blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Láva lampa http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8233 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned čer 12, 2011 10:52 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Láva lampa | |||
Renderované s yafarayom, rendertime okolo 20 minut. 2000000 fotonov 14 raydepth 4xAA + prídavný Postrehy a názory?
|
Autor: | Bumpkin [ pon čer 13, 2011 1:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Láva lampa |
heh no nejak postradam to kde je ta lampa? proc to renderujes jako jako studiovku?? normalne zhasni okolo at tam neni zadny svetlo a rozsvit tu lampu takhle je to zabity následně si pohraj s materialem vosku, hod na nej subsurfkatering nebo jak se tomu nadava aby to castecne propoustelo svetlo podle masy. to co si totiz vyrenderoval ty je blbost protoze lampa nesviti a nezahriva olej ve kterem je ten vosk tim padem by se vosk nerozpustil a nemohl by delat takoveto kreace, druha vec je ze tam mas moc svetla krasne rozsvit lampu a okoli pritemni uvidis ze to bude vypadat lip |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon čer 13, 2011 8:19 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Láva lampa | ||
Bouzial o tom viem, ale ked dam na spodok lampy svetlo, robi to strasne divne veci(normalne to svetlo preraza cez ten kov ako keby bol priehladny, a vobec to nenasvetli okolie, je to iba jedna siva farba), na bublinach je aplikovana obdoba SSS (yafaray) nonechapem tomu ze cim uzsia cast bubliny a cim vyssi SSS tak tym je bublina tmavsia az scerna takmer uplne. Na obr. som dal 5 lamp rovnomerne do "flase" ze co to spravi, a vysledok vidis sam
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |