Právě je pát lis 22, 2024 11:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: čtv pro 24, 2009 2:34 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Tak som si cez sviatky konečne našiel čas na 2.50tku. Musim povedat, ze ako prilezitostny blender-user som bol dost dezorientovaný a hladanie novych klav. skratiek ma velmi nepotešilo. Nakoniec som sa nejako adaptoval a tu je vysledok. Je to skor skica na temu zima :emo16:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: čtv pro 24, 2009 2:45 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
dobrej nápad :emo17: akorát se mi nelíbí ten obličej tý postavy - je to jako bys vzal obyčejnej mesh s deseti vertexy a pořádně ho vysubsurfoval...
Taky je divný to navázání hrudníku na šaty (nebo naopak)

Jinak mi to ale příjde fakt super, možná nejlepší soutěžní zima:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: pát pro 25, 2009 4:30 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
akorát se mi nelíbí ten obličej tý postavy - je to jako bys vzal obyčejnej mesh s deseti vertexy a pořádně ho vysubsurfoval...
podle me ten oblicej sedi. stylizovana postava si zada stylizovany oblice.
jinak bych na takove praci cekal mnohem kontrastnejsi a sytejsi barvy. hlavne ta cervena je na muj vkus mdla...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: ned pro 27, 2009 10:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Dík za ohlasy :-)
maraCZ: "mesh s deseti vertexy + subusurf" presne to som urobil, postava je tam len provizorna, narychlo aby som videl ako do sceny zapadne. Na jej miesto by som chcel naimportovať model co som robil pred casom, ale 2.50tku som este nedonutil importovat subory *.obj. Do sutaze pravdepodobne scena nepojde ale tesi ma ze sa ti pozdava :o

smrq: s cervenou je problem, zatial sa mi nepodarilo nastavit material tak aby sa mi pacila. Stale je plochá a mdla, budem to musieť doladiť v postpro. Ostatne farby nechcem moc saturovat, lebo by som rad keby to vypadalo viac ako zima a nie ako voda. dík za postreh :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 2:06 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
jen pak dej pozor na pravidla, myslím, že není dovoleno používat jakékoli modely vytvořené pro jiný účel než pro soutěž


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 1:59 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Nieco som pobabral v blend subore, takze to nema tu spravnu kompoziciu cili momentalne starsia verzia, ale s novou postavou.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 2:34 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
YEEEEA tak toto je ono!

az na ten tien tej tety :-D

das do sutaze? dpc hups asi uz nedas :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: čtv led 07, 2010 9:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Awesome. Co to že zase blender ? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 2:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Kapo : do sutaze to nemalo byt, len tema ma inspirovala a skicu som mal uz hotovu z ineho projektu tak som to chcel vyuzit. Stin je uplne na ... viem o tom, ale zatial som nemal cas najst kde sa stala chyba.
Vojtas1 : ...nostalgia, novinka zvaná 2.50alpha a trocha volného času :-D Bohuzial ma v tomto stadiu blender stale nepresvedcil aby som sa k nemu vrátil nafurt :?
Inak dík za ohlasy, budem sa snazit dokopať pictr do finalnej podoby :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: sob led 09, 2010 4:46 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
DonaldX píše:
Bohuzial ma v tomto stadiu blender stale nepresvedcil aby som sa k nemu vrátil nafurt :?


1) V čem teď tedy děláš?
2) Jako profi nebo je tak pro radost?
3) Co Ti na Blenderu nesedí?

Ptám se jen ze zvědavosti. Díky :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: ned led 10, 2010 5:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Pitris:
1) Momentálne frčím na Softimage 6.5 (learning edition)
2) Vetsinou vsetko robim len pre radost – osobne prace + nejake tie free herne projekty, ale v poslednom case spolupracujem s jednym fotografom tak trochu profi :-)
3) Tazko to zhrnut par slovami. Skusim len v kratkosti:
Vystup - interny render je stale pozadu a nedokážem v kratkom čase dosiahnuť kvalitny vystup (GI,Aliasing) externe rendery su na tom lepšie ale praca s nimi je často problemova, „neproduktívna“ A neviem si predstaviť pracovať s hirez vystupom (4k a vyššie)
Modelovanie – s tym som bol vždy spokojný, ale na druhu stranu zas pomalý. Viem ze blender uz pokrocil (bmesh apod) ale pokrocile modelovacie funkcie su v komercnych programoch casto na ovela vyššej urovni = vyššia rýchlosť, stabilita, produktivita
Velmi sa mi pozdava riesenie blender + vray, ak bude integracia na dobrej urovni, porozmyslam nad kupou vray. Zatial mi ale maximalne vyhovuje Softimage – profesionalny vystup(Mental ray), možno najstabilnejsi 3d soft, rychlost a pokrocile funkcie pri modelovaní ... len tá cena. Odkedy to zobral autodesk tak rozmyslam o oprášení blenderu

Snad som ti dostatočne odpovedal ? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zima tak trochu abstraktne
PříspěvekNapsal: ned led 10, 2010 6:39 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
DonaldX:
Super! Děkuji. Jsi jeden z mála co dokázali nějak smysluplně odpovědět, co se jim na Blenderu nelíbí. :wink:

Jinak pro Tvé info:
1) Bmesh ještě není do Blenderu implementován, ale už brzy snad bude v hlavní větvi.
2) Vývoj nějaké GI metody vnímám, že zatím spí. Teď jsou jiné priority.
3) Zaregistroval jsem, že se pracuje na http://www-graphics.stanford.edu/papers/deepshadows/Deep%20shadow%20mapping. Takže zase je internal render o krůček blíž ke komerčním softům.
4)Došlo k rychlostní optimalizaci internal renderu. Ten může být pro některé scény až 10x rychlejší než ve 2.49 (někdy to ale vyjde na stejno.)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz