blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Nováčit 02 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6798 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MOJE [ pát kvě 22, 2009 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Nováčit 02 |
Ničo som dnes skúšal (kopíroval som TV MARKÍZA) a video http://www.youtube.com/watch?v=cNBnP3YCkWE&feature=channel |
Autor: | smrq [ pát kvě 22, 2009 2:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hernajs, to neni vubec spatne. jakze delas dlouho v blenderu? |
Autor: | Earthworm [ pát kvě 22, 2009 2:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No hledím, tohle kdybych dělal jako nováček... mazec. |
Autor: | Dosal [ pát kvě 22, 2009 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím jak vypadá originál, ale je to vážně pěkné. |
Autor: | MOJE [ pát kvě 22, 2009 9:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no tu je Originál z MARKIZA TV a tu video http://video.markiza.sk/archiv-tv-markiza/prve-televizne-noviny/27892 v Blenderi robím asi tak 9 mesiacov. Modelovanie mi zatiaľ až tak nejde. Asi pred 6 - 9 rokmi som troška skúšal v 3D MAX na mojej 233 MMX . Vďaka za pochvalu. Sám som trocha prekvapený, že sa to celkom podobá. Peišiel som na toto fórum hlavne kôli pomoci s niektorími vecami (väčšinou sa jedná o základy modelovania a animácie). Takže prvá otázka : Ako mám vytvoriť KEY pri animácii, keď chcem rotovať objekt okolo svojej osi. Dočítal som sa tu že R+X+X napr. ale ako to zapísať do animácie ? VĎAKA WWW.APL.TYM.SK |
Autor: | Pitris [ pát kvě 22, 2009 10:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Stiskni "i" a vyber typ klíče. |
Autor: | MOJE [ ned kvě 24, 2009 12:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No veď to. Aký KEY ? (kľúč) aby rotoval objekt okolo svojej osi a nie World osi. Skúsil som asi všetky a nešlo to tak ako si predstavujem. VĎAKA |
Autor: | Antharon [ ned kvě 24, 2009 12:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mno v ipo krivkach by si mal mat rotate x a rotate local x a myslim ze local je okolo vlastnej, ale neskusal som to este... inak v porovnaní s markízou sa mi tam moc nepozdáva ten softglow efekt, ale asi je to len môj osobný pohľad |
Autor: | Romikulus [ ned kvě 24, 2009 12:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No mě napadá vložit Circle, k němu pomocí ctrl+P parentovat mesh, a pak jednoduše klíčem ROT rotuješ kruhem a tím pádem se bude rotovat i objekt... |
Autor: | smrq [ ned kvě 24, 2009 9:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: No veď to. Aký KEY ? (kľúč) aby rotoval objekt okolo svojej osi a nie World osi. Skúsil som asi všetky a nešlo to tak ako si predstavujem. asi jsem trotl a nechapu otazku dobre, ale vzdyt klic (po zmacknuti I) "rot", dela presne to, co popisujes, ne?
na obrazku 1 zmacknu I, vyberu rot. pak zadam obrazek jiny, otocim objektem (klavesa R) a zadam znovu klic (opet klavesa I a moznost rot). (je ale fakt, ze s animacemi mam zkusenosti pramale, spis jsem to jen letmo zkousel.) EDIT: ale znova jsem si prohledl to tve video a mam dojem, ze asi spatne chapu tvou otazku. to, co popisuju, tam mas (ty zemekoule). |
Autor: | MOJE [ pon kvě 25, 2009 12:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://members.shaw.ca/mycoolschool2/ic ... beanim.htm toto neviem urobiť. Tie moje zemegule niesu naklonené oproti WORLD XYZ. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |