blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Nováčit 02
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6798
Stránka 11

Autor:  MOJE [ pát kvě 22, 2009 1:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Nováčit 02

Ničo som dnes skúšal (kopíroval som TV MARKÍZA)

:oops:

Obrázek

a video

http://www.youtube.com/watch?v=cNBnP3YCkWE&feature=channel

Autor:  smrq [ pát kvě 22, 2009 2:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

hernajs, to neni vubec spatne. jakze delas dlouho v blenderu?

Autor:  Earthworm [ pát kvě 22, 2009 2:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

No hledím, tohle kdybych dělal jako nováček... mazec. :shock:

Autor:  Dosal [ pát kvě 22, 2009 8:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevím jak vypadá originál, ale je to vážně pěkné.

Autor:  MOJE [ pát kvě 22, 2009 9:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

no tu je Originál z MARKIZA TV

Obrázek

a tu video

http://video.markiza.sk/archiv-tv-markiza/prve-televizne-noviny/27892

v Blenderi robím asi tak 9 mesiacov. Modelovanie mi zatiaľ až tak nejde. Asi pred 6 - 9 rokmi som troška skúšal v 3D MAX na mojej 233 MMX 8) .

Vďaka za pochvalu. Sám som trocha prekvapený, že sa to celkom podobá. :roll:

Peišiel som na toto fórum hlavne kôli pomoci s niektorími vecami (väčšinou sa jedná o základy modelovania a animácie).

Takže prvá otázka :

Ako mám vytvoriť KEY pri animácii, keď chcem rotovať objekt okolo svojej osi. Dočítal som sa tu že R+X+X napr. ale ako to zapísať do animácie ?

VĎAKA

WWW.APL.TYM.SK

Autor:  Pitris [ pát kvě 22, 2009 10:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Stiskni "i" a vyber typ klíče. :)

Autor:  MOJE [ ned kvě 24, 2009 12:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

No veď to. Aký KEY ? (kľúč) aby rotoval objekt okolo svojej osi a nie World osi. Skúsil som asi všetky a nešlo to tak ako si predstavujem. :(

VĎAKA

Autor:  Antharon [ ned kvě 24, 2009 12:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

mno v ipo krivkach by si mal mat rotate x a rotate local x a myslim ze local je okolo vlastnej, ale neskusal som to este...
inak v porovnaní s markízou sa mi tam moc nepozdáva ten softglow efekt, ale asi je to len môj osobný pohľad

Autor:  Romikulus [ ned kvě 24, 2009 12:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

No mě napadá vložit Circle, k němu pomocí ctrl+P parentovat mesh, a pak jednoduše klíčem ROT rotuješ kruhem a tím pádem se bude rotovat i objekt...

Autor:  smrq [ ned kvě 24, 2009 9:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
No veď to. Aký KEY ? (kľúč) aby rotoval objekt okolo svojej osi a nie World osi. Skúsil som asi všetky a nešlo to tak ako si predstavujem.
asi jsem trotl a nechapu otazku dobre, ale vzdyt klic (po zmacknuti I) "rot", dela presne to, co popisujes, ne?

na obrazku 1 zmacknu I, vyberu rot. pak zadam obrazek jiny, otocim objektem (klavesa R) a zadam znovu klic (opet klavesa I a moznost rot).

(je ale fakt, ze s animacemi mam zkusenosti pramale, spis jsem to jen letmo zkousel.)

EDIT: ale znova jsem si prohledl to tve video a mam dojem, ze asi spatne chapu tvou otazku. to, co popisuju, tam mas (ty zemekoule).

Autor:  MOJE [ pon kvě 25, 2009 12:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

http://members.shaw.ca/mycoolschool2/ic ... beanim.htm

toto neviem urobiť. Tie moje zemegule niesu naklonené oproti WORLD XYZ.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/