blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Krcma http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=4929 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | wilkinsl [ pon črc 16, 2007 7:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Krcma |
Tak jsem po dlouhe dobe zase neco uplacal. Jeste to neni uplene ono, ale uz se s tim hrat nebudu. http://www.wizard.chytrak.cz/krcma.jpg |
Autor: | Pitris [ pon črc 16, 2007 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to modelove hodne dobra prace. Materialy moc nejsou videt, ale pusobi to dobre. Co mi vsak vadi je svetlo. Jako by nesedely zdroje (svicky) se skutecnym osvetlenim. A ten zaves nade dverma je take ... ehm zvlastni. Jinak je to fakt pekne |
Autor: | freekill [ pon črc 16, 2007 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Príde mi to taky moc umely..jak z plastu, kdybys tam dal dobrý textury a zapl AO tak by to bylo super... |
Autor: | Pitris [ úte črc 17, 2007 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: Príde mi to taky moc umely..jak z plastu, kdybys tam dal dobrý textury a zapl AO tak by to bylo super...
Mas pravdu. Na prvni pohled jsem si toho nevsiml (to bude asi tim, ze normalne mam nastaven monitor tmavsi), ale myslim, ze odstranit ten umely vzhled postaci trochu scenu uspinit. AO mi prijde zbytecne. Toho svetla tam neni moc. To postaci prisvitit lamp s nizkou energii. |
Autor: | freekill [ úte črc 17, 2007 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja uz vidim jak to wilkinsl pekne namapuje ,prisvetlí a vsem nám vytre zrak |
Autor: | wilkinsl [ úte črc 17, 2007 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dekuju za pripominky. Az mne vybude cas, tak to jeste posefuju. |
Autor: | Pitris [ úte črc 17, 2007 7:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: Ja uz vidim jak to wilkinsl pekne namapuje ,prisvetlí a vsem nám vytre zrak
|
Autor: | vojtas1 [ úte črc 17, 2007 9:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sry, ale trošku malého OT. Teď musím taky řešit postproces, takže se ptám, jak "ušpinit" texturu .. pls help. |
Autor: | freekill [ úte črc 17, 2007 9:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
He, tak ja to delam tak, že sezenu nakou spinu(texturu), v gimpu ji vyberu (treba podle barev) a prekopíruju ji na tu normalni texturu, tam pak upravím svetlost, sytost, velikost, proste to co mi vyhovuje tak aby textura vypadala podle mýho gusta . Ale tedka sen dotahl PS tak mozna to bdue nejak fikane tam..newím Sry za OT. |
Autor: | vojtas1 [ úte črc 17, 2007 9:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky moc. Zkusím najít špínu . Sry za OT. |
Autor: | freekill [ úte črc 17, 2007 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde to treba takze najdes texturu stareho uspineneho papiru ale pak tam misto ty oranzovy barvy hodis cernou a je to skoro to same... http://www.featurepics.com/FI/Thumb300/20060519/8299a4cf-9310-497b-95d0-da0136e3c22e.jpg http://images.google.com/images?svnum=10&hl=cs&rls=GGLR%2CGGLR%3A2006-06%2CGGLR%3Aen&q=old+paper Nebo zkus CGTEXTUREs ,ted tam pridala cákance ,to se da taky vyuzit. Nebo taky vygenerovat nakej Clouds v PS... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |