blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

plachetnice
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=5866
Stránka 12

Autor:  Jerolima [ čtv kvě 22, 2008 5:13 pm ]
Předmět příspěvku:  plachetnice

No, tohle je jeden z mich lepsich vytvoru za ktery se zas tak nestydim...no davam to sem hlavně proto, aby jste mi to okomentovali, tak, cekam na vase komentare :D

Přílohy:
Poznámka: Plachetnice
plachetnice_dokonc_verze.jpg
plachetnice_dokonc_verze.jpg [ 60.52 KiB | Zobrazeno 3873 krát ]

Autor:  Turin [ čtv kvě 22, 2008 5:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

lod jako takova je dobra, ale obloha je vazne priserna, more vypada, jako by bylo bylo jen par metru kolem lodi a pak nic. zkus se podivat na nejake fotky a klidne na pozadi nejakou tu fotku pouzij. sviceni je moc kontrastni, chtelo by to nejak i prosvitit stiny, aby nebyly uplne cerne, zvlaste na te tenke plachte, ze kterou je svetle pozadi to nefunguje. taky na lodi je mnohem vice detailu, hlavne ruzne lana a tak. pusobila by pak realneji a ne jako maly model.

Autor:  Kapo [ čtv kvě 22, 2008 7:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja si myslim, ze detaily lodi v tej tme nejako zanikaju, myslim, ze by sa oplatilo trochu svetla do toho vniest :wink: proste sa mi zda, ze na to, kolko prace muselo byt s tou lodou, ze je ju malo vidno...

Autor:  Bigbob [ čtv kvě 22, 2008 7:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

No nvm ako ostatní, ale mne pripadá tá voda skôr ako nejaká plachta. Chcelo by to trošku sa pohrať z materiálom vody, celé to trošku presvetliť a bolo by to v pohode. Ale loď je vymodelovaná naozaj dobre.

Autor:  Jerolima [ čtv kvě 22, 2008 8:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

nejdrive chci podekovat za komentare..jinak ja jsem to osvetlil tak tmave protoze jsem chtel docilit dojmu ze lod pluje v noci, sviti na ni jen mesic a obloha se smraka....
Bigbob:mas pravdu, ta voda se mi doopravdy nevydarila, este si s tim vyhraju...a mimochodem ja jsem se snazil vymodelovat takove ty vlny jak za sebou a pre sebou lod nechava a vypadalo to uplne priserne tak jsem se chtel zeptat jestli na to neni nejaka finta???
Turin:prosimte poradil bys s tou oblohou, jak to mam udelat aby to vypadalo lip??ja jsem prakticky jeste zacatecnik...

Autor:  Bigbob [ čtv kvě 22, 2008 9:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jerolima píše:
sem se snazil vymodelovat takove ty vlny jak za sebou a pre sebou lod nechava


Som tiež ešte začiatočník ale skúsim poradiť. Mohol by si zapnúť "prpoporcional edit" pomocou klávesy "E" a potom v edit móde zvoliť "sharp falloff". Potom by som radil dať materiálu priesvitnosť a zvoliť trošku svetlejšiu arbu vody

Autor:  Forseti [ pát kvě 23, 2008 8:50 am ]
Předmět příspěvku: 

možná bych na tu bodu dal i nějakou bump mapu

Autor:  Turin [ pát kvě 23, 2008 9:09 am ]
Předmět příspěvku: 

no, proste si vyrenderuj jen lod a more a oblohu tam dosad az ve photoshopu (nebo jinem 2d programu) z nejake fotky

Autor:  murmur [ pát kvě 23, 2008 9:49 am ]
Předmět příspěvku: 

vsak je to nasvietene spot lightom? podla mna je tento typ osvetlenia (hlavne pri nastaveni kde vytvara ostru hranu medzi svetlom a tienom) pre nasvietenie exterieru nevhodny, protoze neexistuje prirodzeny zdroj svetla, ktory by takto svietil. Pre celkove zosvetlenie sceny by som pouzil svetlo typu Hemi a pre smerove nasvietenie (akoze od mesiaca) area light. Este by som tu lod trosicku viac natocil bokom, aby boli zretelnejsie detaily (ale tomu pomoze aj lepsie nasvietenie)

Autor:  Ragnos [ pát kvě 23, 2008 10:19 am ]
Předmět příspěvku: 

Turin píše:
no, proste si vyrenderuj jen lod a more a oblohu tam dosad az ve photoshopu (nebo jinem 2d programu) z nejake fotky


to není moc dobrý nápad protože se většina oblohy odráží v moři aspoň takovou zkušenost mám já takže bych to viděl tak jak říkáš ale zpátky to hodit do blenderu až budeš mít finální oblohu ať se v tom zrcadlí i to moře

Autor:  Turin [ pát kvě 23, 2008 11:47 am ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
Turin píše:
no, proste si vyrenderuj jen lod a more a oblohu tam dosad az ve photoshopu (nebo jinem 2d programu) z nejake fotky


to není moc dobrý nápad protože se většina oblohy odráží v moři aspoň takovou zkušenost mám já takže bych to viděl tak jak říkáš ale zpátky to hodit do blenderu až budeš mít finální oblohu ať se v tom zrcadlí i to moře


nj, do odrazu je urcite potreba neco dat. ale hlavne aby pak ve vyslednem obrazku byla normalni obloha a ne takove fleky jakou jsou tam ted

Autor:  Antharon [ pát kvě 23, 2008 3:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

mno, mne príde, že tá planéta má polomer len nejakých sto metrov... je tu loď, kúsok vody a zbytok mizne za obrorom, ono v podstate tú vodu by som natiahol podstatne viac, potom materiál, ja som raz skúšal vodu a vyšlo mi celkom pekne, keď som bump urobil vo photošrote s grunge brushom, nastavil ho na priesvitný a zrkadiaci a pod neho hodil ešte čierno-zelený plane, a svetlo tam je myslím len z HDR mapy
http://elimia.ic.cz/blender/new/mermaid.jpg
a ešte tú atmosféru, to by som možno skúsil nejak tak, že si dáš biely, trošku do modra world material, a ako oblohu namapuješ HDR mapu na veľkú shadeless gulu a nastavíš trochu hmly, aby to maloefekt atmosferickej perspektívy

Autor:  Jerolima [ pát kvě 23, 2008 4:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

takze myslite ze tu oblohu mam udelat v tom photoshopu??...ale problem je ten ze ja ho nemam ani v nim moc neumim...no mohl bych to udelat maximalne v gimpu, ale s tim taky nejak moc dobre neumim....a v blenderu to myslite bude vypadat furt takhle divne???

Autor:  Ragnos [ pát kvě 23, 2008 4:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jerolima:když si vyjedeš render TGA s maskou takže v render buttons aktivuješ RGBA a zkontroluješ si v renderu že je obloha černá a zbytek scény bílá maska klávesou a tak si v gimpu dosavadní oblohu vyměníš za tu co máš ale dej bacha ať to děláš ve výsledným rozlišením až to budeš mít načtený v Gimpu a udělanou tu oblohu tak aby to vypadalo dobře tak si uložíš jenom vrstvu s oblohou bez toho popředí to jest moře a lodě ve stejném poměru obrázku jako je ten render uložíš jako třeba jpeg a ten načteš do worlds buttons s aktivovanou fcí Hori a Paper a máš to pak se ti udělá to nebe v blenderu takové jaké jsi si ho nachystal v Gimpu a pak jen vyjedeš nový render výhoda je ta že se to moře bude odrážet nově vzniklou oblohu

Autor:  tichi [ pát kvě 23, 2008 5:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

napadlo ma, ze ta voda a hlavne tie vlny od lode by sa nemuseli modelovat, ale simulovat pomocou fluid simulation v blenderi. Ako na to najdes na tejto stranke http://www.blenderart.org/issues/ vo vydani ISSUE 8 Car Modeling.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/