blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Napoje http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6631 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ úte bře 24, 2009 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Napoje |
Moj prvy fluid. Hustota meshu pre vypocet fluidu bola 600. Celkom to dalo zabrat. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=TXDTHP-OZVs |
Autor: | Genom [ úte bře 24, 2009 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Animačka se mi fakt líbí...ale ten nápoj spíše připomíná roztavené stříbro... |
Autor: | Siso [ úte bře 24, 2009 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No je to preto ze som dal moc velku prilnavost povrchov, hlavne to vidno na konci ked to dopada na podlozku ze je to doslova jak hovoris ako zele... ![]() |
Autor: | Genom [ úte bře 24, 2009 8:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Přilnavost je vcelku v poho, ale vizkozita/hustota je poměrně velka... Chtělo by si to s nastavením toho nápoje ještě trochu pohrát...ikdyž vím, že zvládnout fluid sym není zrovna jednoduché... |
Autor: | Jerolima [ stř bře 25, 2009 11:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
souhlasim s Genomem, animacka dost povedena, ale hustota je takova zvlastni |
Autor: | Sunshaftstudios [ čtv bře 26, 2009 3:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to preto ze tam je prilis mala resolution... 600 je sice dost, ale pri tak velkej scene to je predsa len malo... a chcelo by to richlejsi pohyb fluidu |
Autor: | Siso [ čtv bře 26, 2009 10:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No k resolution 600 som dosiel zhora. tz. zacal som aby to dobre vyzeralo na 1000, bohuzial vypocetna doba len FLUIDNEHO MESHU zabrala cely vikend a to nepouzivam nejaku huspeninu PC. (3.41GHz, 4jadro, 8GRAM). Proste niekedy musite dokonalost opustit ak sa chcete k nejakemu vysledku dopracovat a ak vam za "chbrtom dycha nadrzany klios". ![]() Vzdy si povzdychnem nad tym ked niekde citam prispevky o renderoch VRAY, INDIGO a pod... to uz by animacka v HD trvala tristo rokov... ale bola by pekna. ![]() |
Autor: | Sagi [ čtv bře 26, 2009 10:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevidím smysl v tom, dělat animačku v indigu, ale ve V-ray nebo mentalRay se dělají naprosto běžně a když máš farmičku tak nepotřebuješ roky ![]() |
Autor: | Siso [ čtv bře 26, 2009 11:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A myslis ze to bude rychlejsie nez Internal render? Pretoze ak nie tak v mojom pripade na internale po vikendovom prepocte meshu zacal robit jeden frame HD (1280*720) cez 10min...tak som to zrusil a prerobil mesh na 600 resolution. |
Autor: | Sagi [ pát bře 27, 2009 12:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim.. to všechno záleží na nastavení že jo... ta simulace by se asi zapekla před renderem.. jinak na velký animace se používá třeba RenderMan od Pixaru... nic levnýho bohužel ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |