blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

"Figurka"
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8942
Stránka 11

Autor:  G_Taurus [ pát úno 12, 2016 7:10 pm ]
Předmět příspěvku:  "Figurka"

tady je moje poslední práce. :-)

Blender, Cycles, Linux

Obrázek

fullres zde http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/31/31196.jpg

Autor:  smrq [ čtv bře 03, 2016 6:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Figurka"

nerecykloval jsi na tom obrazku stare modely budiku a cajove konvice? :)

priznam se, ze mam problem se zaberem kamery. budik je usazeny ve scene velmi nezvykle, leze ven ze zaberu, zcela se vymyka zlatemu rezu nebo podobnym vytvarnym zasadam. to saem plati pro konvici. pritom to nepusobi totalne blbe, jen je to hrozne zvlastni. porad se rozmyslim, zda se mi to zamlouva nebo ne. kazdopadne to vyvolalo reakci, pozornost sis ziskal, takze z tohoto pohledu je vse ok. :) (neni nic horsiho nez obrazek, ktery nevyvola zadnou reakci.)

ta figurka je ok. jen skoda, ze nema nejakou texturu. a porad premyslim, jestli drzi v ruce bouchacku, nebo se drzi za ruce s budikem.

Autor:  Siso [ pát bře 04, 2016 9:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Figurka"

Presne tak. Ale kludne moze byt konvica a budik mimo (urezany) ale stacilo by pootocit zaber (zrotovat) blizsie k budiku a pridat DoF, natocit postavicku k objektivu. A to je vsetko myslim. :)

Autor:  Siso [ pát bře 04, 2016 9:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Figurka"

JO! A prestat prepalovat obrazky krivkami.

Autor:  G_Taurus [ sob bře 05, 2016 6:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Figurka"

Siso: jakože jsem to udělal tak jak mi přišlo nejlíp pravda taky jsem zvažoval na DOF, ale nakonec nepoužil co se týče vizuálního dotyku brouk a hodiny tak to jsem udělal naschvál.

jinak co se týče přepalování křivkami, mám rád kontrastní obrázky, je to prostě můj styl. a navíc nepřepaluji tak aby došlo k přepalům.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/