blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Napoje
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6631
Stránka 11

Autor:  Siso [ úte bře 24, 2009 7:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Napoje

Moj prvy fluid. Hustota meshu pre vypocet fluidu bola 600. Celkom to dalo zabrat. :)

http://www.youtube.com/watch?v=TXDTHP-OZVs

Autor:  Genom [ úte bře 24, 2009 8:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Animačka se mi fakt líbí...ale ten nápoj spíše připomíná roztavené stříbro...

Autor:  Siso [ úte bře 24, 2009 8:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

No je to preto ze som dal moc velku prilnavost povrchov, hlavne to vidno na konci ked to dopada na podlozku ze je to doslova jak hovoris ako zele... :)

Autor:  Genom [ úte bře 24, 2009 8:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Přilnavost je vcelku v poho, ale vizkozita/hustota je poměrně velka...

Chtělo by si to s nastavením toho nápoje ještě trochu pohrát...ikdyž vím, že zvládnout fluid sym není zrovna jednoduché...

Autor:  Jerolima [ stř bře 25, 2009 11:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

souhlasim s Genomem, animacka dost povedena, ale hustota je takova zvlastni

Autor:  Sunshaftstudios [ čtv bře 26, 2009 3:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

je to preto ze tam je prilis mala resolution...

600 je sice dost, ale pri tak velkej scene to je predsa len malo...

a chcelo by to richlejsi pohyb fluidu

Autor:  Siso [ čtv bře 26, 2009 10:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

No k resolution 600 som dosiel zhora. tz. zacal som aby to dobre vyzeralo na 1000, bohuzial vypocetna doba len FLUIDNEHO MESHU zabrala cely vikend a to nepouzivam nejaku huspeninu PC. (3.41GHz, 4jadro, 8GRAM). Proste niekedy musite dokonalost opustit ak sa chcete k nejakemu vysledku dopracovat a ak vam za "chbrtom dycha nadrzany klios". :)
Vzdy si povzdychnem nad tym ked niekde citam prispevky o renderoch VRAY, INDIGO a pod... to uz by animacka v HD trvala tristo rokov... ale bola by pekna. :)

Autor:  Sagi [ čtv bře 26, 2009 10:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevidím smysl v tom, dělat animačku v indigu, ale ve V-ray nebo mentalRay se dělají naprosto běžně a když máš farmičku tak nepotřebuješ roky :wink:

Autor:  Siso [ čtv bře 26, 2009 11:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

A myslis ze to bude rychlejsie nez Internal render? Pretoze ak nie tak v mojom pripade na internale po vikendovom prepocte meshu zacal robit jeden frame HD (1280*720) cez 10min...tak som to zrusil a prerobil mesh na 600 resolution.

Autor:  Sagi [ pát bře 27, 2009 12:07 am ]
Předmět příspěvku: 

nevim.. to všechno záleží na nastavení že jo... ta simulace by se asi zapekla před renderem.. jinak na velký animace se používá třeba RenderMan od Pixaru... nic levnýho bohužel :) .. mentalRay má zase problém s blikajícím GI, takže když to nemůžeš nahradit occlussion mapou, tak holt musíš sáhnout po V-rayi apod.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/