urcite se s tim neco delat da
1, udrzuj stabni kulturu, podivej se jak jsou krasne ty vertexy vzdy srovnane, chce to je rovna z vice pohledu a pri subsurfu pouzivat ty prolakliny (takovy fleky se delaj na modelu) a vyhlazovat je aby se ty fleky nedelali
2, tady se muzes podivat ze nemas delat lem okolo toho vyrezu na svetla a na chladic ale mas to svest az pekne dolu
http://bumpkin.ic.cz/render/screen%20render7.jpg ja vim ze ta moje sit neni dokonala ale je pouzitelna
(prece jen prvni slusnejsi model)
- no a dal kdyz se na tu moou sit podivas tak uvidis ze jsem umistil zamerne rozdeleni blatniku a predniho plastu do toho trojuhelniku (bylo to kvuli blinkru ktery v tom miste je
http://bumpkin.ic.cz/render/screen%20render8.jpghttp://bumpkin.ic.cz/render/screen%20render10.jpg- jinak je dobre obcas pouzit site jinych grafiku, zkus se podivat pro inspiraci treba na CG-cars nebo na CGtalk nebo na
SMcars.net
hodne ti takovy veci pomuzou, no apak je dulezite predem pocitat s rozdelenim casti auta
- no a dal bych jeste doporucil postahovat si nejaky pekny obrazky a zkusit si na ne nakreslit sit jak ji asi budes vest
dost to pomuze
- vubec se toho neboj a klidne si do referencniho obrazku cmarni at si zviditelnis to co ma bejt vyrazny, hrany auta linia a tak dale, klidne si i nacrtni rozdeleni na blatnik dvere kapotu prah zadni plast atd..... a pak se i toho drz ze to budes rozdelovat v siti ze tam pak v tech mistekk treba ma byt mala mezera ze na tech liniich maji byt dva loopy u sebe aby udelali ostrou hranu