@freekill:tak jsem musel trochu laborovat, abych dostal kruh na obe pulky (ofset na nulu a zvolit vhodne size (urcite z-0 a texturu blend sphere posunout az do max). Problem je, ze vyrazne deformujes size v jedne ose je to pak dost videt na texture a drazka je rozostrena a sirsi v miste krizeni. Takze asi obetuju jednu vrstvu navic a pouziju ten ofset.
@mara CZ: mozna by stalo za to ten relief linek udelat pres NODE material. v miste, kde se linky krizi se informace o "snizeni" povrchu nasobi. A bohuzel i v pripade, ze mas treba bilou pres bilou. Kdysi jsemto resil pres nodeseskladat si dohromady textury pro reliefy a teprve pak ji jako reliefni aplikovat.
A pokud jde o to, ze se textura typu blend-sphere neobjevila - jde o to, ze textura blend nefunguje 2D ale 3D se stredem uprostred objektu (a bohuzel na to nema vliv centralni bod objektu, takze u rozsochatych objektu jde tezko rict, kde to je). Takze kdyz mas napr. Cube s texturou Blend-Sphere je to koule zavrena uvnitr krychle a na to aby byla textura videt je potreba ji nastavit zmenu size a nebo ofset v nektere ose.
Mozna pro predstavu jak se textura chova si udelej novy material se zakladnim nastavenim textury blend-sphere a v nabidce material men hodnotu treba ofsetu z nuly na 1 v paletce Preview si zvol typ Cube. V preview je hned videt kam se textura presouva.
(muzes taky pouzit tuto texturu pro Modifier-Displacement, ale tam uz toho nastavovani je vic)
p.s.: jinak x,y,z chapu obecne co to dela, ale kdyz to nastavuju tak pokus omyl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)