blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Trezor-Blender
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=4175
Stránka 11

Autor:  Sadam [ ned led 14, 2007 3:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Trezor-Blender

Chtěl jsem zkusit texturu peněz a tak mně napadlo že skusim celej trezor.

Přílohy:
Trezor.jpg
Trezor.jpg [ 72.52 KiB | Zobrazeno 1482 krát ]

Autor:  Zealot [ ned led 14, 2007 4:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ale jo, celkem pekny :) akorat bych na ty dvere rozhodne hodil set smooth :)

Autor:  Sadam [ ned led 14, 2007 5:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sry ale nevim co to je, set smooth. jsem takovej samouk a moc věcí ještě neznám.

Autor:  taby [ ned led 14, 2007 7:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sadam píše:
Sry ale nevim co to je, set smooth. jsem takovej samouk a moc věcí ještě neznám.

To je vyhlazení. :wink:
Jinak to najdeš když stiskneš F9 - editační nástroje a bude to na liště s názvem "Link and material" uplně dole. :wink:

Autor:  kareem [ ned led 14, 2007 8:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo, není to špatný, ale rozhodně si vyhraj s UV mapingem. Textury sou nehezky roztažené.

Autor:  Pitris [ ned led 14, 2007 9:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kareem píše:
Jo, není to špatný, ale rozhodně si vyhraj s UV mapingem. Textury sou nehezky roztažené.

To vypada na proceduralni textury.

Sadam: Pokud je to proceduralni textura, tak ji mapuj na trezor jako cube.

Autor:  blueblood [ ned led 14, 2007 10:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Souhlas s tim, co bylo receno vyse.. chce to trosku lip namapovat textury, ale ceho sem si hlavne vsiml je, ze v tech dverich trezoru neni zadna zapadka nebo jak bych to popsal.. proste neco, co by ten trezor zamklo-drzelo zavrenej..takhle to vypada spis jako nejaka pracka :)

Autor:  mad_eye [ pon led 15, 2007 10:14 am ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
Kareem píše:
Jo, není to špatný, ale rozhodně si vyhraj s UV mapingem. Textury sou nehezky roztažené.

To vypada na proceduralni textury.

Sadam: Pokud je to proceduralni textura, tak ji mapuj na trezor jako cube.

Za prve to ocividne proceduralky nejsou a za druhe kdyby byly tak je jedno jak jsou namapovane. Nicmene namapovat ty textury na cube by neuskodilo.

Autor:  Sadam [ pon led 15, 2007 5:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji za kritiku.
1) sry ale nevím co je to Procedurální textura
2) blueblood: Dík. To mně vůbec nenapadlo :wink:
3) To otexturování na Cube jsem už udělal ja v galerii.
Jinak si s tím ještě pohraju

Autor:  Ragnos [ pon led 15, 2007 6:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sadam:Proč jsi to dával do galerie když víš že si s tím ještě pohraješ :shock:

Jinak si najdi nějaké pořádné reference trezoru a udělej to podle nich.

Autor:  Sadam [ úte led 16, 2007 5:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sry ale do galerie jsem to dal před tím než jsem se rozhodl to předělat. :( Ale hned tak to nebude protože času je čím dál tím míň. :cry:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/