blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Experimenty a Testy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=4366 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Genom [ sob úno 24, 2007 4:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Experimenty a Testy |
Založil jsem si takovej thread,kam časem budu postovat svoje experimenty a testy z Blenderu... Prvním postem je můj pokus o hi-poly pneumatiku... Model Wire |
Autor: | montana [ sob úno 24, 2007 5:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nechces spravit nejaky tutorial na tu pneumatiku hodil by sa mi taketo este veci modelovat velmi neviem. |
Autor: | Alfisko [ sob úno 24, 2007 5:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pneumatika hezka jen se mi z toho highpoly jezi vlasy ;P |
Autor: | taby [ sob úno 24, 2007 6:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
montana píše: nechces spravit nejaky tutorial na tu pneumatiku hodil by sa mi taketo este veci modelovat velmi neviem.
Zkus nejnovější BlenderArt, tam tutorial byl. |
Autor: | montana [ sob úno 24, 2007 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lenze su po anglicky |
Autor: | Chrizofilax [ sob úno 24, 2007 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Takle hodně poligonové modely jsou podlemě Å¡patné.Když je jich vÃc pohromadě nedá se pomalu v blenderu pracovat. |
Autor: | Genom [ sob úno 24, 2007 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Není to nic složitého...našel jsem si na netu texturu vzorku... Tu jsem "obkreslil",dezén mírně zaoblil (kraje),několikrát výsledek rozkopíroval a spojil,tím jsem si zhotovil pás se vzorkem pneumatiky... Pak už jen stačí ten pás orotovat Shift+W a proces je hotový...pak stačí už jen mírně doladit (v mém případě subsurf+subdivide) a nastavit materiály... Není to úplně podrobný návod...možná časem ten postup popíšu podrobněji... |
Autor: | Genom [ sob úno 24, 2007 6:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chrizofilax píše: Takle hodně poligonové modely jsou podlemě špatné.Když je jich víc pohromadě nedá se pomalu v blenderu pracovat.
No proto máš v blenderu k dispozici layery...popř. scény,ale s těma pracovat moc neumim... Jinak celá pneumatika má kolem 30k poly... |
Autor: | Chrizofilax [ sob úno 24, 2007 6:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mě s texturou si dáš mÃn práce než s takovým modelem |
Autor: | Genom [ sob úno 24, 2007 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chrizofilax píše: Podle mě s texturou si dáš mín práce než s takovým modelem
To je sice pravda...ikdyž bump mapa by v detailju vypada asi hrozně...spíš by se na to dalo použít displace mapa... Každopádně mě nešlo o to,jak otexturovat model,aby vypadal jako pneumatika,ale zkusit si to vymodelovat...to se nikdy neztratí... |
Autor: | Alfisko [ sob úno 24, 2007 7:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
znas normal mapy ? bump mapy uz vysli z mody, ted tu sou parallaxa normal stejne nemam rad moc high poly modely.. nelibi se mi to.. i kdyz do filmu a tak je to vetsinou potreba.. ale lowpoly je proste moje.. |
Autor: | Pitris [ sob úno 24, 2007 7:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim, ze vzdy jde o to, kde bude vysledny model pouzit. Pokud ustrednim motivem sceny bude pneumatika (treba na reklamu), tak urcite stoji za to si s modelem pohrat. Pokud bude tu gumu davat na auto, tak bych pouziti normal textury zvazil. A pokud se objevi to auto v animaci, tak bych ani nevahal. Vse je to puvodni myslence a ta vysla od Genoma. Veskera polemika je tak o nicem Me se model libi. |
Autor: | Alfisko [ sob úno 24, 2007 7:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris ma pravdu. Hele Pitris me to neda se nezeptat jak si prisel na prezdivku jako Pitris .. me se libi |
Autor: | Pitris [ sob úno 24, 2007 7:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Af píše: Pitris ma pravdu.
Hele Pitris me to neda se nezeptat jak si prisel na prezdivku jako Pitris .. me se libi Jmenuji se Petr a nekteri kamaradi mi rikaji proste Pitris... Toz tak. Nepamatuji si jiz, kdo s tim prisel prvni. |
Autor: | vojtas1 [ sob úno 24, 2007 8:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Genom píše: Pak už jen stačí ten pás orotovat Shift+W a proces je hotový...
Celý ten mikro tutoriál jsem pobral. Jen nwm co je to "orotovat" a k čemu tato zkratka slouží, kde má využití ... BTW kdybych nebyl tak líný, tak kouknu do B.A.magazinu tak sry |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |