blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Lonely driver
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6554
Stránka 11

Autor:  lz [ úte bře 03, 2009 12:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Lonely driver

..aka Osamělý jezddec. Do galerie to jetště není, ale poprvé jsem dělal auto jen jako doplněk scény, vytvářel zdevastované prostředí a hodně jsem se naučil i o kompozici do fotek (mimochodem, pozadí je složené celkem z 5ti různých). Do galerie to sice není, ale já jsem celkem spokojený. Berte to možná spíš jako cvičení :)

EDIT: OK, příme linkování z Blogspotu stále nejde, tady je link: http://2.bp.blogspot.com/_20KmZjSr9z0/S ... _final.jpg

Autor:  Bildo [ úte bře 03, 2009 3:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Me se libi. A kde je tech 5fotek? Ja se do toho nevyznam... :oops: Vidim silnici, pisek, a mracky..
Ps. OT. Jak bys do toho pak pridelaval stiny, kdyby to auto bylo treba na silnici?

Autor:  lz [ úte bře 03, 2009 4:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bildo: viz přiložený obrázek - je to dělané na rychlo, ale snad je to z toho patrné. Stíny jsem taky přidělával, a to poměrně jednoduchou technikou: nástrojem laso vyberu potřebnou oblast na fotce a úpravou barevnosti, jasu a kontrastu vytvořím stín. Oblast beru buď odhadem (u menších stínů, třeba ty dráty), nebo vybírám pomocí druhého renderu, který jsem vyrenderoval s rovným Plane jako podložkou.

EDIT: zmenšen obrázek, porušoval pravidla.

Přílohy:
lonely_driver_komp.jpg
lonely_driver_komp.jpg [ 68.26 KiB | Zobrazeno 2181 krát ]

Autor:  Bumpkin [ úte bře 03, 2009 8:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

hodne pekny, ale chybi tomu stava nadech :wink: PSko by to mozna spravilo :)

Autor:  smrq [ úte bře 03, 2009 9:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja nejsem prilis zastancem zasadnich postprodukcnich uprav. myslim si, ze je to paradni a atmosferu to pro me ma jiz ted. urcite to nepovazuji jen za cviceni. zbytecna skromnost izi.

Autor:  lz [ úte bře 03, 2009 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin: nejake konkretni navrhy? Ted je render netknuty, jestli mas nejaky napad tak se pochlub ;)

smrq: ja si myslim, ze dulezity je vysledek, a pokud mi postprodukce usetri cas/praci a znatelne vylepsi obrazek, tak proc ne. Jo, a je to LZ, akorat malymi pismeny ;)

Autor:  Bumpkin [ úte bře 03, 2009 10:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak hlavne mi prijde jako ze je tam toho okolo moc, ustredni objekt je silene daleko a dokonce i tak trochu odsunuty z ustredniho motyvu, a pokud si chtel udelat nejaky pohled z dalky mel jsi do popredi dat nejaky objekt treba pohled od silnice prez skorpiona a dat netradycni uhel kamery, kolikrat to ten mirne skresleny uhel hoodne spravi :wink: todle je takovy fadni hoooodne fadni, mozna ze by neco zachranili treba proletavajci balik chrosti :wink: nebo oblak zvirenyho prachu ci nejake ozivujci spestreni, jo a v pravo ta cas by tam ani nemusela byt je tam tak trosku prebytecna ta silnice :wink: prijde mi to uplne bez zivota :wink:

jako kdyby si nemel ujasneno co je ustrednim motyvem, predpokladam ze ten nakladak :)
http://www.cg-cars.com/forum/gallery/sh ... i=2181&c=2
http://www.cg-cars.com/forum/gallery/sh ... p?i=34&c=2
http://www.cg-cars.com/forum/gallery/sh ... p?i=88&c=2
co dokaze udelat uhel kamery a vzdy jen nezbytne potrebne mnozstvi okoli :wink:

ustredni motyv obrazku by mel byt videt a nezanikat
http://www.cg-cars.com/forum/gallery/sh ... i=2478&c=5

Autor:  smrq [ úte bře 03, 2009 10:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja to chapu tak, ze ustrednim motivem je cela benzinka. neni potreba upozornovat jen na auto. ta silnice to pak prave cele ozvlastnuje.
ale uznavam, ze je ji vpravo moc. bud orezat nebo pridat prostor i na levou stranu, at je to vyvazene. ale at to neni na ukor zmenseni benzinky.
Citace:
ja si myslim, ze dulezity je vysledek, a pokud mi postprodukce usetri cas/praci a znatelne vylepsi obrazek, tak proc ne.
souhlasim. ja spis mluvil o pripadu, kdy finalni obrazek prozene autor nejakym lacinym filtrem. to lepeni po vrstvach,jak jsi to zde delal, mi nevadi,take ho pouzivam.
vse imho.

Autor:  xixixao [ pát dub 03, 2009 4:18 am ]
Předmět příspěvku: 

Moc pěkný, jediný co mě bije do očí je horizont (vim, vim, těžký udělat z těch fotek, tolik mraků po internetu nevisí). Jak Bumpkin řikal, možná hodit to všechno do nádechu pískově žluto-oranžový, něco takovýho? (vim že už na tom nebudeš dělat, ale vážně pěkný)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/