blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
kyberklava a vubec http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6362 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ppk [ pon led 05, 2009 3:34 pm ] | ||||||
Předmět příspěvku: | kyberklava a vubec | ||||||
tak sem si vymodeloval kyberhlavu doufam ze se bude libit... a tu je i blend... http://ppk.hustej.net/cyberzombie.tgz[/img] a taky neake dalsi moje obrazky...
|
Autor: | ppk [ úte úno 24, 2009 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jak je vydet upravil jsem prvni prispevek nekolika mymi obrazky co sem v posledni dobe udelal... EDIT: chtel bych i nazor pokud neaky mate dik. |
Autor: | ArchoX [ stř úno 25, 2009 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
líbí se mně chlápek v žárovce |
Autor: | Pajacz [ stř úno 25, 2009 8:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
spoustu věcí by si zasloužilo další level subsurfu... |
Autor: | vklidu [ čtv úno 26, 2009 12:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kyberhlava - dobra prace |
Autor: | smrq [ čtv úno 26, 2009 11:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nejvic se mi libi podpis na cyberhlave. napd s chlapem v zarovce je hezky, ale materialy jsou takove... stylizovane. a trava v ni neni moc podarena. |
Autor: | ppk [ pát úno 27, 2009 4:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dik za ohlasy. pajacz: k tomu subsurfu mam docela slaby komp tak to nemuzu moc zahustovat smrq: s tema materialama to jeste moc neumim kutim prevazne jen gamengin a tam se to chova uplne jinak k te trave nevedel sem ze se to dela pres particle hair... ted uz to vim podpis ten font se mi taky libi |
Autor: | Earthworm [ pát úno 27, 2009 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ppk píše: dik za ohlasy.
pajacz: k tomu subsurfu mam docela slaby komp tak to nemuzu moc zahustovat To nevadí, stačí, když nastavíš v Blenderu subsurf level na 1 a render levels třeba 2 nebo víc. Určitě to pomůže. Pak už jenom budeš čekat dél na render. |
Autor: | ppk [ čtv bře 12, 2009 11:09 am ] | ||||
Předmět příspěvku: | |||||
tak mam dalsich par obrazku co sem v posledni dobe vytvoril... prosil bych zas neake ty komentare edit smazal sem ten test
|
Autor: | SirThomas [ čtv bře 12, 2009 12:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Méně kvantity, více kvality... |
Autor: | Kapo [ čtv bře 12, 2009 3:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
SirThomas píše: Méně kvantity, více kvality...
kruto povedane, ale velmi vystizne... ta ruka s klincom (ci s cim) sa mi paci najviac, ale aj tak, bolo povedane, ze pouzivaj vacsi subsurf...a bola aj rada, ako si nezatazit PC pri modelovani...tak ho teda zvacsi |
Autor: | Váca [ čtv bře 12, 2009 3:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ty auta chces pouzit v nejaky hre? sou dost low-poly |
Autor: | smrq [ pát bře 13, 2009 4:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ke zbrani na upiry nevim co rict. moc me to nebere... kostel by zaslouzil lepsi textury a urcite i predelat celkovy koncept sceny a pozadi. s tim bych si jeset pohral, mohl by to byt i hezky obrazek. takhle je to takove rozpacite... urcite zmensi kriz na predni vezi, pusobi obrovsky. pridelej tam zvon a okna do zdi. a vyhni se kamennemu zdivu; hodiny na kamennych kostelech jeste nebyly a imho se to k sobe nehodi. auto je vazne jako do hry. ten test na zapecenou normalmapu jsi sem imho nemel ani davat. k takovym vecem ti stejne nikdo nic nerekne (je to jenom test, navic zadne uzasne veledilo) a tady to jen zabira pamet. |
Autor: | ppk [ pát bře 13, 2009 8:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ten kostel kostel jeste predelam koukam za tam jeste nemam ani travu ta tom placku jeste se v tom povrtam... ta auta sou fakt do hry... mene kvantity a vic kvality? tak jo... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |