Právě je pon lis 25, 2024 10:10 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2012 6:29 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Tak si zakládám větev pro další z témat, kterému se nejspíš budu věnovat průběžně - vojenská vozidla. A začnu něčím jednodušším z WW1, kde byla v tomhle směru spousta roztomilých kreací... :-)

Obrázek


Naposledy upravil Jergon dne čtv lis 08, 2012 11:11 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2012 7:00 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
MOdel hodnotit nebudu, ale vypadá to líp než ty věci předtím :) barevně je to OK, jen to mohlo být trochu líp nasvětlené, model zaniká trochu v šeru - jinak :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2012 7:28 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon led 23, 2012 7:51 pm
Příspěvky: 110
Zajímavé téma,
doporučuji udělat tento model (trochu vlastenectví)
Skoda (Czech) PA-II "Zelva" (Turtle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2012 8:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Jergon, mohol by som ta poprosit o jednu vec? Ako sry ale ja sa na to nemozem divat, staci len ked zapnes Ambient Occlusion a nastavis samples aspon na 10 , strasne ta o to prosim, aby konecne bolo vidiet nejaky prokrok, sprav to premna a vyrenderuj to aj s AO :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2012 9:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Tak AO samozřejmě používám už dávno u všeho... :wink: O funkcích samplů toho ale ještě moc nevím, to je fakt...
OK, upraveno, osolil jsem noťas a vytáhl to až na 20 - ale nevím, přijde mi, že jediný zásadní rozdíl je v délce renderu... :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2012 11:01 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
zkus vypnout všechny světla a nejprv nastavit samotnou AO. nemusíš mít příliš mnoho samplů - to ovlivňuje pouze míru šumu u AO. Spíš bude špatně nastavená distance - na tvém rennderu opravdu není AO vidět...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 12:29 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
ako hovori Marek, AO neni vidiet
Ps: ak chhces posli mi blend skusim sa s tym pohrat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 9:56 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
OK, to bude možná nejlepší, dík. Dáš mi na sebe email?
S tou distancí ještě zkusím šoupat, to je taky věc, kterou zatím opomíjím...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 10:21 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
mas ho v sukromnych spravach


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 10:28 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
hlavně tady tak trošku chybí key light viditelnější pravda já jsem na ty kontrasty :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 11:13 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Tak ještě jedna úprava, s pár věcmi jsem si pohrál a zbytek už si nechám poradit od zkušenějších... :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 11:19 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Jergon:no vida jak to prokouklo :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 11:25 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
No, udělal jsem tam v té AO jednu velkou kravinu - dal jsem si difúzní energii na Sky color a zapomněl jsem tu barvu změnit, takže tam byla furt ta defaultní tmavomodrá... :-( Tím pádem jsem nemohl ani víc osolit zvýrazňovač stínů, bo mi to celé hned černalo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 11:40 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
vypadá to na Gaussian AA chtělo by to v postpru přiostřit aby to vykouklo ještě líp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jdou vojáci, jdou
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 1:10 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
No tak som si tensubor pozrel a najprv sa vyjadrim k sametnemu modelu a texturam: zle normaly( pravdepodobne zly mesh, po preratani normaly ostali take ake boli), subsurf na miestach kde ho netreba , 70% polygonov mi zmizlo po tom co som subsurf znizil (napr nity (sroby) mali sub4 a tak som zmenil na 2, to plati na viacerych objektoch), textury tiez dost na nic, dokonca mali hrozny seam, a mapovanie nastavene na "generated"... Spravil som novu seamless texturu behom 5 minut, takze nic velke sa nekonalo , unwrapol som to , lebo generated funkcia je totalne na ho.no na polochach ti to roztahuje tu texturu, zalezitost 5 minut.... velke tvary boli nastavene na "smooth" takze model mal len super jemne hrany, pouzil som Edge split modifikator.....
K tomu AO....ten tam bol ale asi len 20-30% pretoze z nejakych "nepchopitelnych) dovodov si nastavoval diffuse hodnotu na 0.3 a podobne
Scenu si pls nevsimaj (pozadie)a taktiez som mal pridat silnejsie slnko ale uz sa mi s tym nechchelo piplat a z internalu stejnak toho moc nevytazis..
Kazdopadne v mojom renderi citit v modeli akusi "hlbku" a to bol goal pri robeni s AO
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz