blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pracovní stůl http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=7454 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | yarpen [ stř úno 24, 2010 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pracovní stůl |
Chtělo by to víc si pohrát s materiály (reflection/speciularity) - takhle moc výstupy z několika renderů neporovnáš. Yafaray má určitě navíc . |
Autor: | Váca [ stř úno 24, 2010 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pracovní stůl |
yarpen: jojo, zatim jsem se spíš zaobíral modelem, možná se na to večer ještě podívám jinak jsem do prvního postu přidal render z LuxRenderu (cca 5h30min a šum tam je stejně ) |
Autor: | Bumpkin [ stř úno 24, 2010 8:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pracovní stůl |
jinak z internalu jde taky vytahnout taky mnoooohem hezci vystup udelej si ucko (takovou traverzu) a na kazdej konec dej area svetlo a doprostred dej stul, jednomu area svetlu sniz intenzitu aby sli stiny jednou stranou a uvidis ze i internal neni spatnej jo ale nezapomen zapnout AO |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |