blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
LamPumpa - první pokus o slušný rendering http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=7291 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | EdgarVanat [ čtv pro 17, 2009 1:58 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
fakt nádhera, nevedel by si mi poslat na mail HDR mapu? edgar.vanat@gmail.com btw, čo tak tiene rozostriť ručne? |
Autor: | Lex Lexter [ čtv pro 17, 2009 2:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
EdgarVanat píše: fakt nádhera, nevedel by si mi poslat na mail HDR mapu? edgar.vanat@gmail.com btw, čo tak tiene rozostriť ručne? Já už dneska nemůžu :). Mám všeho plný zuby, tak jsem to dal do dokončených a třeba někdy. Možná zítra sem postnu tuhle úpravu nebo možná najdu fungující build. Navíc tím rozostřením to fakt budu jen simulovat, dokonalé to nebude. Raději si počkám až mi pofrčí Blender a udělám to pořádně. Ne, nemůžu, tam žádná není ;). |
Autor: | Lex Lexter [ čtv pro 17, 2009 9:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
Někdo další? :) Dneska je tu kapínek mrtvo. |
Autor: | EdgarVanat [ čtv pro 17, 2009 9:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
to sú kecy, nič v počítačovej grafike nie je skutočne reálne... a ono pokial tieň rozostríš tým viac, čím je ďalej od reálnej lampy, a urobíš to aspoň trocha zručne, malo by to byť reálnemu tieňu |
Autor: | Lex Lexter [ čtv pro 17, 2009 9:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
EdgarVanat píše: to sú kecy, nič v počítačovej grafike nie je skutočne reálne... a ono pokial tieň rozostríš tým viac, čím je ďalej od reálnej lampy, a urobíš to aspoň trocha zručne, malo by to byť reálnemu tieňu Ale nejsou. Rozostření stínu postprodukčně se jen blbě dělá v perspektivě. Pro mě je jednodušší počkat. |
Autor: | EdgarVanat [ čtv pro 17, 2009 10:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
mal by si sa naučiť sledovať veci v reálnom svete, pozri ako vrhá tieň noha stoličky, presne tak isto to funguje s tvojou lampouproste vezmi vo fotoshope velky stetec, blur tool, klikni na tien pri lampe a so shiftom uplne na koniec, shift nepustaj a klikaj hore dolu s tym, ze bod pri lampe stale presuvaj blizsie a blizsie k tomu druhemu, a ono ti to pekne rozostri... a tien priamo na tych kruhoch ignoruj tam to nie je podstatne |
Autor: | Lex Lexter [ čtv pro 17, 2009 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
EdgarVanat píše: mal by si sa naučiť sledovať veci v reálnom svete, pozri ako vrhá tieň noha stoličky, presne tak isto to funguje s tvojou lampouproste vezmi vo fotoshope velky stetec, blur tool, klikni na tien pri lampe a so shiftom uplne na koniec, shift nepustaj a klikaj hore dolu s tym, ze bod pri lampe stale presuvaj blizsie a blizsie k tomu druhemu, a ono ti to pekne rozostri... a tien priamo na tych kruhoch ignoruj tam to nie je podstatne Já sice vím jak to udělat, ale i tak díky. |
Autor: | smrq [ pát pro 18, 2009 11:46 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
ja drobnou vyhradu mam a to k materialu kovu (jestli to ma byt kov). prijde mi to spis jako nalakovane/vylestene drevo. stinitko lampy je super, nezpochybnitelne mlecne sklo. ale ten kov mi to pripomina malo. tezko rict, cim to je. |
Autor: | Lex Lexter [ pát pro 18, 2009 1:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
smrq píše: ja drobnou vyhradu mam a to k materialu kovu (jestli to ma byt kov). prijde mi to spis jako nalakovane/vylestene drevo. stinitko lampy je super, nezpochybnitelne mlecne sklo. ale ten kov mi to pripomina malo. tezko rict, cim to je. Když na to tak koukám, tak máš pravdu, zvláště ve spodní části. Na matroších zapracuju a snad i propracovanější odlesky by tomu mohli pomoci. Díky |
Autor: | DonaldX [ pát pro 18, 2009 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LamPumpa - první pokus o slušný rendering |
Material nepresvedčil ani mna, tak som zvedavy kam to este posunies. Co sa tyka tiena, zmenil by som polohu svetla a vyuzil tien ako dalsi prvok kompozicie. Potom moze ostat aj ostry. Dvom ostrym tienom na scene by som sa radsej vyhol, aj ked v reali je to bezne |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |