blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Mlýnci
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=4393
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ pát bře 02, 2007 9:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Mlýnci

heh hlavně neříkejte, že jsem měl použít jinou texturu na zeď jako na podlahu protože jde vidět že je to ta samá
Obrázek

Autor:  Alfisko [ pát bře 02, 2007 9:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Naopak, ty dve textury se mi zdaji ok (mozna az na to, ze je videt jak se opakuji urcite casti).. spis material a textura mlynku nejak zaostava, nemely by jit ty leta v dreve radsi horizontalne nez vertikalne ? taky hdri je ponekud velke, ne ? Ale je videt, ze to byl zamer :wink:

Autor:  Ragnos [ pát bře 02, 2007 9:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Af:Textura mlýnku a materiál zaostává? :shock: no nevím mě se jeví v pohodě, co se týče těch letokruhů tak tam sice nejdou vidět ale zase tak špatně to snad nemám. Opravdu by mě zajímalo co si představuješ pod pojmem materiál mlýnku? Ten kov nahoře? Nebo specularitu dřeva? V poslední době často slýchávám matroše jsou o ničem, tak by mě zajímalo co na nich teda vylepšit, protože u bitmapových textur toho inu moc není.

Autor:  Pitris [ pát bře 02, 2007 10:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja Ti odpovim: Ten kov je malinko prepaleny. Mozna by zaslouzil alespon reflection mapu (pokud nebudes delat HDRI) No a k materialu dreva mlynku.... je takovy synteticky. Az moc pekny. Vsechna leta jsou jako podle sablonky. Proc nenni nejake leto ujete, suk, puklinka, trochu odrene?...

Jinak je to moc pekne Ragnos, Tve prace se mi vzdy libily. :)

Autor:  Alfisko [ pát bře 02, 2007 10:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

samozrejme sem zapomnel rict, ze se mi to libi, a to, ze material mlynku zaostava melo byt jako, ze mi nesedi prave tim jak je uhlazeny a mozna ze by mohl byt obraceny o 90 stupnu, ale nakonec jsem rekl, ze to mohl byt zamer

Autor:  Pitris [ pát bře 02, 2007 11:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Af píše:
samozrejme sem zapomnel rict, ze se mi to libi, a to, ze material mlynku zaostava melo byt jako, ze mi nesedi prave tim jak je uhlazeny a mozna ze by mohl byt obraceny o 90 stupnu, ale nakonec jsem rekl, ze to mohl byt zamer

Leta neobracet, ta musi jit vzdy podelne! Jinak drevo ztraci pevnost.

Autor:  6xx [ sob bře 03, 2007 10:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
Af:Textura mlýnku a materiál zaostává? :shock: no nevím mě se jeví v pohodě, co se týče těch letokruhů tak tam sice nejdou vidět ale zase tak špatně to snad nemám. Opravdu by mě zajímalo co si představuješ pod pojmem materiál mlýnku? Ten kov nahoře? Nebo specularitu dřeva? V poslední době často slýchávám matroše jsou o ničem, tak by mě zajímalo co na nich teda vylepšit, protože u bitmapových textur toho inu moc není.

Ty sis zmenil nick! :shock:
Kritiky moc nebude, ale prece. K materialu toho dreva-ta bumpmapa mi prijde zvlastni, asi bych ji zjemnil a naopak malilinko zvyraznil leta dreva.

Autor:  KIWI [ sob bře 03, 2007 12:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

mě se to líbí a ten materiál mlýnků mě příjde dobrej, akorát bych možná snížil efekt bumpmapy, protože při soustružení by se nechal udělat krásně hladkej povrch. Jinak to dřevo mi připomíná mahagon, a ten nemá nijak výrazný léta, tekže tohle se mi zdá taky v pořádku :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/