blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
WPTC 76. Vlajka http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5748 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | freekill [ čtv dub 03, 2008 6:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | WPTC 76. Vlajka |
Nové tema je vljaka, hodne stestí! http://www.wptc.ic.cz/vlajka.rar |
Autor: | Semiš [ pát dub 04, 2008 7:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Teda něco sem zkusil ale upřímně na to kašlu protože na tu vlajku nejde nic normálního namapovat(uplně přiblblá síť...). |
Autor: | Forseti [ pát dub 04, 2008 9:26 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
Jde to
|
Autor: | vojtas1 [ sob dub 05, 2008 3:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak aby jsi v tom zase nebyl sám. Navíc je to poměrně snadné téma (na první pohled). Jde o trošku jiný materiál látky, než máš ty. Bavlna to není ![]() ![]() Stejně nemám šanci. Taky nevím, jak jsi udělal tak ostré hrany u přechodu mezi pruhy (resp. kruhy). |
Autor: | Forseti [ sob dub 05, 2008 4:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ty hrany to byl nejmeší problém, ale jsem blbec protože jsem chtěl udělat ještě nějakou další vlajku, tak jsem dal nový materiál, a jelikož jsem to nenamapoval na něco tak se mi po zavření ty textury smazaly No ale je to otázka chvilky |
Autor: | vojtas1 [ sob dub 05, 2008 6:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V pondělí mi to doufám prozradíš ![]() |
Autor: | Semiš [ ned dub 06, 2008 12:43 am ] |
Předmět příspěvku: | . |
Přezevšechen odpor k té síti sem teda taky něco udělal: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Forseti [ ned dub 06, 2008 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj to se mi taky povedlo ![]() |
Autor: | jucas [ pon dub 07, 2008 5:48 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jen tak mimochodem, tkaniny, oblečení a podobné objekty by měly být namapované (UV), 3D texturovací prostor zde není moc praktický.
|
Autor: | vojtas1 [ pon dub 07, 2008 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jucas píše: Jen tak mimochodem, tkaniny, oblečení a podobné objekty by měly být namapované (UV), 3D texturovací prostor zde není moc praktický.
Jak vidíš, tak to jde, i když uznávám, není to moc praktické ![]() Jinak fakt nice práce. Netuším, ja jsi udělal CZ vlajku. |
Autor: | Forseti [ pon dub 07, 2008 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to by mně taky zajímalo, asi NODY že? tak s tím se musím taky naučit |
Autor: | Antharon [ pon dub 07, 2008 7:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebude to cez gradient nastaveny na angle a nastavenym prechodom? |
Autor: | vojtas1 [ pon dub 07, 2008 8:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Antharon píše: Gradient nastaveny na angle
A to se nastaví kde ? |
Autor: | Antharon [ pon dub 07, 2008 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
neviem, nemam tu blender, ale myslim ze by take malo byt, nie? (ze ti to spravi prechod od bielej k ciernej tak, ze to rozuje okolo stredu... alebo je take len v PSku?) pripadne mi este napada cez nastavenie na cylinder |
Autor: | jucas [ úte dub 08, 2008 10:04 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jsou to 2 diagonální a lineání přechodové textury smíchané v nodech. Ale radiálním jak píše Antharon by to šlo při vhodném umístění nejspíš taky. vojtas1: Jde to, ale taky je vidět jak blbě to vypadá. A při animaci vlnící se vlajky by byl vždy vidět průmět vzoru, takže s efektem jako by někdo vlajku na tkaninu promítal (i když to by se to možná v některých politicky satirických animacích hodilo ![]() Přemýšlel jsem, že by bylo dobré téma nějaká tkanina - třeba ubrus (přehozený přes stůl) s nějakým předmětem na něm. S hotovým UV. Vzor by se ale nesměl vytvořit pluginem ani verzemi s generátorem vzorů (od Wizzarda). Klidně by mohlo být zapnuto i AO, bez možnosti měnit jeho nastavení.
|
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |