blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Napoje http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6631 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ úte bře 24, 2009 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Napoje |
Moj prvy fluid. Hustota meshu pre vypocet fluidu bola 600. Celkom to dalo zabrat. http://www.youtube.com/watch?v=TXDTHP-OZVs |
Autor: | Genom [ úte bře 24, 2009 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Animačka se mi fakt líbí...ale ten nápoj spíše připomíná roztavené stříbro... |
Autor: | Siso [ úte bře 24, 2009 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No je to preto ze som dal moc velku prilnavost povrchov, hlavne to vidno na konci ked to dopada na podlozku ze je to doslova jak hovoris ako zele... |
Autor: | Genom [ úte bře 24, 2009 8:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Přilnavost je vcelku v poho, ale vizkozita/hustota je poměrně velka... Chtělo by si to s nastavením toho nápoje ještě trochu pohrát...ikdyž vím, že zvládnout fluid sym není zrovna jednoduché... |
Autor: | Jerolima [ stř bře 25, 2009 11:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
souhlasim s Genomem, animacka dost povedena, ale hustota je takova zvlastni |
Autor: | Sunshaftstudios [ čtv bře 26, 2009 3:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to preto ze tam je prilis mala resolution... 600 je sice dost, ale pri tak velkej scene to je predsa len malo... a chcelo by to richlejsi pohyb fluidu |
Autor: | Siso [ čtv bře 26, 2009 10:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No k resolution 600 som dosiel zhora. tz. zacal som aby to dobre vyzeralo na 1000, bohuzial vypocetna doba len FLUIDNEHO MESHU zabrala cely vikend a to nepouzivam nejaku huspeninu PC. (3.41GHz, 4jadro, 8GRAM). Proste niekedy musite dokonalost opustit ak sa chcete k nejakemu vysledku dopracovat a ak vam za "chbrtom dycha nadrzany klios". Vzdy si povzdychnem nad tym ked niekde citam prispevky o renderoch VRAY, INDIGO a pod... to uz by animacka v HD trvala tristo rokov... ale bola by pekna. |
Autor: | Sagi [ čtv bře 26, 2009 10:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevidím smysl v tom, dělat animačku v indigu, ale ve V-ray nebo mentalRay se dělají naprosto běžně a když máš farmičku tak nepotřebuješ roky |
Autor: | Siso [ čtv bře 26, 2009 11:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A myslis ze to bude rychlejsie nez Internal render? Pretoze ak nie tak v mojom pripade na internale po vikendovom prepocte meshu zacal robit jeden frame HD (1280*720) cez 10min...tak som to zrusil a prerobil mesh na 600 resolution. |
Autor: | Sagi [ pát bře 27, 2009 12:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim.. to všechno záleží na nastavení že jo... ta simulace by se asi zapekla před renderem.. jinak na velký animace se používá třeba RenderMan od Pixaru... nic levnýho bohužel .. mentalRay má zase problém s blikajícím GI, takže když to nemůžeš nahradit occlussion mapou, tak holt musíš sáhnout po V-rayi apod. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |