blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Bumpkinova popelnice http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=7757 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Bumpkin [ ned črc 11, 2010 4:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Bumpkinova popelnice |
Ahoj vsichni, posledni dobou sem moc neprizpivam aspon ne svejma dilkama a proto si zkladam toto tema kam budu posilat svoje ,,udrzovaci,, dilka bude se predevsim jednat o modely jako takove malo kdy o rendery kompletnich scen veskera dilka zaberou par hodin tudis komentujte klidne topologii a anatomii veci/lidi tomu se branit v zadnem pripade nebudu hned zacnu jednim diskem ktery byl hotov za 3 hodinky z toho 2 hodiny sem musel rozdelit zhruba do 10minutovych pracovnich tahu (byl modelovan v praci) Clay render Wir |
Autor: | Louise Cypher [ pon črc 12, 2010 2:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Kritizovat bumpkinovo auto (ci kus auta) je jako hledat jehlu ne v kupce, ale v cele hore sena. Pokud se clovek nesnizi k takovym prkotinam, jako ze bych trochu zrazil hranu u tech imbusu, tak zkratka neni co kritizovat. Je to super prace. |
Autor: | Siso [ pon črc 12, 2010 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Pekne, akurat preco si sa rozhodol robit napis Bridgestone modelovanim a nie texturou s normal mapou? Stoji to za tu namahu? :) |
Autor: | Váca [ pon črc 12, 2010 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Siso: řekl bych, že je to spíš displace :) |
Autor: | Siso [ pon črc 12, 2010 9:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
urcite? :) |
Autor: | Váca [ pon črc 12, 2010 9:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
či jak se to menuje...blender sem neměl spuštěnej už hodně dlouho jinak nevim, jestli by se mi chtělo se s tim piplat přímo modelově, spíš bych hledal jednodušší řešení :) |
Autor: | Bumpkin [ pon črc 12, 2010 9:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Siso: ano je to modelovane proc sem to neudelal normal mapou?? protoze to treba muze byt model na generovani normal mapy nemyslis??? a jinak je tvuj dotaz docela mimo misu kdyz mas hned v prvnich vetach uvedeno ceho se toto tema tyka ale jestli ti to z toho nevyznelo dost jasne tak pro tebe extra, jedna se o modeling jako takovy tudis cim vic se toho vymodeluje tim lip a vis proc?? protoze tim procvicuji a udrzuji sve znalosti jen pro upresneni pro tebe Váca: nee neni to prez displace, v blenderu musis mit danou plochu hodne zahustenou aby to bylo celkem obstojne Louise Cypher: ooo dekuji ta hrana neni ale problem jestli se nelibi pozmenim ji nebo na ty srouby pridam subsurf zadny tam myslim neni |
Autor: | Bumpkin [ pon črc 12, 2010 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Váca: no nevim kdyz pak vis jak to udelat a mas to spis jako model z kteryho budes dalsi mapy teprv generovat tak je to o doooost jednoduzsi a myslim ze cas straveny nad model to jest 3 hodiny!!!!! je vic nez dost slusny |
Autor: | Siso [ pon črc 12, 2010 9:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
jen jsem se ptal... |
Autor: | Bumpkin [ pon črc 12, 2010 9:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Siso:dyt proto sem ti to take osvetlil jinak sem ti asi neodpovedel na celou otazku proc sem se k tomu rozhodl protoze priprava kvalitni normal mapy zabere stejny cas jako vymodelovani a nasledne vygenerovani normal mapy |
Autor: | noob [ pon črc 12, 2010 10:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Já bych jenom dodal že podle mě je ty nápisy daleko lehčí vymodelovat než se patlat s nějakou mapou. Vždyť ty nápisy a čárky neni žádná práce a pak to jenom ohneš přes křivku a je to Samozřejmě tímhle nemám na mysli že Bumpkin je nějaký amatér a zvládne to každá lama ale nějak jsem měl prostě potřebu to napsat |
Autor: | Váca [ pon črc 12, 2010 10:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Bump: aha :) ale sem si jistej, že jsem to na jednom z tvých kol už viděl :D :) |
Autor: | Bumpkin [ pon črc 12, 2010 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Váca: jj driv sem pouzival displace ale jak rikam zabiralo to vic jak toto reseni a kolikrat to bylo pracnejsi a zahusteni te plochy bylo i kolikrat z jistych uhlu videt noob: krivka je dosti spatne reseni jednoduzsi je to udelat tak ze prohnuti (vybouleni napisu) udelas prez latici a to nasledne aplikujes a pak pouzijes warp funkci kterou pouzivam i na vzorky elegantnejsi a dosti rychle reseni a mas stale hodne veci podkontrolou, dalsi dulezita vec je ze musis mit rovnomerne zahusteni modelu napisu aby nebylo pak poznat dana deformace |
Autor: | noob [ pon črc 12, 2010 11:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
Bumpkin: jj myslel jsem to nějak tak jak si to psal. Samozřejmě těch způsobů jak ten nápis ohnout je víc tak jsem napsal jen takovej příklad |
Autor: | Neolker [ čtv črc 15, 2010 3:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Bumpkinova popelnice |
PS: Zde je ta stránka s litými kolami, už jsem si vzpomněl |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |