blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
WPTC 77. Basket Ball http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=6124 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | freekill [ stř zář 17, 2008 2:36 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | WPTC 77. Basket Ball | ||
Nove tema jsem vybral Basketbalový míč ![]() Drzím palce.
|
Autor: | 6xx [ čtv zář 18, 2008 11:36 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ach jo… Když to tu vidim takový prázdný… Takže jsem něco málo spíchnul, snad se někdo přidá. ![]() |
Autor: | Forseti [ čtv zář 18, 2008 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Scénu si můžem udělat sami? EDIT: jo já jsem nebyl přihlášený tak jsem to neviděl a tohle mě zmátlo protože předtím tam byl vždycky blend. Ale už to je v pořádku |
Autor: | 6xx [ čtv zář 18, 2008 11:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, musíš požít tu co poslal freekill a nesmíš v ní dělat žádné změny. |
Autor: | freekill [ čtv zář 18, 2008 1:33 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Neják se mi to nepovedlo :/.
|
Autor: | maraCZ [ čtv zář 18, 2008 8:21 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tady je můj výtvor, v pravidlech jsem nenašel, jestli se může mapovat na empty, tak jsem to prostě udělal, v nejhorším to ještě předělám, i když netuším jak. Blend je zde: nvm.euweb.cz/basket_maraCZ.rar
|
Autor: | freekill [ čtv zář 18, 2008 9:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyjo, fakt pekne, ale nejak nechapu jak jsi toho docíli ![]() |
Autor: | Zealot [ čtv zář 18, 2008 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: Tyjo, fakt pekne, ale nejak nechapu jak jsi toho docíli
![]() To mi taky unika... |
Autor: | Kapo [ čtv zář 18, 2008 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
wow tak toto nechapem...stiahol som blend...a tiez to nechapem (uz som texturu podla emptyn mapoval, ale vobec neviem aka je v tom zavislost,...) no nic, maraCZ je majster co doteraz pozeram...moju loptu nejdem ani dokoncovat teda ![]() |
Autor: | taby [ pát zář 19, 2008 6:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
maraCZ píše: Tady je můj výtvor, v pravidlech jsem nenašel, jestli se může mapovat na empty.
Osobně v tom nevidím žádný problém, protože se jedná o běžně používanou pomoc. ![]() |
Autor: | freekill [ pát zář 19, 2008 6:44 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
Tak sem to tez nejak zkusil ale bez empty objektu, neni to sice tak pekne jako od Máry, ale aspon jsem se pokusil priblízit.
|
Autor: | vklidu [ pát zář 19, 2008 7:22 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
@maraCZ: pekna prace, pro slozitejsi scenu bych to videl taky bez empty. nejsem soutezni jen zasilam to usazeni. @freekill: ups ![]() ![]()
|
Autor: | maraCZ [ pát zář 19, 2008 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dík, vypadá to dobře, já jsem se to nejdřív snažil udělat bez empty, ale z nějakýho důvodu se mi ta textura neobjevovala na tom míči. Bez empty je to samozřejmě lepší, protože se s tím pak lépe pohybuje (nechtěl bych animovat skupinku emptys spolu s tím míčem), ale já nevěděl, jak to udělat. Taky vůbec nerozumím tý tabulce x,y,z v map inputu... |
Autor: | vklidu [ sob zář 20, 2008 12:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
@freekill:tak jsem musel trochu laborovat, abych dostal kruh na obe pulky (ofset na nulu a zvolit vhodne size (urcite z-0 a texturu blend sphere posunout az do max). Problem je, ze vyrazne deformujes size v jedne ose je to pak dost videt na texture a drazka je rozostrena a sirsi v miste krizeni. Takze asi obetuju jednu vrstvu navic a pouziju ten ofset. @mara CZ: mozna by stalo za to ten relief linek udelat pres NODE material. v miste, kde se linky krizi se informace o "snizeni" povrchu nasobi. A bohuzel i v pripade, ze mas treba bilou pres bilou. Kdysi jsemto resil pres nodeseskladat si dohromady textury pro reliefy a teprve pak ji jako reliefni aplikovat. A pokud jde o to, ze se textura typu blend-sphere neobjevila - jde o to, ze textura blend nefunguje 2D ale 3D se stredem uprostred objektu (a bohuzel na to nema vliv centralni bod objektu, takze u rozsochatych objektu jde tezko rict, kde to je). Takze kdyz mas napr. Cube s texturou Blend-Sphere je to koule zavrena uvnitr krychle a na to aby byla textura videt je potreba ji nastavit zmenu size a nebo ofset v nektere ose. Mozna pro predstavu jak se textura chova si udelej novy material se zakladnim nastavenim textury blend-sphere a v nabidce material men hodnotu treba ofsetu z nuly na 1 v paletce Preview si zvol typ Cube. V preview je hned videt kam se textura presouva. (muzes taky pouzit tuto texturu pro Modifier-Displacement, ale tam uz toho nastavovani je vic) p.s.: jinak x,y,z chapu obecne co to dela, ale kdyz to nastavuju tak pokus omyl ![]() |
Autor: | maraCZ [ sob zář 20, 2008 5:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to vklidu: dík moc, ani jsem nečekal, že by mi někdo mohl objasnit můj přesně definovanej problém (že se mi to nějak nezobrazuje) ![]() původně jsem to chtěl nechat bejt, ale teď to snad ještě předělám, nody moc nepoužívám, protože v nich vůbec neumim, ale smíchat textury, to bych snad zvládnout mohl. Ještě jednou tisíceré díky |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |