Právě je sob lis 23, 2024 4:12 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 15, 2007 1:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
pěkný moc, ale nejsem se jistej, jestli je ta velikost textury 2048*2048 dostatečně velká. Já bych jí volil aspoň dvojnásobnou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 16, 2007 3:44 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Diky za komentare. S tou velikosti textury je to asi pravda. Ale nepocital jsem s nejakymi detaily.

Posilam aktualni WIP snimek. Je to cele bez rayrtacingu, internal Blender render. Cas renderovani na tenhle jeden snimek je 12s, coz je myslim OK.

S tou intenzitou svetla si musim jeste pohrat. Vzdycky je rozdil, kdyz na tom delam vecer anebo pres den. Nevim, jak k tomu prostupuji profici.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 18, 2007 7:02 am 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Tak uz jsem to loadnul mezi hotove veci: viewtopic.php?p=49554#49554


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 29, 2007 11:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
Kvetoslav píše:

S tou intenzitou svetla si musim jeste pohrat. Vzdycky je rozdil, kdyz na tom delam vecer anebo pres den. Nevim, jak k tomu prostupuji profici.



vzdycky si zkontroluj histogram (v photoshopu ctrl+l)

treba ten tvuj u posledniho je hodne nemocnej, pokud je tam ale nejaky konstantnejsi prubeh v celem rozsahu, nebo se to aspon priblizuje tak mas jistotu ze to vzdycky bude vypadat co mozna nejvic ok vsude, ve dne v noci a i na ruzne sladenych monitorech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 30, 2007 11:35 am 
Offline
..
..

Registrován: sob čer 03, 2006 4:39 pm
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Diky moc Blitzi za radu. Oteviraji se mi tim dosud neprobadane nove konciny. Super je, ze node editor a postprodukce je v Blenderu na takove urovni, ze je vetsinou mozne tyhle veci v Photoshopu prozkoumat a pohrat si s nimi, a pak to jen v Blenderu obdobne nastavit jako nody. Ne ze bych byl militantni zastance pure Blenderu postupu, ale pro animace se to celkem hodi.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz