blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vizualizace http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=1580 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lz [ čtv zář 01, 2005 7:11 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Vizualizace | ||
Tohle sem dělal včera pro tátovu firmu-dělá prům.měřící kamery Pictor,tohle je jedna z instalací.
|
Autor: | Pitel [ čtv zář 01, 2005 1:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zajimave |
To je zajimave vyuziti Blenderu. A vypada to i celkem dobre. Jako render byl pouzit YafRay, nebo Blender Internal s AO? Jedine co bych upravil je, ze bych pridal pruhlednost tem cervenym "paprskum" a vypnul jim v materialu Traceble, aby nevrhaly stiny. |
Autor: | Vybi [ čtv zář 01, 2005 1:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo spot a cerveny halo |
Autor: | lz [ čtv zář 01, 2005 1:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Render interní s AO,ty paprsky to sou takovy spesl svetla primo k tem kameram ,puvodne byly pruhledny ale otcoj se pak nezdala ta barva jakoze je to do ruzova ,ale tech stinu sem si nejak nevsiml... ted uz je to jedno,ale diky !! zapamatuju si to |
Autor: | Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolik je přesně typů rendrů??? |
Autor: | lz [ čtv zář 01, 2005 3:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak typů-myslíš takhle-je interní v Blenderu,pak Yafray který se dá ovládat přímo z Blenderu,pak Povray do kterýho musíš exportovat cez script PovAnim,a další neznám..Nebo sem nepochopil otázku |
Autor: | Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A jaký jsou výhody a nevýhody?? |
Autor: | Slange [ čtv zář 01, 2005 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Spacewolf píše: Kolik je přesně typů rendrů???
Tak mas interny render. Potom Blender ma podporu pre Yafray, a pomocou roznych pluginov mozes pouzit strasne vela dalsich renderov ( napr. Povray, Renderman... ) |
Autor: | 6xx [ čtv zář 01, 2005 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu |
Autor: | Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru
Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu To jako otevÅ™eÅ¡ soubor .blend v tom programu a zmÃ¡Ä |
Autor: | lz [ čtv zář 01, 2005 3:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze v renderu .blend neotevres-musis exportovat.. |
Autor: | 6xx [ čtv zář 01, 2005 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Spacewolf píše: 6xx píše: interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu To jako otevřeš soubor .blend v tom programu a zmáčkneš render??? ne... Slange to uz psal tyhle renderery pouzivaj vetsinou svuj vlastni format dat, treba PovRay pouziva soubory *.pov + nejaky ty zdrojovy soubory k tomu, takze do blenderu si sezenes skript pro export sceny, ktery to exportuje do formatu pro prislusny renderer, u PovRay je to treba skript PovAnim. I yafray pouziva "vlastni" typ dat, je to zdrojovy kod v XML, protoze ale na vyvoji yafray spolupracuje par clenu blender komunity(jestli si dobre pamatuju ) tak do blenderu uz zahrnuli moznost exportu sceny do xml a nejen to, ale blender je schopen primo yafray posilat data. Proto je mozno v blenderu aktivovovat treba SkyDome(kdyz mas zapnuto renderovani pres yafray), blender ho neobsahuje, ale muze odeslat informaci s jeho nastavenim primo yafray, misto toho aby jsi exportoval scenu a te potom v yafu nastavil sky dome |
Autor: | jm [ pát zář 02, 2005 9:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tenhle typ vizualizacky mam rad, akorat ty objekty(svetla) sou trochu moc velky, ...zda se mi |
Autor: | lz [ pát zář 02, 2005 12:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
NN,ta kamera ma v realu 50x50xcca70 mm bez objektivu,ty svetla sou spravne velky.Pro predstavu-ten portal ma dylku (odpredu do zadu-ne sirka!) 20 cm.ta drazka v nem je pro 10 mm sroub |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |