Právě je úte lis 26, 2024 9:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: stř bře 24, 2010 12:32 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
zatím rozdělaná jednoduchá scéna na zkoušku co jde s vylepšeným renderováním dosáhnout
Co jsem zkoušel tak funguje výborně a navíc je podle mě daleko přehlednější co se týče nastavování :)
Zkusím scénu dodělat a otexturovat (pár věcí mi tam ještě chybí) a ještě bych chtěl trochu víc rozsvítit okno....
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: stř bře 24, 2010 10:43 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
tomu nechapem uplne. Jedna sa o nejaky novy render v 2.5? Alebo co tu prezentujes? dik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: stř bře 24, 2010 12:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Siso píše:
tomu nechapem uplne. Jedna sa o nejaky novy render v 2.5? Alebo co tu prezentujes? dik.


Ne je to samostatná vývojová větev (branch) pro durian, která umí indirect light, mikropolygony, měkčí stíny a podobný vychytávky
viz
http://durian.blender.org/news/render-d ... nt-update/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: stř bře 24, 2010 12:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Takze s Vistou64 som utrel usta da sa povedat? :) A musi byt teda blender2.5?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: stř bře 24, 2010 12:46 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Siso píše:
Takze s Vistou64 som utrel usta da sa povedat? :) A musi byt teda blender2.5?



Ten branch vychází z blender 2.5.
a Vista64 by snad neměl být problém koukni se na graphicall.org případně si počkej až to bude ofiko v blendru....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: stř bře 24, 2010 12:54 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
ok.dik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 11:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
posílám update
zbejvá doladit pár drobností jako dveře, stěnu a pod.....
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: pon bře 29, 2010 8:30 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Pokud jsem to pochopil spravne, tak pouzivas opravdove GI pritomne v oddelenem render branch-i a nikoliv "fake" indirect light delany pomoci AO, ktere je pritomne uz v oficialni Alfe. Nicmene co jsem koukal na vystupy z noveho rendereru , tak trpi spoustou artefaktu (fleky, mrizkovani) coz u tve sceny (mmch. velmi pekna) nevidim. To uz to ti pasaci opravili nebo jsi pouzil nejaky zazracny trik? A mohl byl pls uvest jaky presne build pouzivas?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render Branch test....
PříspěvekNapsal: pon bře 29, 2010 9:01 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Louise Cypher píše:
Pokud jsem to pochopil spravne, tak pouzivas opravdove GI pritomne v oddelenem render branch-i a nikoliv "fake" indirect light delany pomoci AO, ktere je pritomne uz v oficialni Alfe. Nicmene co jsem koukal na vystupy z noveho rendereru , tak trpi spoustou artefaktu (fleky, mrizkovani) coz u tve sceny (mmch. velmi pekna) nevidim. To uz to ti pasaci opravili nebo jsi pouzil nejaky zazracny trik? A mohl byl pls uvest jaky presne build pouzivas?


Je to aktualní build... a mřížkování a fleky jde jednoduše odstranit pokud zvýšíš bounces v Indirect light tabulce (aspoň 20). Nějaký mouchy to občas má, třeba to hrozně dlouho renderuje odrazy nebo průhlednost a občas to pri nich dělá černé tečky, ale nic strašnýho...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz