Kaucukovnik: deštník a podobné věci nejdou do fantasy většině fantasy fanouškům, ale já tak nějak na konvence fantasy dost kašlu v celé hře, protože mi tyhle svazující konvence u žánru, který má fantazii už v samotném názvu dost pijou krev- v mé fantasy jezdí po městech bryčky, po obloze létají vzducholodě, na hradbách hlídkují balony, funguje bankovní systém, knihtisk je bežně používán, v architektuře se používá železo atd. Deštník je pak špičkou ledovce- ostatně deštník používali japonci už od 14 století a svou podobu do dnešního dne moc nezměnil (je teda fakt, že se od našeho evropského drátěného trochu liší

)
G_Tarus: světel jsem použil až moc, je to celý nasvícený fake GI, což se posléze ukázala jako chyba, protože ten obrázek ztratil něco z kontrastu, je takový plochý- konrétně zde, kde je to lokace situována jako sychravé ráno (ne noc, jak tu kdosi psal-ale to samozřejmě vyplyne z děje, takže je jasné, že z té rozvícené lampy tak lidi usuzujou) jsem to nechal, páč se to k tomu imo celkem hodí, ale jako obecný postup se to neosvědčilo, nemluvě o trošku extrémnější době výpočtu:)
jm: já nedělám s žádným 3D enginem- je to background do AGDS, tedy bitmapa 800x600
Blitz: díky, některé ty postřehy jsou fakt přínosné, hlavně ten s tím větším zašpiněním na spodní části, to se mi v budoucnu bude hodit, tohle jsem ještě neodpozoroval (asi bych měl začít chodit víc ven a to ještě za světla

)