blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Meč (od totálního začátečníka) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=5507 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ čtv led 31, 2008 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Welcome, tak tedy na první dílo je to slušný. Podle mýho je to málo detailní a hranatý, dal bych tam subsurf. BTW: Pokud chces opravdou kritiku posli Wire |
Autor: | Bumpkin [ čtv led 31, 2008 7:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vitej zatim bych ti nedoporucoval aby si modeloval veci podle sebe zacni s nejakyma tutorama, a hlavne si davej bacha na trojuhelniky a na fejsi uprostred modelu |
Autor: | kareem [ čtv led 31, 2008 9:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdar, Příště dodržuj topologii, ať se pak nemusíš bát aplikovat subsurf. Navíc bude model mnohem přehlednější. Na první dílo to je ale docela dobré, líbí se mi ta atmosféra. PS: Kdes přišel k tomu nicku? |
Autor: | freekill [ čtv led 31, 2008 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Proč vsichni pouzivate kruznici s 32ma vertexama? To je uplně zbytecné, v pohode ti stací treba jen 12. Mohl bys mi prosím postnout blend abych se na to jen tak odboku mrknul? |
Autor: | Bumpkin [ čtv led 31, 2008 9:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill: treba proto ze nezna este smooth a subsurf a chce aby to bylo co nejhladsi |
Autor: | freekill [ čtv led 31, 2008 9:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumpkin píše: freekill: treba proto ze nezna este smooth a subsurf a chce aby to bylo co nejhladsi
Nj tak v tom pripade se omlouvám... |
Autor: | Alfisko [ čtv led 31, 2008 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumpkin píše: hlavne si davej bacha na trojuhelniky
ty asi nemas moc lowpoly v lasce kdyz uz to takhle rikas, tak rekni proc (animace, subsurf, nevim jestli jeste kvuli necemu) |
Autor: | Semiš [ pát úno 01, 2008 12:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
No co jsem já tak pochitil, tak smooth pouze změní celkové chování světla dopadajícího na objekt, když nemáš smooth tak je to nasvětlenej každej ten čtvereček jekoby zvlášť a vlastnim způsobem, čimž se zvýrazněj hrany mezi ploškama, zatimco při smooth, to má podobný nasvětlení jako ve hrách, nejsem přez to žádnej odborník takže ti to nijak nepopíšu ale prostě jsou všechny nasvětleny tak, že to ty hrany zakreje a vypadá to jak vyhlazený. Subsurf- ten doopravdy vyhlazuje, zvýší počet vertexů a zakulatí ti to. Co se kam víc hodí na to musíš přijít ty . |
Autor: | xixixao [ pát úno 01, 2008 1:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Model se Subsurf bez Smoothu bude stále hranatý. Thats all. Ten obrázek neni špatný, první výtvory bývají většinou pouze modely, líbí se mi že si to dotáh do nějaký scény. |
Autor: | LLook [ pát úno 01, 2008 2:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to jak píše Semiš. Když na krychli hodíš Smooth, vyrenderuje se ti krychle s podivným stínováním. Když na krychli hodíš SubSurf, vyrenderuješ hranatou kouli a když dáš jak SubSurf, tak i Smooth, tak dostaneš hladkou kouli. Navíc můžeš u subsurfu nastavovat "crease" jednotlivým hranám, tím způsobíš, že ta která hrana bude více nebo méně zakulacená. Zkus si na něco nahodit subsurf, pak v EditMode označit nějaké hrany, stisknout "n" a nastavit větší Crease W, uvidíš co to dělá. Všechno je to popsaný v manuálu, jestli umíš anglicky: |
Autor: | Antharon [ pát úno 01, 2008 3:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
btw, ten nick fakt stoji za to... chlapce,vies po madarsky? |
Autor: | Antharon [ pát úno 01, 2008 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mno... jedna sa o konsky pohlavny organ... je to jedna z najdrsnejsich nadavok |
Autor: | Sagi [ sob úno 02, 2008 12:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Lofas píše: ...jakej je vůbec rozdíl mezi subsurf a smooth?...mě přijde že obě funkce dělají to samé s tím rozdílem že u subsurf si můžu navíc nastavit stupeň vyhlazení, je to tak?
tak to je fakt dobry .. pred dvema lety sem se ptal na presne to same ... SubSurf uplne meni sit objektu, zatimco smooth jen zobrazeni stejne site .. ale to uz tu vysvetlovali jini |
Autor: | Pitris [ sob úno 02, 2008 10:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Antharon píše: mno... jedna sa o konsky pohlavny organ... je to jedna z najdrsnejsich nadavok
No já nevím, ale spousta slov znamená v jednom jazyce něco úplně jiného než v druhém... Jsem trochu pohledal, že Lofas je v anglosaských zemích příjmení původem odkudsi z Dánska nebo Švédska. Pro další příklady nemusíme chodit daleko. "Hledat" se polsky řekne .... ale to by mi admini smazali.... |
Autor: | Alfisko [ ned úno 03, 2008 2:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: Lofas píše: ...jakej je vůbec rozdíl mezi subsurf a smooth?...mě přijde že obě funkce dělají to samé s tím rozdílem že u subsurf si můžu navíc nastavit stupeň vyhlazení, je to tak? smooth jen zobrazeni stejne site jde o to jakej smooth myslis, jestli "Set Smooth" nebo "Smooth" obe jsou tusim ve stejnem menu - F9 Set Smooth jen zmeni zobrazovani stejne site, takze vypada hladsi (nedoporucuji davat na hranate objekty) .... je to v podstate jen jiny shading ... kdyz mas zapnute "Set Smooth" tak funguje i funkce auto smooth kde si muzes nastavit pri jakem uhlu se jeste dane edge "smoothuji" to se hodi kdyz mas objekt jak obly tak hranaty... zatimco funkce "Smooth" pohybuje i verticlama, ktere jsou oznacene tak, aby se vuci sobe vyhladily kdyz das na objekt subsurf a pak nekolikrat smooth, tak v podstate docilis toho sameho jako se subsurfem.. ale nedoporucuju to, ponevadz to pak nemuzes vratit.. zase si nemysli, ze subsurf zachrani pokazeny model.. dle meho nazoru je lepsi radsi modelovat presne a nechavat si i ostrejsi hrany a davat subdivide a smooth jen na veci co maji byt oble |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |