Právě je úte lis 26, 2024 5:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CG Realita
PříspěvekNapsal: čtv dub 05, 2007 10:50 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
No tak nakonec takto, děkuju Blitzovi za rady k postprocesu.

-kolem 1500 objektů
-2,3 mil poly s displacem pro render
-render time 1H 43min pro full rozlišení

náhled
Obrázek
full rozlišení http://www.g-taurus.ic.cz/final/cgr_full.jpg

wire
Obrázek
lighting
Obrázek

nějaký screeny
http://www.g-taurus.ic.cz/final/cgr_screen1.jpg
http://www.g-taurus.ic.cz/final/cgr_screen2.jpg
http://www.g-taurus.ic.cz/final/cgr_screen3.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 05, 2007 11:26 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vy mate na ulici lampy ktore su natrete zakladnym materialom ako v blendru? Druhe auto vyzera ako by vyselo vo vzduchu.
Ale inak je to parada! :thumbsup:
Co tak render bez snehu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 12:23 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh parada, jen mi tam chybi ty koleje ve snehu a uz by to bylo enonuno :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 2:46 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 28, 2007 3:22 pm
Příspěvky: 48
Bydliště: Potěhy
No a mne zase chybi nerovnosti na te kouli, jinak vazne parada a moc se mi libi screeny primo z Blenderu. Ty meshe jsou krasny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 9:28 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Trochu mě tahá za oči ta textura úplně černého stromu a toho velkého domu (jako by jsi tam hodně zapracoval klonovacím razítkem). Ale celkově je moc pěkný :bigups: - určitě to dalo hodně práce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 9:54 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
super, jsem si vsiml, ze ta koule parkuje presne pred vama, mas nove auto? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 1:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
parádní prácička.. :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 2:44 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Me se to libi vic a vic. Fakt dobra prace Ragnosi. :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 2:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Supr, hlavne svetlo je dobry....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 3:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Pošleš aj celý render? Ten náhled mi kompozične neladí, ale pri renderi lighting je to už v poriadku :D
Inak súhlasím s Yarpenom. Chcel som ti to napísať do wipka, ale ked si nechcel komenty, tak som myslel, že to máš vychytané.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2007 6:34 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
for all:jedním slovem díky :)

zgerbiak:no lampa má color mapu z fotky a rampshader, na render bez sněhu to není dimenzovaný teda textury betonu pod sněhem.

yarpen,donaldx:co se týče té textury toho domu tak s ní jsem si hrál, snažil jsem se zakrýt opakování stencilem s tou samou texturou ale o jiném mapování. co se týče úplně černého stromu, tam jsem použil ramps na zvýraznění okrajů.

bumpkin:no prohlubeň po pár projetých autech tam je

keram:jsem rád, že jsi to tam poznal :)

donaldx:co se týče celého renderu, je to právě z kompozičního hlediska oseklé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 10:31 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 29, 2007 11:20 pm
Příspěvky: 29
neco bych rekl, ale slova nedokazou popsat takovou krasu ... :) mno tak ujde to ;)))


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz