blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Prokletí n.2 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=265 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ pát srp 27, 2004 6:52 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Prokletí n.2 | ||
chtělo by to vymyslet ještě nějaký efekt ve photshopu, který by spojil věčné zakletí do magického zrcadla s dotykem na tu křišťálovou kouli. Takový nějaký elektrický výboj, ještě to nějak zkusím domalovat. kritika vítaná možná by to chtělo tu kostru ruky natočit decentně směrem k zrcadlu a dát decentně doprava
|
Autor: | Slange [ pát srp 27, 2004 7:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ked pozeram na tvoje prace stale viac zacinam rozmyslat ci sa do povrayu nepustim aj ja. Moj nazor ( nemusis ho brat vazne ) : do tej sklenenej gule by som dal nieco ako hmlu ale nie velmi silnu, len tak jemne. Tie prsty sa mi zdaju trosku ploche. Inac ten odraz v zrkadle je dobre vymysleny. Neviem ci to bol zamer ale akoby ma to zrkadlo chcelo vtiahnut. |
Autor: | Ragnos [ pát srp 27, 2004 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Slange píše: Ked pozeram tvoje prace stale viac zacinam rozmyslat ci sa do povrayu nepustim aj ja.
Moj nazor ( nemusis ho brat vazne ) : do tej sklenenej gule by som dal nieco ako hmlu ale nie velmi silnu, len tak jemne. Tie prsty sa mi zdaju trosku ploche. Inac ten odraz v zrkadle je dobre vymysleny. Neviem ci to bol zamer ale akoby ma to zrkadlo chcelo vtiahnut. to byl účel o těch prstech vím. Musel bych to opravovat v Blenderu a znova exportovávat a posouvat úpravou údajů v PovRaye. Takže by to byla celkem makačka, asi se s tím srovnám. Každopádně jak už jsem psal poupravím polohu té kostry a vymodeluji nějaké zbytečnosti co uzavřou kompozici zvrchu a z pravé strany, aby to ještě více uzavřelo obraz mezi kostru a zrcadlo. |
Autor: | Ragnos [ pát srp 27, 2004 7:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Práce v PovRaye není vůbec lechký oříšek, je tam opravdu velká možnost efektů dokonce s menším pluginem zvládají HDRI . btw. jediné na co jsem se v PovRaye úplně "vykašlal" je modelování, na to mám svého miláčka. |
Autor: | Slange [ pát srp 27, 2004 7:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic nie je jednoduche. Pred polrokom bolo pre mna strasne utrpenie vobec nieco vymodelovat v blenderi a dnes sa uz pustam v pohode do organiky. Staci na sebe len poriadne makat. |
Autor: | SirThomas [ pát srp 27, 2004 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prokletí n.2 |
G_Taurus píše: chtělo by to vymyslet ještě nějaký efekt ve photshopu, který by spojil věčné zakletí do magického zrcadla s dotykem na tu křišťálovou kouli. Takový nějaký elektrický výboj, ještě to nějak zkusím domalovat.
kritika vítaná možná by to chtělo tu kostru ruky natočit decentně směrem k zrcadlu a dát decentně doprava Ta textura toho stolu se ti opakuje dost viditelně ... |
Autor: | Ragnos [ pát srp 27, 2004 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prokletí n.2 |
SirThomas píše: G_Taurus píše: chtělo by to vymyslet ještě nějaký efekt ve photshopu, který by spojil věčné zakletí do magického zrcadla s dotykem na tu křišťálovou kouli. Takový nějaký elektrický výboj, ještě to nějak zkusím domalovat. kritika vítaná možná by to chtělo tu kostru ruky natočit decentně směrem k zrcadlu a dát decentně doprava Ta textura toho stolu se ti opakuje dost viditelně ... Díky, toho jsem si opravdu nevšiml. Beztak to asi ještě trochu překopu(zdá se mi že v té scéně je málo objektů, tak tam hodím nějakou lebku apod.). Tak při té příležitosti upravím texturu tak, aby byl ten přechod téměř nepostřehnutelný a hodím na to ještě layer bumps(obdoba cloud) který to trochu někde přitmaví. |
Autor: | kaucukovnik [ ned srp 29, 2004 8:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prokletí n.2 |
G_Taurus píše: ...tak tam hodím nějakou lebku apod....
Co takhle neco jine nez kosticku? Treba kartu, slepici parat, chciplou mouchu, zabi stehynka, psaci brk, rozlity ingoust, urizle ucho...... Jinak velmi zajimave. |
Autor: | svita [ ned srp 29, 2004 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych možná postavil ten obrázek troÅ¡iÄ |
Autor: | jm [ ned srp 29, 2004 10:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
chtelo by to dostat do sceny roh stolu a nejakou poradne rozmazlou scenu za , takhle je to dost plochy, a je z toho znat ze je to delany tak aby tam nebylo moc veci. jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |