Právě je ned lis 24, 2024 12:59 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: plachetnice
PříspěvekNapsal: čtv kvě 22, 2008 5:13 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
No, tohle je jeden z mich lepsich vytvoru za ktery se zas tak nestydim...no davam to sem hlavně proto, aby jste mi to okomentovali, tak, cekam na vase komentare :D


Přílohy:
Poznámka: Plachetnice
plachetnice_dokonc_verze.jpg
plachetnice_dokonc_verze.jpg [ 60.52 KiB | Zobrazeno 3936 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 22, 2008 5:32 pm 
lod jako takova je dobra, ale obloha je vazne priserna, more vypada, jako by bylo bylo jen par metru kolem lodi a pak nic. zkus se podivat na nejake fotky a klidne na pozadi nejakou tu fotku pouzij. sviceni je moc kontrastni, chtelo by to nejak i prosvitit stiny, aby nebyly uplne cerne, zvlaste na te tenke plachte, ze kterou je svetle pozadi to nefunguje. taky na lodi je mnohem vice detailu, hlavne ruzne lana a tak. pusobila by pak realneji a ne jako maly model.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 22, 2008 7:01 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ja si myslim, ze detaily lodi v tej tme nejako zanikaju, myslim, ze by sa oplatilo trochu svetla do toho vniest :wink: proste sa mi zda, ze na to, kolko prace muselo byt s tou lodou, ze je ju malo vidno...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 22, 2008 7:48 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
No nvm ako ostatní, ale mne pripadá tá voda skôr ako nejaká plachta. Chcelo by to trošku sa pohrať z materiálom vody, celé to trošku presvetliť a bolo by to v pohode. Ale loď je vymodelovaná naozaj dobre.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 22, 2008 8:12 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
nejdrive chci podekovat za komentare..jinak ja jsem to osvetlil tak tmave protoze jsem chtel docilit dojmu ze lod pluje v noci, sviti na ni jen mesic a obloha se smraka....
Bigbob:mas pravdu, ta voda se mi doopravdy nevydarila, este si s tim vyhraju...a mimochodem ja jsem se snazil vymodelovat takove ty vlny jak za sebou a pre sebou lod nechava a vypadalo to uplne priserne tak jsem se chtel zeptat jestli na to neni nejaka finta???
Turin:prosimte poradil bys s tou oblohou, jak to mam udelat aby to vypadalo lip??ja jsem prakticky jeste zacatecnik...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 22, 2008 9:55 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Jerolima píše:
sem se snazil vymodelovat takove ty vlny jak za sebou a pre sebou lod nechava


Som tiež ešte začiatočník ale skúsim poradiť. Mohol by si zapnúť "prpoporcional edit" pomocou klávesy "E" a potom v edit móde zvoliť "sharp falloff". Potom by som radil dať materiálu priesvitnosť a zvoliť trošku svetlejšiu arbu vody


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 8:50 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
možná bych na tu bodu dal i nějakou bump mapu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 9:09 am 
no, proste si vyrenderuj jen lod a more a oblohu tam dosad az ve photoshopu (nebo jinem 2d programu) z nejake fotky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 9:49 am 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
vsak je to nasvietene spot lightom? podla mna je tento typ osvetlenia (hlavne pri nastaveni kde vytvara ostru hranu medzi svetlom a tienom) pre nasvietenie exterieru nevhodny, protoze neexistuje prirodzeny zdroj svetla, ktory by takto svietil. Pre celkove zosvetlenie sceny by som pouzil svetlo typu Hemi a pre smerove nasvietenie (akoze od mesiaca) area light. Este by som tu lod trosicku viac natocil bokom, aby boli zretelnejsie detaily (ale tomu pomoze aj lepsie nasvietenie)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 10:19 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Turin píše:
no, proste si vyrenderuj jen lod a more a oblohu tam dosad az ve photoshopu (nebo jinem 2d programu) z nejake fotky


to není moc dobrý nápad protože se většina oblohy odráží v moři aspoň takovou zkušenost mám já takže bych to viděl tak jak říkáš ale zpátky to hodit do blenderu až budeš mít finální oblohu ať se v tom zrcadlí i to moře


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 11:47 am 
Ragnos píše:
Turin píše:
no, proste si vyrenderuj jen lod a more a oblohu tam dosad az ve photoshopu (nebo jinem 2d programu) z nejake fotky


to není moc dobrý nápad protože se většina oblohy odráží v moři aspoň takovou zkušenost mám já takže bych to viděl tak jak říkáš ale zpátky to hodit do blenderu až budeš mít finální oblohu ať se v tom zrcadlí i to moře


nj, do odrazu je urcite potreba neco dat. ale hlavne aby pak ve vyslednem obrazku byla normalni obloha a ne takove fleky jakou jsou tam ted


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 3:01 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
mno, mne príde, že tá planéta má polomer len nejakých sto metrov... je tu loď, kúsok vody a zbytok mizne za obrorom, ono v podstate tú vodu by som natiahol podstatne viac, potom materiál, ja som raz skúšal vodu a vyšlo mi celkom pekne, keď som bump urobil vo photošrote s grunge brushom, nastavil ho na priesvitný a zrkadiaci a pod neho hodil ešte čierno-zelený plane, a svetlo tam je myslím len z HDR mapy
http://elimia.ic.cz/blender/new/mermaid.jpg
a ešte tú atmosféru, to by som možno skúsil nejak tak, že si dáš biely, trošku do modra world material, a ako oblohu namapuješ HDR mapu na veľkú shadeless gulu a nastavíš trochu hmly, aby to maloefekt atmosferickej perspektívy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 4:15 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
takze myslite ze tu oblohu mam udelat v tom photoshopu??...ale problem je ten ze ja ho nemam ani v nim moc neumim...no mohl bych to udelat maximalne v gimpu, ale s tim taky nejak moc dobre neumim....a v blenderu to myslite bude vypadat furt takhle divne???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 4:34 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Jerolima:když si vyjedeš render TGA s maskou takže v render buttons aktivuješ RGBA a zkontroluješ si v renderu že je obloha černá a zbytek scény bílá maska klávesou a tak si v gimpu dosavadní oblohu vyměníš za tu co máš ale dej bacha ať to děláš ve výsledným rozlišením až to budeš mít načtený v Gimpu a udělanou tu oblohu tak aby to vypadalo dobře tak si uložíš jenom vrstvu s oblohou bez toho popředí to jest moře a lodě ve stejném poměru obrázku jako je ten render uložíš jako třeba jpeg a ten načteš do worlds buttons s aktivovanou fcí Hori a Paper a máš to pak se ti udělá to nebe v blenderu takové jaké jsi si ho nachystal v Gimpu a pak jen vyjedeš nový render výhoda je ta že se to moře bude odrážet nově vzniklou oblohu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 23, 2008 5:53 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
napadlo ma, ze ta voda a hlavne tie vlny od lode by sa nemuseli modelovat, ale simulovat pomocou fluid simulation v blenderi. Ako na to najdes na tejto stranke http://www.blenderart.org/issues/ vo vydani ISSUE 8 Car Modeling.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz