blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Bleriot
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=1562
Stránka 12

Autor:  Pitris [ pon srp 29, 2005 6:57 am ]
Předmět příspěvku:  Bleriot

Ahoj
Pripojuji svou prvni praci, ktera dala "koukatelny" vysledek. Je jiz starsiho data, ale teprve nedavno jsem si nasel cas si pohrat s nastavenim osvetleni. Jako predloha poslouzila monografie ze stareho casopisu ABC, avsak behem prace jsem zjistil, ze je ponekud nepresna a informace nedostacujici - tudiz prisla na radu improvizace. Tenhle letoun jsem nikdy na vlastni oci nevidel a vlastne si ani nekladu cil 100%-ni kopie skutecnosti...
Diky za pripominky.

Přílohy:
bleriot.jpeg
bleriot.jpeg [ 105.97 KiB | Zobrazeno 3074 krát ]

Autor:  xixixao [ pon srp 29, 2005 9:13 am ]
Předmět příspěvku: 

Tý jo! Fakt dobrý! Jediný co bych ti vytnul jsou ty "provázky", nejsou nijak navázané na křídla. Ale jinak je to super!

Autor:  tol [ pon srp 29, 2005 9:32 am ]
Předmět příspěvku: 

Pěknej model:)

Co by chtělo vylepšit:

-jsou tam rozkostkované stíny-zvyš rozlišení shadow buff u spot světel nebo uprav nastavení Area light, podle toho, cos tam použil
-tomu plátnu by slušela nějaká specularitní mapa
-materiál motoru by chtělo dodělat
-chybí nějaká ta špína

Ale jinak hezký:)

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 9:41 am ]
Předmět příspěvku: 

Ta látka na trupu je super...
Ten materiál na křídlech je dělanej vrstvama nebo je dělanej v photoshopu??
Chtělo by to nějaký vzorkování na tech pneumatikách
Jinak pěkný...
A ještě něco kde je Bleriot??? :D

Autor:  Pitris [ pon srp 29, 2005 10:08 am ]
Předmět příspěvku: 

To xixixao: Na lanka jsem pouzil material s atributem wire a darebak :-) nechce vrhat stin.

To tol: Shadow buf mam na maximum. Jedina moznost je zvetsit pocet svetel nebo si pohrat s jejich polohou vuci letounu. Ale obavam se, ze pri area lamp nebo uz zmineny vetsi pocet svetel mi na pocitaci zpusobi mensi oroseni potem. Jinak uznavam -materialy by to asi chtelo vylepsit.

To Spacewolf: Nikde jsem na materialy nepouzil bitmapy. Vse je ciste Blender. Jinak pod platnem s nastavenou pruhlednosti je realna kostra...

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 10:19 am ]
Předmět příspěvku: 

Pěkný.. už to vidím... :D
Jak dlouho ti to trvalo??

Autor:  KIWI [ pon srp 29, 2005 10:30 am ]
Předmět příspěvku: 

Spacewolf píše:
Chtělo by to nějaký vzorkování na tech pneumatikách

no letadla z týhle doby vetšinou neměly na pneumatikách žádnej vzorek

ale hezký to je :)

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 10:43 am ]
Předmět příspěvku: 

KIWI píše:
Spacewolf píše:
Chtělo by to nějaký vzorkování na tech pneumatikách

no letadla z týhle doby vetšinou neměly na pneumatikách žádnej vzorek

ale hezký to je :)

Ale mÄ›li... jízdní kola je mÄ›la a tyhle ty koleÄ

Autor:  iIN [ pon srp 29, 2005 10:45 am ]
Předmět příspěvku: 

Jeeej, tak po dlhom čase tu vidím pekný a hlavne pekne osvetlený model :)

Autor:  Pitris [ pon srp 29, 2005 11:01 am ]
Předmět příspěvku: 

To Spacewolf: Mno.. zacal jsem uz hodne davno. Model a textury mi zabraly asi 3 tydny po vecerech (hodinka denne a nekdy jsem se na to vykaslal). Deni kolem Blenderu jsem sledoval jen tak nejak pasivne a minuly tyden jsem Bleriota vyhrabal a dodelal osvetleni a nejake drobnosti...

Autor:  Ragnos [ pon srp 29, 2005 11:12 am ]
Předmět příspěvku: 

Fakt pěkný model jen co je pravda :) .

Autor:  tol [ pon srp 29, 2005 11:28 am ]
Předmět příspěvku: 

Pitris: ok, v tom případě zkus nastavit Samples a Soft u spotu na vyšší hodnoty a bude to lepší:) Taky by pomohlo pohrát si s ClipSta a ClipEnd-tohle jsou vcelku snadné úpravy a výpočet moc neohrozí (taky Area používám jenom tam, kde to má opravdu smysl a jinak si raději hraju se Spoty) :)

Autor:  Pitris [ pon srp 29, 2005 11:47 am ]
Předmět příspěvku: 

To tol: Diky. Ja to "prubnu".

Jinak dekuji vsem za pripominky. :)

Autor:  Blitz [ pon srp 29, 2005 12:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

pěkný..jen bych si opravdu pohrál s těmi stíny...a něco udělej s ukotvením těch lanek...na každém místě kde je uchycen je takové rozšíření na upnutí jakoby(někde si to najdi) a hlavně by jsi měl upínat do konstrukce, tj do té dřevěné kostry..tobě většinou končí někde uprostřed volné plochy v plátně, to by moc nedrželo:))

Autor:  xixixao [ pon srp 29, 2005 2:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Blitz píše:
pěkný..jen bych si opravdu pohrál s těmi stíny...a něco udělej s ukotvením těch lanek...na každém místě kde je uchycen je takové rozšíření na upnutí jakoby(někde si to najdi) a hlavně by jsi měl upínat do konstrukce, tj do té dřevěné kostry..tobě většinou končí někde uprostřed volné plochy v plátně, to by moc nedrželo:))


JJ, todle jsem myslel, jen sem nevěděl jak to má vypadat :wink:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/