blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Bleriot http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=1562 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Pitris [ pon srp 29, 2005 6:57 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Bleriot | ||
Ahoj Pripojuji svou prvni praci, ktera dala "koukatelny" vysledek. Je jiz starsiho data, ale teprve nedavno jsem si nasel cas si pohrat s nastavenim osvetleni. Jako predloha poslouzila monografie ze stareho casopisu ABC, avsak behem prace jsem zjistil, ze je ponekud nepresna a informace nedostacujici - tudiz prisla na radu improvizace. Tenhle letoun jsem nikdy na vlastni oci nevidel a vlastne si ani nekladu cil 100%-ni kopie skutecnosti... Diky za pripominky.
|
Autor: | xixixao [ pon srp 29, 2005 9:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tý jo! Fakt dobrý! Jediný co bych ti vytnul jsou ty "provázky", nejsou nijak navázané na křídla. Ale jinak je to super! |
Autor: | tol [ pon srp 29, 2005 9:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pěknej model:) Co by chtělo vylepšit: -jsou tam rozkostkované stíny-zvyš rozlišení shadow buff u spot světel nebo uprav nastavení Area light, podle toho, cos tam použil -tomu plátnu by slušela nějaká specularitní mapa -materiál motoru by chtělo dodělat -chybí nějaká ta špína Ale jinak hezký:) |
Autor: | Spacewolf [ pon srp 29, 2005 9:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta látka na trupu je super... Ten materiál na kÅ™Ãdlech je dÄ›lanej vrstvama nebo je dÄ›lanej v photoshopu?? ChtÄ›lo by to nÄ›jaký vzorkovánà na tech pneumatikách Jinak pÄ›kný... A jeÅ¡tÄ› nÄ›co kde je Bleriot??? |
Autor: | Pitris [ pon srp 29, 2005 10:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To xixixao: Na lanka jsem pouzil material s atributem wire a darebak nechce vrhat stin. To tol: Shadow buf mam na maximum. Jedina moznost je zvetsit pocet svetel nebo si pohrat s jejich polohou vuci letounu. Ale obavam se, ze pri area lamp nebo uz zmineny vetsi pocet svetel mi na pocitaci zpusobi mensi oroseni potem. Jinak uznavam -materialy by to asi chtelo vylepsit. To Spacewolf: Nikde jsem na materialy nepouzil bitmapy. Vse je ciste Blender. Jinak pod platnem s nastavenou pruhlednosti je realna kostra... |
Autor: | Spacewolf [ pon srp 29, 2005 10:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
PÄ›kný.. už to vidÃm... Jak dlouho ti to trvalo?? |
Autor: | KIWI [ pon srp 29, 2005 10:30 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Spacewolf píše: Chtělo by to nějaký vzorkování na tech pneumatikách
no letadla z týhle doby vetšinou neměly na pneumatikách žádnej vzorek ale hezký to je |
Autor: | Spacewolf [ pon srp 29, 2005 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
KIWI píše: Spacewolf píše: ChtÄ›lo by to nÄ›jaký vzorkovánà na tech pneumatikách no letadla z týhle doby vetÅ¡inou nemÄ›ly na pneumatikách žádnej vzorek ale hezký to je Ale mÄ›li... jÃzdnà kola je mÄ›la a tyhle ty koleÄ |
Autor: | iIN [ pon srp 29, 2005 10:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeeej, tak po dlhom čase tu vidím pekný a hlavne pekne osvetlený model |
Autor: | Pitris [ pon srp 29, 2005 11:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To Spacewolf: Mno.. zacal jsem uz hodne davno. Model a textury mi zabraly asi 3 tydny po vecerech (hodinka denne a nekdy jsem se na to vykaslal). Deni kolem Blenderu jsem sledoval jen tak nejak pasivne a minuly tyden jsem Bleriota vyhrabal a dodelal osvetleni a nejake drobnosti... |
Autor: | Ragnos [ pon srp 29, 2005 11:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Fakt pěkný model jen co je pravda . |
Autor: | tol [ pon srp 29, 2005 11:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris: ok, v tom případě zkus nastavit Samples a Soft u spotu na vyšší hodnoty a bude to lepší:) Taky by pomohlo pohrát si s ClipSta a ClipEnd-tohle jsou vcelku snadné úpravy a výpočet moc neohrozí (taky Area používám jenom tam, kde to má opravdu smysl a jinak si raději hraju se Spoty) |
Autor: | Pitris [ pon srp 29, 2005 11:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To tol: Diky. Ja to "prubnu". Jinak dekuji vsem za pripominky. |
Autor: | Blitz [ pon srp 29, 2005 12:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pěkný..jen bych si opravdu pohrál s těmi stíny...a něco udělej s ukotvením těch lanek...na každém místě kde je uchycen je takové rozšíření na upnutí jakoby(někde si to najdi) a hlavně by jsi měl upínat do konstrukce, tj do té dřevěné kostry..tobě většinou končí někde uprostřed volné plochy v plátně, to by moc nedrželo:)) |
Autor: | xixixao [ pon srp 29, 2005 2:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blitz píše: pěkný..jen bych si opravdu pohrál s těmi stíny...a něco udělej s ukotvením těch lanek...na každém místě kde je uchycen je takové rozšíření na upnutí jakoby(někde si to najdi) a hlavně by jsi měl upínat do konstrukce, tj do té dřevěné kostry..tobě většinou končí někde uprostřed volné plochy v plátně, to by moc nedrželo:))
JJ, todle jsem myslel, jen sem nevěděl jak to má vypadat |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |