blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vivat Blender http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6388 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Trainzak [ pát led 16, 2009 7:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vivat Blender |
Tak tohle mi zabralo asi 5 hodin. Ještě začátečnická práce, třeba nevím, jak je možné, že je ta země tak plochá, přitom bump mapu mám zapnutou... http://picasaweb.google.com/Trainzak/VTvoryVBlenderu#5291929597112184690 |
Autor: | Genom [ pát led 16, 2009 7:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A zvedl jsi také hodnotu Nor u té bump mapy? |
Autor: | Sagi [ pát led 16, 2009 7:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A je tam vůbec nějaké charakteristické světlo, které by tu bump mapu zobrazilo? ![]() |
Autor: | Trainzak [ sob led 17, 2009 10:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nor samozřejmně nastaveno mám. Ve scéně mám nalevo od kamery světlo Sun a napravo Lamp. Je potřeba jiná kombinace? |
Autor: | pantau [ sob led 17, 2009 11:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je tak trochu problem blenderu, tiez sa mi to stava, ze bump mapy nevidno, este k tomu mas zapnute AO, skus to NOR nejak zvysit, aj na max, ja som s tym minule experimentoval a bump mapy sa mi dobre zobrazovali len ked som mal kameru proti svetlu...a este som zistil, ze ked zapnes antialiasing tak ich to tiez uplne zrusi, ale co s tym neviem ![]() |
Autor: | Dosal [ ned led 18, 2009 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Toto je velkej problem, kterej mě na blenderu fakt štve ![]() 1) když mám bitmapu tak vypínám v MapImage>MipMap a to jak u bump tak i color mapy. 2) s tim antialiasingem je to dost o experimentu, zaleží jaký filtr zvolíš (nejlepší je Mitchell nebo CatmulRom) a na hodnotě "sets the filtr size" třeba 1.20 ale musí se zkoušet. Pak ještě počet samplu ale tam jsem nezaznamenal nějaký lepší výsledky než z 8 samply. 3) no a když chceš opravdu krásný render bump mapy tak použij yafray. Ma na to daleko lepší algoritmy než blender. Ale použítí tohoto rendru přináší některá omezení.... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |