asi dlhy nadpis, co? no, len som sa xcel pochvalit mojim modelom z Blenderu, ktory dvaja konvertori (
gred a
priprd) skonvertovali do gta:sa...
tu su screeny z blenderu a zmodeleru (konvertovacieho programu):
http://blender.yw.sk/skoda_blend/
a tu z hry:
http://blender.yw.sk/skoda_SA/
je tam par bugov tak najvacsi je asi ze zadne dolne dvierka skodovky sa otacaju do kapoty, pretoze konvertori nevedia zohnat dummy, v SA taka neni a sami vyrobit nevedia...jedine auto co som videl s takym otvaranim je gaz 22 od criminal russia ale to je zamknute...mozno im napisu..dalsi bug je na dolnych dvierkach zadnych a to konkretne takyu divny tien, to vyzera ako zle normaly, ale premodeloval som to a v druhej verzii to bude snad uz opravene...v blenderi to vyzera ok, v zmodeleri je to zosmoothovani ok, dokonca aj v GGMM je to ok, ale priamo v hre to vyzera tak divne...snad to najdete niekde na screenoch...v druhej verzii pripravujem aj horne dvierka a klucky, auto som trochu pootacal (nahral frapsom) tu (ked sa uploadne, ak by neslo, pockajte chvilu este sa to nedouploadovalo, asi...):
http://blender.yw.sk/skoda_blender.wmv
ak sa vam zda tema offtopic vzhladom ze tu kecam o gta, tak ja som to zalozil tu preto, lebo to ma s Blenderom daco spolocne - vymodeloval som to v Blenderi...pls nekamenujte ma je to moj prvy model auta, ktory som dokoncil ale nema podvozok, uz teraz je to dost velky model, ma skoro 10 MB vysledny dff model a to je na gta dost, ale ono to zvlada v najvyssom rozliseni a detailoch
a este to aj fraps stiha natacat
tak, to je asi k modelu vsetko, ked pride nova verzia, tak ohlasim, pls nehnevajte sa som hrozne happy ze sa podarilo aspon toto cudo dostat do hry
P.S.: a aby som nezabudol tymto veeeeelmi pekne dakujem gredovi a priprdovi ze mi pomohli, bez nich by sa toto cudo do san andreas na cesty nedostalo, ved sme si aj pokricali, vsak
aj sme si trochu ponervacili kym sme nastavili v tom blbom zanoza modeleri vsetky diely...