až na tu do nebe volající rozmazanou texturu země, to že je tam to auto úplně stísněné, useklý stín a to že nemůžu identifikovat cože tam svítí za světlo že by nějaký reflektor o intenzitě slunečního světla(na pouliční lampu by to mělo minimálně trošku jiné zabarvení soudě podle toho co vidím když se podívám před dům a na sluneční světlo se to zvláštně šíří, což jdu k tomu že je úplně hrůza v Blenderu vybírat zdroje světla podle toho jaký stín umí vrhat), je to v pohodě
jedna zkušenost s prací s kamerou =>
{
ta kamera je dobrá ale mohl by jsi s ní ještě pohrát možná docílíš lepšího výsledku v opravdu poslední době jsem zkoušel něco s kamerou a celkem se mi zdá dobré si u kamery vypnout Title safe, který mě rušil při focení, potom zapnout Passepartout a zapnout Name potom si dát center do místa modelu označit kamera z pohledu kamery dát tečku a rotovat kolem modelu a spontálně kliknout kdy se mi to zdá ok, prostě takový momentek to poznáš sám a pak už jenom si naduplikovat tu kameru a rotovat dál a takhle si postupně pojmenovat kameru od číslo 1-n a ty rendery si ukládat a potom probrat ve společné složce.
}
cenda píše:
update nohore.... a ted se jdu pustit do chargera
Ha tohle jsem si přečetl teprve teďka