blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
WPTC 65.hlasování http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5468 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ pon led 21, 2008 8:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | WPTC 65.hlasování |
Forseti: ![]() Vacik156: ![]() Pedu: ![]() Doufám, že nikdo neporusil nově stanovená pravidla! |
Autor: | vojtas1 [ pon led 21, 2008 11:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pedu posneš zdroják ? Pěkně prosím. ![]() |
Autor: | pedu [ úte led 22, 2008 5:52 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
S radosťou ![]()
|
Autor: | vojtas1 [ úte led 22, 2008 3:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky moc. Kupodivu mne ale na tvém blendu dostala jiná věc. Kde se nastavuje, že ti blender renderuje X oken najednou a ještě nejdříve popředí a potom pozadí ? Už jsem to viděl i v tom Benchmarku od Peach teamu. |
Autor: | pedu [ úte led 22, 2008 3:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to SSS. Najprv vypočíta osvetlenie objektu a potom z toho osvetlenia vytvára výsledný obraz. Mimochodom - ten SSS mám takmer zbytočný - keby som mal viac času, dosiahnem pomocou shaderu a procedurálky, aby to malo takú belosť, ako chcem... SSS je hlavne na džem, mlieko a také veci ![]() |
Autor: | vojtas1 [ úte led 22, 2008 5:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Lol jsem lama. SSS vím, co je, protože teď s použitím SSS dělám želatinu (snažím se), ale hned mi to nějak nedošlo ![]() |
Autor: | Forseti [ úte led 22, 2008 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
oj, jsem si nějak nevšiml těch nových pravidel (to s těmi světly). Takže jestli to uznáte za vhodné tak ten můj obrázek vyřaďte, ![]() ![]() |
Autor: | freekill [ čtv led 24, 2008 9:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vítězem se stává Vacik156! Gratuluji! Výsledky: Forseti 26% [ 5 ] Vacik156 42% [ 8 ] Pedu 31% [ 6 ] Celkem hlasů : 19 |
Autor: | Váca [ čtv led 24, 2008 9:21 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tak to byla ,pokud počítám dobře, druhá ůčast ve WPTC a vyhrál sem ![]() ![]() ![]()
|
Autor: | pedu [ stř led 30, 2008 6:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1 píše: Lol jsem lama. SSS vím, co je, protože teď s použitím SSS dělám želatinu (snažím se), ale hned mi to nějak nedošlo
![]() Viac okienok rabí zasa interný raytracer. Keď sa poriadne pozrieš na glazúru (ona má asi názov od glas=sklo), tak na nej vidí zrkadlový obraz predmetov naokolo. Tak som musel zapnúť RayMirror a ten renderuje vo viac okienkach. Neviem prečo, ale zvykol som si ![]() |
Autor: | pedu [ stř led 30, 2008 6:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Je to SSS. Najprv vypočíta osvetlenie objektu a potom z toho osvetlenia vytvára výsledný obraz.
Mimochodom - ten SSS mám takmer zbytočný - keby som mal viac času, dosiahnem pomocou shaderu a procedurálky, aby to malo takú belosť, ako chcem... SSS je hlavne na džem, mlieko a také veci ![]() Náhodou som si pozrel návod na SSS a ako príklad tam bol práve čajník s glazúrou. Takže odvolávam, že SSS nie je na glazúru ![]() Ale ku cti mi je aspoň, že keď som už nevedel teoreticky, že ho treba, urobil som to aspoň kvôli vzhľadu... |
Autor: | pedu [ pon úno 11, 2008 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Tak som musel zapnúť RayMirror a ten renderuje vo viac okienkach.
Sorry, napísal som hlúposť - nie ja, ale freekill nastavuje viac threadov a preto to renderuje vo viac okienkach. Uvedomil som si to, keď som rozbiehal blender na dvojjadrovej mašine - tam som musel dať threads 2, aby to využilo procesor naplno... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |