blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Titanic's Grand Staircase http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=5060 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Alfisko [ sob zář 01, 2007 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na obrazcich z titaniku to nevypada ze by to schodiste bylo drevene.. dal bych asi vetsi FOV kamere.. jinak nevim co bych vytknul.. jako je toho asi dost, ale to bych vytykal kdyby to nebylo drevene.. snad jen to ze nejake drevo je namapovane hustejc a nejake min huste.. taky to jak se nejake casti ztraceji do tmava je divne.. jinak nevim no.. v lowpoly bych toho vedel asi vic uz mozna vim co je to moc jednotvarne.. vsude jen drevo a porad to stejne.. jo a mozna to dej jako render na vysku, aby byla videt ta svetla kopule nahore, aspon kus taky si myslim, ze sterilnost je tady na miste.. tam bylo vsechno nove a pekne opracovane.. jo a je to tmave na to, ze je to denni svetlo co prosvita zeshora.. vzdycky sem to videl vic svetle.. |
Autor: | Pitris [ sob zář 01, 2007 10:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to hodne dobre! Skoro neni co kritizovat, fakt parada. Ale chtel jsi poznamky: 1)Textura dreva na stene vzadu my stala za uvahu zmensit. Takhle cela scena pusobi mnohem mensim dojmem nez ve skutecnosti je. Zkratka nesedi proporce textury a realne velikosti 2)Textura dreva by se mohla otocit o 90st tak, aby leta sla vodorovne, tzn. podel prkna. Ale jak uz jsem psal, je to hodne pekne. Libi se mi to. |
Autor: | Bumpkin [ ned zář 02, 2007 12:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jo ja ti taky neco napisam tak ze ta zadni stena, moc se opakuje textura dreva a moc velika bud vetsi rozliseni nebo dva tipy textur, pak se podivej na ten oblouk drevo jako kdyby smerovalo leta do stredu, coz je spatne namapu je jinak pripadne oblouk rozdel na dva segmenty (texturou ci modelem) pak jak uz bylo zminovany svetlo je to silene tmavy nerikam ze to takhle nemuselo byt ale v Titanicku to meli vic prosviceny, aspon svetlo z kopule nesvitilo jen na to schodiste ale i pod pred nej pak by to chtelo vylepsit material toho zlata je moc tmavy, ale to muze vylepsit i lepsi nasviceni, pak bych promakl ty hodiny nic moc na nich nevidim a mel bych a pak by se tam sikl nejaky koberec ale to uz sem se asi moc rozepsal tak ze sory za to co sem sprdnul |
Autor: | Ragnos [ ned zář 02, 2007 12:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
to dřevo je hodně pofidérně namapovaný místama vůbec maping těch schodů se mi zdá jetej možná bych to kapánek zesvětlil pohrál si se stínem a světlem v PS ten bump se mi zdá celkem přehnanej u dřeva pak vůbec netuším co tam dělají ty zrcátka bo sklíčka na schodech to samý ta koule na stropě přece jenom nejsme na diskotéce potom taky když už máš na zdi takový pofidérní mřížky tak nějaký obraz tam posadit bo jinak netuším k čemu to tam vlastně je sám vidíš že je na tom poměrně dost chyb tak to oprav a pošli novej progress |
Autor: | taby [ ned zář 02, 2007 6:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdá se mi to nebo používáš jednu a tu samou texturu všude? Pokud ano, tak by stálo za to rozšířit repertoár. Jinak modelově je to zajímavý. |
Autor: | kracho [ ned zář 02, 2007 9:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
taby píše: Zdá se mi to nebo používáš jednu a tu samou texturu všude? Pokud ano, tak by stálo za to rozšířit repertoár.
Jinak modelově je to zajímavý. to by som zrovna nekritizoval, poznam profika, ktory v interieroch pouziva minimum textur,a vecsinou si vystaci s proceduralmi...mno ale s tymi sa to musi vediet. |
Autor: | Alfisko [ ned zář 02, 2007 12:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste neco - zrcadli se ti textura na schodech, vlevo ty stejne suky jako vpravo.. nevim jestli jeste nejaka jina co se zrcadli, ale vlevo od hodin asi 1m sou takovy dva suky presne na stejnym miste jako vpravo.. |
Autor: | DonaldX [ ned zář 02, 2007 1:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chcelo by to viac volumetrického svetla (napr. jemný halo efekt zhora odkial prichádza svetlo), blurnúť reflexie + prípadne qlow efekt by im tiež neuškodil. Pridaj viac farebnej atmosféry. A do finalu pridať trochu monochromatického šumu a sterilita bude fuč. To kludne zvládneš aj v nejakom grafickom editore. Nemusíš znova renderovať K textúram súhlasím s tým čo už bolo povedané. Ak tie textúry dreva skombinuješ ešte s minimálne jednou textúrou (kukni blitzov thread "rain is comming") tak nebudú pôsobiť tak sterilne. Tým ale nemyslím aby si ich uplne ušpnil a doškrabal Inak nápad je dobrý a ked podtrhneš atmosféru a celé to vyladíš tak to bude super špica render Už teraz sa mi to páči |
Autor: | taby [ pon zář 03, 2007 8:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
kracho píše: taby píše: Zdá se mi to nebo používáš jednu a tu samou texturu všude? Pokud ano, tak by stálo za to rozšířit repertoár. Jinak modelově je to zajímavý. to by som zrovna nekritizoval, poznam profika, ktory v interieroch pouziva minimum textur,a vecsinou si vystaci s proceduralmi...mno ale s tymi sa to musi vediet. No, to není kritika používání jedné textury. Pokud máš dobrou texturu o velké ploše (tím nemyslím jen vysoké rozlišení), proč ne. S tou si vystačím také, ale pokud jde o "maloplošnou" texturu, tak je to problém, protože se ti začne dost opakovat a to nepůsobí dobře. |
Autor: | Yellowzelo [ pon zář 03, 2007 1:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vdaka za posty. No s tymi materialmi a texturami mate pravdu, viacero objektov vyuziva jednu texturu a este k tomu nie su namapovane bohvie ako.. Kompozíciu ani formát obrázku uz menit asi nebudem, takto sa mi to viac-menej páci... To schodisko bolo jedno z najluxisnejších zákutí Titanicu, tá pozlatená výzdoba sa tam nachádzala aj v skutocnosti, schody boli taktiez drevene (viz. http://www.bransongetaways.com/images/g ... ircase.jpg) Som si vedomý nie práve najštastnejsieho osvetlenia, ako by ste to osvietili vy? Zatial mam sun lampu zhora (ale ta neosvetluje rohy miestnosti a zanechava ostre tiene), a na niektorých miestach spot lampy. Mozno by bola aj dobrá nočná scéna so svietiacimi lampami... |
Autor: | Bumpkin [ pon zář 03, 2007 4:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
heh ja bych si v prvni rade udelal tu kopuliy tu ta by byla pruhledna pak abych dostal rovnomrne nasviceny prostor dal bych tam Ao a mozna najky to svetlo tipu lamp bez stinu no a pak bych si zkrz tu kopuli slehnul hlavni zdroj a to bud area (asi dve) a nebo spoty uz z ty fotky co jsi sem dal je patrne ze hlavni svetlo to nejintenzivnejsi slo z te kopule |
Autor: | Solid Liquid [ pon zář 03, 2007 5:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
i like that |
Autor: | Amp [ pon zář 03, 2007 7:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se to líbí je to skvělé, možná by to chtělo jen ty textury (je fakt že to jde vidět) upravit, aby to nešlo poznat že je to z jedne textury. Nebo vic textur. |
Autor: | Vybi [ pon zář 03, 2007 8:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dival sem se na to docela pozorne a prestoze se me to libi, nasel sem tam par veci, ktery se me trosku nezdaj: textura dreva na oblouku, nevim, jestli mela byt ohla, ale moc mi to tam proste nesedi, u prostredniho zabradli dole onen ohyb, vypada to jakoby cely zabradli bylo deformovany. pak jeste textura na vystouplych "ramech" ktery jsou sikmo. textura je jednim smerem, coz se me nezda Ale jinak ocenuju skvelou atmosferu. Zari z toho jistota a pohoda |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |