blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Karabina a pojistka http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=7764 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Neolker [ pát črc 16, 2010 9:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karabina a pojistka |
Ohledně toho aby subsurf na konci té pojistky nezaoblil konec, tak buď přidáš těsně na konec další loop (ctrl+r) anebo označíš všechny vertexy na konci a shift+e a potom 1 nebo hejbni s myší :) PS: Ten druhý způsob je sice efektní tím, že asi ušetří pár vertexů, ale zase loop je přehlednější. |
Autor: | Zbozmy [ pát črc 16, 2010 9:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karabina a pojistka |
óóóó THX... K+... ulehčil jsi mi život... jdu to vyzkoušet jsi portugalskej Budha |
Autor: | Neolker [ pát črc 16, 2010 9:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karabina a pojistka |
Ne v poho, já nad tím na začátku taky koumal A jak si přišel na toho budhu? :))) |
Autor: | Zbozmy [ pát črc 16, 2010 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karabina a pojistka |
no jé ono mi to otevřelo nový možnosti to bys mě musel znát... já prostě občas zavalím podobný mazce (go Smoke weed pls.) |
Autor: | EdgarVanat [ sob črc 17, 2010 2:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karabina a pojistka |
(mimochodom volá sa to hard surface modeling - pod týmto heslom nájdeš veľa pekných článkov na nete ) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |