blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
filmový trik http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=5716 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Houska [ úte bře 25, 2008 9:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | filmový trik |
Pokusil sem se něco s brachou (Kozlem) udělat v blenderu s upravou vydea: http://houska.czweb.org/0001_0199.avi |
Autor: | Houska [ úte bře 25, 2008 10:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pohyb kamery sme vůbec nepřebáděli - je to statický |
Autor: | Kapo [ úte bře 25, 2008 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ok, takze su na to dakde tutorialy, co presne treba mat, co spravit, ako to vsetko tam, oneee...porad dajake linky daj pls... |
Autor: | pantau [ úte bře 25, 2008 11:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dobra finta, len ten sneh ta prezradil, ze napravo je len obrazok:) |
Autor: | psychotron [ stř bře 26, 2008 8:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
je to sranda ale pridaj na zem este tiene od tej brany... |
Autor: | Houska [ stř bře 26, 2008 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tutorial: Jen to sem sepíšu. Žádný linky na to neznám, i když sem to už někde viděl. - natočíš to - tam, kde už ma bejt neco jinýho (v tomhle případě to za tou bránou), tak dáš placku. texturu nastavíš to, co tam chceš mít a v nastavení materiálu dáš :map input ---> Win. Specularitu vypneš a hard taky. Pak už jen nastavíš světlost přes Ref a je to. - aby byl mezi jednou a druhou příčkou: dáš tam to video a podle to, kde se kreje s předmětem, před kterym má bejt dáš placku do tvaru jeho těla (takle sem to dělal na každej snímek jinou placku, nevim, jak jinak). Do textury nastavíš video, který tam má bejt dáš auto refresh a do kolika snímků to má běžet. Zase map input Win ...... A je to Sorry - je to trochu chaotický |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |