Právě je pát pro 27, 2024 8:15 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Napoje
PříspěvekNapsal: úte bře 24, 2009 7:59 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Moj prvy fluid. Hustota meshu pre vypocet fluidu bola 600. Celkom to dalo zabrat. :)

http://www.youtube.com/watch?v=TXDTHP-OZVs


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 24, 2009 8:04 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Animačka se mi fakt líbí...ale ten nápoj spíše připomíná roztavené stříbro...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 24, 2009 8:12 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No je to preto ze som dal moc velku prilnavost povrchov, hlavne to vidno na konci ked to dopada na podlozku ze je to doslova jak hovoris ako zele... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 24, 2009 8:22 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Přilnavost je vcelku v poho, ale vizkozita/hustota je poměrně velka...

Chtělo by si to s nastavením toho nápoje ještě trochu pohrát...ikdyž vím, že zvládnout fluid sym není zrovna jednoduché...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2009 11:16 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
souhlasim s Genomem, animacka dost povedena, ale hustota je takova zvlastni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 3:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
je to preto ze tam je prilis mala resolution...

600 je sice dost, ale pri tak velkej scene to je predsa len malo...

a chcelo by to richlejsi pohyb fluidu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 10:06 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No k resolution 600 som dosiel zhora. tz. zacal som aby to dobre vyzeralo na 1000, bohuzial vypocetna doba len FLUIDNEHO MESHU zabrala cely vikend a to nepouzivam nejaku huspeninu PC. (3.41GHz, 4jadro, 8GRAM). Proste niekedy musite dokonalost opustit ak sa chcete k nejakemu vysledku dopracovat a ak vam za "chbrtom dycha nadrzany klios". :)
Vzdy si povzdychnem nad tym ked niekde citam prispevky o renderoch VRAY, INDIGO a pod... to uz by animacka v HD trvala tristo rokov... ale bola by pekna. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 10:14 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Nevidím smysl v tom, dělat animačku v indigu, ale ve V-ray nebo mentalRay se dělají naprosto běžně a když máš farmičku tak nepotřebuješ roky :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 11:45 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
A myslis ze to bude rychlejsie nez Internal render? Pretoze ak nie tak v mojom pripade na internale po vikendovom prepocte meshu zacal robit jeden frame HD (1280*720) cez 10min...tak som to zrusil a prerobil mesh na 600 resolution.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 12:07 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
nevim.. to všechno záleží na nastavení že jo... ta simulace by se asi zapekla před renderem.. jinak na velký animace se používá třeba RenderMan od Pixaru... nic levnýho bohužel :) .. mentalRay má zase problém s blikajícím GI, takže když to nemůžeš nahradit occlussion mapou, tak holt musíš sáhnout po V-rayi apod.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz