blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
scan test http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=8950 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | X_H_N [ čtv dub 28, 2016 11:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | scan test |
Trosku experimentuju s photoscenem a upravu pro realtime physicaly based render pro jeden project tak hodim ukazku par kmenu stromu jsou to realtime modely v marmosetu. https://www.youtube.com/watch?v=l91AlpcWQ6Q |
Autor: | Marek [ sob dub 30, 2016 4:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: scan test |
To vypadá hodně dobře! Můžeš napsat pár detailů, jak jsi to vytvořil? Jakej soft používáš na fotoscan a jak pak řešíš to, aby ta textura byla v tom podélném směru bezešvá? |
Autor: | X_H_N [ pon kvě 02, 2016 11:36 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: scan test | ||
photoscan agisoft bakovani castecne max castecne xnormal a pak klasika photoshop co se tyce bezesve textury:
|
Autor: | Marek [ úte kvě 03, 2016 11:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: scan test |
Díky! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |