blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
jedna slecna me vzala za ... srdce :) http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=3864 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | vaba [ ned říj 29, 2006 8:46 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | jedna slecna me vzala za ... srdce :) | ||
jedna slecna me vzala za ... srdce ![]()
|
Autor: | tom*p [ ned říj 29, 2006 9:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ty postavy vypadaji jako s Poseru, mam pravdu? |
Autor: | vaba [ ned říj 29, 2006 9:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | ano |
ano je to tak z Poseru 6, nemel jsem cas to modelovat, takze jsem si vypomohl, jinak vse original Blender ![]() |
Autor: | kracho [ pon říj 30, 2006 8:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no,ale tym postavam si mohol dat nejaku farbu alebo aspon iny odtien oblecenia ,ak to bol zamer mat to ciernobiele, a nie lenivost to omaterialovat, tu to ale skor vyznie ako lenivost. |
Autor: | vaba [ pon říj 30, 2006 10:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Proc lenost |
Proc lenost ? Prave, ze to byl zamer. V Poseru 6 jsem mel postavy uz otexturovane a v zasade jsem nemusel nic resit, takze jsem materialy rusil! Osobne mi prijde kombinace neceho cernobileho a barevneho zajimava. Pohrat si se svetlem atd. Take to je otazka kompozice, prosazeni hlavniho motivu a potlaceni neceho mene vyznamneho. Vseho moc skodi a v jednoduchosti je sila. Teda podle me. Prijde mi zajimava kombinace jen barevnych modelu s jen proceduralnim materialem, ne bitmapovou texturou - to tedy neni tento pripad. Skoro kazdy texturuje a resi textury ja zas tolik ne. Sice se texturovanim nejake detaily dodaji, ale nektere se ztrati. Tolik muj nazor. |
Autor: | mad_eye [ úte říj 31, 2006 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Proc lenost |
vaba píše: Proc lenost ? Prave, ze to byl zamer. V Poseru 6 jsem mel postavy uz otexturovane a v zasade jsem nemusel nic resit, takze jsem materialy rusil! Osobne mi prijde kombinace neceho cernobileho a barevneho zajimava. Pohrat si se svetlem atd. Take to je otazka kompozice, prosazeni hlavniho motivu a potlaceni neceho mene vyznamneho. Vseho moc skodi a v jednoduchosti je sila. Teda podle me. Prijde mi zajimava kombinace jen barevnych modelu s jen proceduralnim materialem, ne bitmapovou texturou - to tedy neni tento pripad. Skoro kazdy texturuje a resi textury ja zas tolik ne. Sice se texturovanim nejake detaily dodaji, ale nektere se ztrati. Tolik muj nazor.
To je vsechno hezke ale faktem je, ze bez tech postav by ta scena pusobila o nekolik radu lepe. |
Autor: | vaba [ úte říj 31, 2006 4:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Proc lenost |
mad_eye píše: vaba píše: Proc lenost ? Prave, ze to byl zamer. V Poseru 6 jsem mel postavy uz otexturovane a v zasade jsem nemusel nic resit, takze jsem materialy rusil! Osobne mi prijde kombinace neceho cernobileho a barevneho zajimava. Pohrat si se svetlem atd. Take to je otazka kompozice, prosazeni hlavniho motivu a potlaceni neceho mene vyznamneho. Vseho moc skodi a v jednoduchosti je sila. Teda podle me. Prijde mi zajimava kombinace jen barevnych modelu s jen proceduralnim materialem, ne bitmapovou texturou - to tedy neni tento pripad. Skoro kazdy texturuje a resi textury ja zas tolik ne. Sice se texturovanim nejake detaily dodaji, ale nektere se ztrati. Tolik muj nazor. To je vsechno hezke ale faktem je, ze bez tech postav by ta scena pusobila o nekolik radu lepe. Nemohu souhlasit. Pokud tam bude jen planeta se srdicky, tak to bude jednoducha infantilita - mozna trochu drsny vyraz, ale podle me to tak je. Takze vysledek obrazku neni ani planeta, ani postavy vpravo, ale je tam urcita vzajemna souvislost. Vysledek je neco mezi tim a neni to hned videt a tomu je take prirazen nazev. Pochopitelne se na ten muj vytvor muzete divat jen technicky, tj. jestli to je dobre odvedena prace. Tam uz se treba nejake mezery najdou viz. predchozi debata |
Autor: | vklidu [ stř lis 01, 2006 12:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Proc lenost |
vaba píše: Pochopitelne se na ten muj vytvor muzete divat jen technicky, tj. jestli to je dobre odvedena prace.
no pekne dekuju ![]() ![]() jinak se mi to zda infantilni tak jako tak ![]() ![]() |
Autor: | vaba [ stř lis 01, 2006 5:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Proc lenost |
vklidu píše: vaba píše: Pochopitelne se na ten muj vytvor muzete divat jen technicky, tj. jestli to je dobre odvedena prace. no pekne dekuju ![]() ![]() jinak se mi to zda infantilni tak jako tak ![]() ![]() ??? tomuhle opravdu nerozumim, ja vzdy konstatuji pouze moje nazory a mensi konfrontace neskodi nebo snad ano. Nebo kdyz sem nekdo neco napise, tak musim sklapnout a hned to predelat. Budu tedy konkretnejsi... "muzete divat jen technicky" neni tam "musite" Nic mi tedy nepodsouvej ok? Co je podle tebe dialog ? |
Autor: | kracho [ pát lis 03, 2006 4:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Podivej, cisto z umeleckeho hladiska (asi si tie veci obslahol z nejakej knizky alebo co), ale nie je kombinacia BW a RGB ako kombinacia BW a RGB, proste aj to musi mat svoju strukturu. Napriklad tak kompozicia rozlozenia tych farebnych a nefarebnych casti obrazku, proste je to moc oddelene a neposobi to ako celok, ktory patri k sebe. Nik po tebe nechce aby si to prerabal, ked sa ti to paci, ale mne sa to proste nepaci. PS:este k tej lenivosti. Nechcem ta obvinovat, ale nemal si problem prave s exportom tych materialov? A naviac ako pises o tom ze ludia sa zaoberaju moc texturami a tak. Tak to len pridava na tom, ze nieco (nejaku techniku) neovladas, a radsej to okecas. |
Autor: | vaba [ pát lis 03, 2006 1:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kracho píše: Podivej, cisto z umeleckeho hladiska (asi si tie veci obslahol z nejakej knizky alebo co), ale nie je kombinacia BW a RGB ako kombinacia BW a RGB, proste aj to musi mat svoju strukturu. Napriklad tak kompozicia rozlozenia tych farebnych a nefarebnych casti obrazku, proste je to moc oddelene a neposobi to ako celok, ktory patri k sebe. Nik po tebe nechce aby si to prerabal, ked sa ti to paci, ale mne sa to proste nepaci.
PS:este k tej lenivosti. Nechcem ta obvinovat, ale nemal si problem prave s exportom tych materialov? A naviac ako pises o tom ze ludia sa zaoberaju moc texturami a tak. Tak to len pridava na tom, ze nieco (nejaku techniku) neovladas, a radsej to okecas. 1. Nemam potrebu neco obslehnout, bud konkretni, rekni odkud at to kazdy posoudi sam. Na tomhle foru mam vic mych vytvoru ![]() ![]() 2. Poser 6 zvlada export do obj formatu vcetne UV mapovani a Blender zvlada pomoci python skriptu import, take vcetne UV mapovani. V tomto pripade bych to na lenost nevidel. 3. Co se tyce textur, tak se mi libi filmy od Pixaru a tam se velmi casto pozivaji matematicke proceduralni textury a nic vic. Netusim proc tak siroka debata jestli ano textury nebo ne. Nekdy ano nekdy ne. Podle me neni mnostvi textur meritkem kvality. 4. Nekdo se zene za fotorealistickym vystupem nekoho ne. V jednoduchosti je sila. Proc odflaknul ? Muj cas je drahy a proto volim kompromis. To se nekdy hodi. 5. Pochopitelne kazdou techniku neovladam (jako nekdo). To rad priznam. Urcite vsechny neovladam tak, aby to bylo hodne teto debaty. 6. Hlavne, ze je o cem diskutovat... a wotom to je Cus |
Autor: | mad_eye [ sob lis 04, 2006 1:31 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ctyri problemy 1) Odlisne nasviceni obou casti sceny 2) Kompozicne nejasne. 3) Kontrast (Postavicky pusobi vyblite a neostre) 4) Jako divak jsem zmateny. Misto toho abych vnimal obrazek jako celek tak mi stale beha hlavou: "na cem to sakra stoji?" |
Autor: | mad_eye [ sob lis 04, 2006 1:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Proc lenost |
vklidu píše: vaba píše: Pochopitelne se na ten muj vytvor muzete divat jen technicky, tj. jestli to je dobre odvedena prace. no pekne dekuju ![]() ![]() jinak se mi to zda infantilni tak jako tak ![]() ![]() Tohle je ocividne nedorozumeni. Vaba pouzil slovo "jen" v jinem smyslu nez jsi pochopil. |
Autor: | vaba [ sob lis 04, 2006 9:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mad_eye píše: ctyri problemy
1) Odlisne nasviceni obou casti sceny 2) Kompozicne nejasne. 3) Kontrast (Postavicky pusobi vyblite a neostre) 4) Jako divak jsem zmateny. Misto toho abych vnimal obrazek jako celek tak mi stale beha hlavou: "na cem to sakra stoji?" ... tohle je pro me duvod k zamysleni, bod 1 je urcite klicovy diky |
Autor: | vklidu [ ned lis 05, 2006 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
@mad_eye: jestli jsem tu jediny, kdo to spatne pochopil, tak se omlouvam. Neslo mi to jinak. Pokud nejsem jediny asi by stalo za to venovat pozornost forme. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |