blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Interiér
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8975
Stránka 11

Autor:  Wondra [ úte lis 08, 2016 6:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Interiér

Ahoj,
s Blenderem jsem začal zhruba před dvěma týdny. Teda, už jsem něco zkoušel dřív, ale o tom nemá cenu mluvit. Tady je můj pokus o interiér, očekávám kritiku, a že mi poradíte, co zlepšit. Díky :)

Přílohy:
ložnice2 (2).jpg
ložnice2 (2).jpg [ 191.48 KiB | Zobrazeno 2541 krát ]

Autor:  Still-Alive [ úte lis 08, 2016 7:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Interiér

Na první pohled, mě zaujala hrozně plochá záclona. Trochu hodně nepřirozené.

Dělal jsi už dřív v jiném 3D editoru? Protože za 2 týdny, by to byl skill jak sviňa :emo17:

Autor:  Wondra [ úte lis 08, 2016 8:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Interiér

No, některý modely jsem nedělal já. A ty záclony mají ten typický tvar, ale z tohohle úhlu pohledu to není vidět :)

Autor:  Still-Alive [ stř lis 09, 2016 2:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Interiér

Aha... No hlavně ta opakujicí se textura na skříni :)

Autor:  Wondra [ stř lis 09, 2016 1:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Interiér

Vím no.. s těma texturama to zatím moc nejde. Jinak, nikdy jsem v žádném jiném programu nepracoval :)

Autor:  Still-Alive [ stř lis 09, 2016 2:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Interiér

Tak to potom klobouček :emo17:

Autor:  G_Taurus [ stř lis 09, 2016 4:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Interiér

Líbí se mi nasvícení.

jinak mě tam vadí šum pod okny a sklenice vypadá divně jako kdyby neprůhledně a pak zmiňované opakování textury.

Autor:  smrq [ čtv lis 10, 2016 9:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Interiér

na to, že je to hotový obrázek, by mělo být šumu méně. příště renderovat s většími samply.
záclona je vážně jako rovný plane, nevěřím, že je zvlněná. a pokud ano, pak jen neznatelně. Nebo jsi ji mapoval texturu jako project from view z pohledu kamery - to jev tomto případě chyba.
Opakující textura na skříních mi zas tak moc nevadí, protože to tak bývá i ve skutečnosti. Tam problém nevidím. ale otočil bych texturu o 90 stupňů, stopy po letokruzích jdou na nábytku většinou vertikálně.
Pod postelí mi přijde strašně moc tma.
Sklenice s vodou mi nepřijde "neprůhledná", jak psal Martin, ale spíš, že má nějakou divnou hodnotu IOR.
hrozně divně vypadá textura na posteli a nočním stolečku, taky bych ji nějak jinak otočil.

Osobně si myslím, že by bylo dobré to ještě opravit a znovu vyrenderovat. Těch dodělávek není moc, budeš to mít hotové brzy a výsledek bude mnohem lepší.

Jinak se přidám k názoru, že na první pořádnou práci zhotovenou po 2 týdnech zkušeností s Blenderem to je opravdu super. Přál bych ti vidět mé první pokusy, to se nedá srovnávat. :)

Autor:  Wondra [ pát lis 11, 2016 12:31 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Interiér

Díky za tak obsáhlou zpětnou vazbu. Ještě se k tomu vrátím a poladím to. :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/