blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

the Eleventh, http://www.the-eleventh.com
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=3046
Stránka 119

Autor:  Alfisko [ pon čer 05, 2006 9:10 pm ]
Předmět příspěvku:  the Eleventh, http://www.the-eleventh.com

Fantasy City - Asorinis
Neco kolem 13.000 tris uz samotny ploty mi zabrali nakejch 4500 ;) je to zacatek modelu mesta do jedne Action Fantasy RPG. pokud se kdokoli chce pridat muze. link na stranku enginu te hry je v mem podpisu

Edit 3.10_2007 : tohle je stara verze mesta.. zamyslel sem to spis jako vesnicku ted z toho bude velko mesto - obr. je tady : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/23/23528.jpg

Autor:  JRun [ pon čer 05, 2006 10:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

musí to mít takové rozlišení :? (1024x768 moci stačí)
ta voda je ten bílý opar?
vypadá to zatim pěkně.. :)

Autor:  Alfisko [ úte čer 06, 2006 6:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo jo ten bilej opar je muj zpusob vody :) no jinak to neumim, ja delam jen lowpoly a ne nakou salamounskou vodu ;)

Autor:  Pitris [ úte čer 06, 2006 8:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Af: Hod to sem jeste jednou prosim, ale malinke. Diky

Autor:  Alfisko [ úte čer 06, 2006 9:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak tady je to 800x600.. no

admin edit:obrázek smazán pro porušení pravidel

Autor:  Aquarius [ čtv čer 29, 2006 5:24 am ]
Předmět příspěvku: 

Je to moc hezké :)

Autor:  batwin [ čtv čer 29, 2006 8:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

hod sem wire :wink:

at je videt jak je to low-poly

Autor:  AD [ pát čer 30, 2006 6:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

měl bych námitky k tomu hrázdění prvního patra ....takhle je naprosto nefunkční :( ....chtělo by to tu texturu předělat ....

Autor:  batwin [ pát čer 30, 2006 7:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

AD píše:
měl bych námitky k tomu hrázdění prvního patra ....takhle je naprosto nefunkční :( ....chtělo by to tu texturu předělat ....


jj,i kdyz sem nad tim nejdriv nepremejslel prislo my dost divny :(

Autor:  Alfisko [ sob zář 09, 2006 11:22 am ]
Předmět příspěvku:  Stary asorinis nebude. menim ho :) v luxusnejsi :D

15.000 tris :) vlevo-nahore je videt i kus kasaren. ktery jeste nejsou zapojeny do modelu. ;)
BTW : zatim je tam pouzitejch 6 textur z toho 5 na podlahy.. drevena podlaha, keramicka, kamenna, dalsi kamenna a jedna textura hliny s troskou travy..
Jinak hodlam tu 1 hlavni kamennou texturu zmenit.. aby to nebylo takovy cely jednou texturou.. uz tam je monastery

admin edit:obrázek smazán pro porušení pravidel

Autor:  zgerbiak [ sob zář 09, 2006 1:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

good. Pekne, neviem sa dockat celej sceny, alebo mesta alebo co to bude :)

Autor:  AD [ pon zář 11, 2006 12:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak tohle vypadá dobře

Autor:  tol [ pon zář 11, 2006 1:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pravidla pro upload obrázků na náš server: http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2647
Sorry, ale při dalším porušení pravidel smáznu celý thread.

Autor:  AD [ úte zář 12, 2006 2:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

bukva píše:
....Např. se koukám, že ty tam máš různý oblý věci, ale já v Blenderu nic jako "smooth groups" nenašel, na netu sem našel nějakou debatu z blender fóra o tom, že tam nejsou a mohly by tam být (nebo jinej systém s posobným efektem) - ovšem z roku 2004. ....


nejsem si jistý tím k čemu to v maxu slouží protože jsem kdysi něco zkoušel ve verzi 3, ale předpokládám, že je to na "vyhlazení" lowpoly meshe .... tak na to je dost opomíjené tlačítko smooth ... viz paletka po stisku F9 poblíž RemDouble (nejen lowpoly, ale Hi se řeší v blenderu obvykle pomocí subsurf )

... v editačním režimu vyselektuješ příslušné vertexy a klikáním na tl. smooth vyhlazuješ ....

Autor:  Blitz [ úte zář 12, 2006 3:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

AD-no to ale nejsou tak uplne smooth groups, ty slouzi k ruzne intenzivnimu vyhlazeni na ruznych plochach...přiklad-tváře, čelo low-poly charakteru je potřeba vyšší smooth, v oblasti okolo očí, nosu naopak ostré hrany, vypada to pak neporovnatelne lepe i s pár poly, jenze prave ciste na hrany aplikovat nelze, jen na plochy

Stránka 119 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/