Právě je pát lis 22, 2024 10:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ToyCar Old russian
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2010 12:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Trosku som sa bavil, nie je to nic moc:


Přílohy:
AUTO_russian_4.jpg
AUTO_russian_4.jpg [ 43.38 KiB | Zobrazeno 2617 krát ]


Naposledy upravil Paul 68 Rageous dne stř úno 03, 2010 8:52 am, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ToyCar Old russian
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2010 6:08 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ta druha prace je imho lepsi.
ja si ale myslim, ze by z toho modelu mohlo byt mnohem vic, zatim je to nedodelek.
predne vymen fotku na pozadi. to co tam mas, je strasne. :-) pokud to ma byt na stole, hod do pozadi treba fotku pokoje a rozostri ji.
zmen pohled kamery. tento "vyvraceny/pootoceny" je imho nic moc.
urcite by tomu nevadilo pridat okolo par blbosti ze stolu - tuzka, papir, lampicka na pozadi.
zmen texturu stolu. na te, co tam mas je hrozne videt, ze je v malem rozliseni. a ten odlesk stolu na druhem obrazku je prehnany.
zapni AO (panel world buttons) a pohraj si se svetly. moc tmave stiny tomu nesvedci. spot bych na tuto scenku nepouzival. spis hemi.
na koleckach jsi zapomnel zapnout vyhlazeni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ToyCar Old russian
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2010 6:22 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
doplním smrqa

nejlepší světlo v blenderu co pro takové případy znám je Area Dist u něj nastav tak aby končilo kousek před modelem zbytek dolaď Energy:

jinak se zbytkem co píše smrq souhlasím :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ToyCar Old russian
PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 9:03 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Ja viem akurat ze ja nemam fotak pre robenie textur, ani pristup k netu(iba v skole), takze to som robil tak na rychlo a fotit textury mobilom s 2mpx fotakom je totalne nanic, ale skusim to trrosku poriesit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ToyCar Old russian
PříspěvekNapsal: úte úno 02, 2010 11:11 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
urcite to zkus, byla by te prace skoda.
jeste me napadlo, ze mozna nebudes vedet, co je AO. je to zkratka pro ambient occlusion, zalozku najdes na panelu world buttons. (ale pri pouziti AO pozor na presviceni.)

co se tyce textur, az budes nekdy na netu, postahuj si jich par i pro budouci praci. dobre linky, kde se daji textury postahovat, uvedl pred par dny yarpen ve svem tematu zde:
viewtopic.php?f=22&t=7391


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ToyCar Old russian
PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 8:15 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
stale je to nedokoncene, ma to byt akoze svetlo z chodby z privretych dveri, ktore nasvecuje auticko na policke, ja viem ze ten odlesk na plexiskle je hrozny no ale co uz. a tie prichytky nas poliske maju byt strieborny matny plast


Přílohy:
Poznámka: blender
AUTO_russian_5.jpg
AUTO_russian_5.jpg [ 44.24 KiB | Zobrazeno 2483 krát ]
Poznámka: yafaray
auto_russian_policka2.JPG
auto_russian_policka2.JPG [ 43.56 KiB | Zobrazeno 2483 krát ]
Poznámka: yafaray
auto_russian_policka.JPG
auto_russian_policka.JPG [ 50.96 KiB | Zobrazeno 2483 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ToyCar Old russian
PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 9:21 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
oprvdu bych zapnul to AO ( v internalu :-) ) jinak pohled kamery vůči tomu prvnímu je lepší


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ToyCar Old russian
PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 8:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
cela myslenka sceny je lepsi, napad s polickou a svetlem ze dveri neni spatny, ale treba na tom prvnim obrazku to neni vubec poznat. na druhem mas kolem kola podivnou svatozar, nevim, cim je to zpusobene.
(v internalu fakt zapni to AO a pohrej si s nim. jestli chces nocni scenu s tmavymi stiny, zkus tam zapnout tlacitko Sub.)
a stiny by nemusely byt tak ostre. pohraj si s hodnotou sample u svetla - melo by to trosku zmekcit.
a na tech renderech z yafraye mas hodne divnou texturu na zdi.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz