blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Z nudy - maják
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6572
Stránka 12

Autor:  lz [ úte bře 10, 2009 10:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Z nudy - maják

Byl jsem teď týden doma s chřipkou, a když už mě dnes odpoledne nebavilo vypracovávat si maturitní otázky, tak jsem si na tři hodinky odskočil do Blenderu a GIMP-u, a vzniklo tohle - spíš takové cvičeníčko :) Tráva v popředí nic moc, ale byl jsem netrpělivý na render, tak jsem trávu nastavil tak nějak od oka a nechal ji pak už být.

lz

Přílohy:
majak_fin.jpg
majak_fin.jpg [ 116.04 KiB | Zobrazeno 1698 krát ]

Autor:  djs_core [ úte bře 10, 2009 11:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Celkově to na mě udělalo dojem :D Moc se mi líbí atmosféra, maják, pozadí , písek, ale škoda té "rádoby " částicové slámy a sloupků. Ještě toto dotáhnout a je to perfektní 8) Možná jí dát jen pryč, tak je to o dost lepší :)

Autor:  smrq [ úte bře 10, 2009 11:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

nenavidim, kdyz tu nekdo hodi obrazek "z nudy", pripise, jak kratkou dobu to vznikalo a je to teto urovne. :)
proc ja neumim vypotit takovy vysledek za 3 hodiny?!? :mad:

jak jsi delal ten pisek? je to jen textura nebo co?

Autor:  taby [ stř bře 11, 2009 8:14 am ]
Předmět příspěvku: 

OFF: Já zase nechápu, proč někdo "modeluje" z nudy a ne ze zájmu. :?

Autor:  Sunshaftstudios [ stř bře 11, 2009 9:08 am ]
Předmět příspěvku: 

mne sa velmi paci textura majaku, a normal, zat ta trava vyzera absolutne amatersky...

Autor:  Earthworm [ stř bře 11, 2009 3:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

3 hodiny? :shock: :shock:
To bych dělal měsíc. :lol:

Autor:  lz [ stř bře 11, 2009 3:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

taby: OK, tak jinak - abych se nenudil u češtiny, začal jsem se zajímat o Blender :) Někdo si jde pro zabití nudy "vymejt" mozek ke Kobře 11 v telce, já si vymodeluju nějakou hovadinu a pokud to má aspoň trochu potenciál na dokončení, tak to dodělám (což, pravda, není moc často :) )

smrq, earthworm: vždyť na tom nic není - maják je rotace tvaru pomocí fce spin, okna jsou jen extrudované obdélníky dovnitř, vlstní okna a dveře je párkrát extrudovaný plane, zasklení majáku a zábradlí je zase jeden tvar a SpinDup s potřebným počtem opakování, materiály jsou většinou proceudrální, jenom maják má bump mapu na ty cihly..
Dost udělá vhodné pozadí a 2D editor - brevné korekce, občas nějaký filtr, úprava perspektivy...

SunShaftStudios: jj, stydím se za trávu, sytdím :) Ale zase bezní to působí prázdně, takhle tam aspoň něco je...

Autor:  djs_core [ stř bře 11, 2009 5:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

A já jsem vzduch ? :cry: :)

Autor:  lz [ stř bře 11, 2009 5:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

djs_core: áno. :) *

*když už se ptáš.. :-D

Autor:  djs_core [ stř bře 11, 2009 6:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

lz píše:
djs_core: áno. :) *

*když už se ptáš.. :-D

Proč ? Co jsem udělal :?:

Autor:  lz [ stř bře 11, 2009 6:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

djs_core: :-D neboj, nic - asi jsem tam dal málo smajlíků. Vynechal jsem tě v odpovědi, jen co je pravda, jenom jsem poprvé na fóru viděl, aby se někdo hlásil o odpověď, tak mi to asi přišlo vtipný. Omluva, příště, když budu odpovídat adreně, odpovím všem. Ale abych nebyl tak úplně OT, tak k tvému komentáři:

- sloupky mi nepřijdou nijak hrozný, možná mají trochu větší specularitu, ale když už, tak mezi ně něco natáhnout, nevyhazovat je
- tráva - viz moje odpověď výše, jak jsem říkal, i tohle je podle mě lepší, než nic...

a samo děkuji za slova chvály :)

Autor:  djs_core [ stř bře 11, 2009 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

lz píše:
djs_core: :-D neboj, nic - asi jsem tam dal málo smajlíků. Vynechal jsem tě v odpovědi, jen co je pravda, jenom jsem poprvé na fóru viděl, aby se někdo hlásil o odpověď, tak mi to asi přišlo vtipný. Omluva, příště, když budu odpovídat adreně, odpovím všem. Ale abych nebyl tak úplně OT, tak k tvému komentáři:

- sloupky mi nepřijdou nijak hrozný, možná mají trochu větší specularitu, ale když už, tak mezi ně něco natáhnout, nevyhazovat je
- tráva - viz moje odpověď výše, jak jsem říkal, i tohle je podle mě lepší, než nic...

a samo děkuji za slova chvály :)

V pohodě, mě jen přišlo líto, že jsi vyjmenoval všechny kromě mě :)
Jinak věnovat tomu majáku o hodinku navíc, bylo by to opravdu perfektní ... Takhle je z toho podle mého názoru průměr :(
P.s. nemůžeš zaslat render bez té slámy a s tou menší spectularitou sloupku ? Jen pro zajímavost ...

Autor:  Pitris [ stř bře 11, 2009 10:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nechci působit jako hnidopich k jinak pěknému obrázku, ale posunout malinko kameru tak, aby kompozice nebyla tak vystřelená "středovka" a ta cesta navedla oko ke dveřím toho maják,.... tak je to hned jiná šťáva. :wink:

Autor:  camel [ čtv bře 12, 2009 4:21 am ]
Předmět příspěvku: 

smrq píše:
nenavidim, kdyz tu nekdo hodi obrazek "z nudy", pripise, jak kratkou dobu to vznikalo a je to teto urovne. :)
proc ja neumim vypotit takovy vysledek za 3 hodiny?!? :mad:

jak jsi delal ten pisek? je to jen textura nebo co?


POD TOHLE SE PLNĚ PODEPISUJI :D :D :D

Autor:  Sunshaftstudios [ čtv bře 12, 2009 6:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

no ja by som extrudoval plane do tvaru stevla travy, vytvoril by som asi 10 stebiel rôznych tvarov, a to by som nahodne nakopyroval do stvorca (aby trava nebola jak zoradeny vojaci) a ten by som dalej kopyroval a oracal o 90° takto by ta trava mohla byt celkom dobra... :D

a dal by som tam stredne vyrazny posproces...

co hovorite na moj minitutorial? :lol:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/