blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
WPTC 23. - Zaclony http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=1670 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Slange [ čtv zář 15, 2005 11:01 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | WPTC 23. - Zaclony | ||
Nova tema je Zaclony Vela stastia a peknych pixelov ![]()
|
Autor: | jankoš [ pát zář 16, 2005 3:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ti nevím, chlape, ale zdá se mě, že .blend by nebyl k zahození ![]() |
Autor: | Slange [ pát zář 16, 2005 3:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Elbow píše: Tak ti nevím, chlape, ale zdá se mě, že .blend by nebyl k zahození
![]() ![]() ![]() |
Autor: | 6xx [ pát zář 16, 2005 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj...musis bejt prihlasenej nebo je to neco hodne divnyho |
Autor: | jankoš [ pát zář 16, 2005 9:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ajo, teď už to tam mám, asi sem nebyl lognutej...sry |
Autor: | jankoš [ pát zář 16, 2005 10:21 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
-- opravene --
|
Autor: | Majkl [ sob zář 17, 2005 12:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dole .) |
Autor: | Had_CB [ sob zář 17, 2005 3:43 am ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
Ahoj, jsem tu novej, tak nevím, jestli s tímhle příspěvkem uspěju, šlo mi hlavně o takové to moire, co se mihotá na záclonách, a o jeho interakci s texturou okenního rámu (ta se mi imho docela povedla). jen nevím, jestli neni proti pravidlům to, že výsledného efektu jsem dosáhl spíš mapováním, než texturou jako takovou. no a protože moire, tak odpusťte velikost souboru, ale v menším by to nevyniklo. -- opravene --
|
Autor: | Slange [ sob zář 17, 2005 10:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Prosim, skor ako sem date sutazne prispevky tak skontrolujte ci ste sa riadili pravidlami. ![]() 2 Majkl: Tie okenne ramy boli spojene do jedneho modelu a to je porusenie bodu 7. Je to nepatrna zmena, ktora asi nema zadny vyznam, ale ked uz su pravidla, tak nech platia vsade. 2 Had_CB: Vitam ta na fore. ![]() Jedno pravidlo si porusil, tiez bod 7. Posunul si kameru dozadu. Obrazok ulozis tak, ze ho vyrendrujes ( F12 ) a potom na liste File - Save image a najdes priecinok kde to chces dat. Napis nazov nieco.jpg . ![]() |
Autor: | Had_CB [ sob zář 17, 2005 11:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
k porušení bodu 7 - asi jsem musel hejbnout kamerou při umisťování světla, zkuste mi věřit, že to nebylo úmyslné, dělám na notebooku bez ext. klávesnice a byl jsem línej jít pro myš do batohu. mohu očekávat odpuštění a připuštění, případně jak mohu buď vyexporovat materály do původního modelu nebo přenést původní pozici a orientaci kamery do modelu s přiřazenými materiály, byla-li by tohle podmínka pro připuštění? sory že se ptám na takové triviality, ale s blenderem si jen hraju, pár dnů, spíš večerů, a mizím na zbytek víkendu, takže bych to asi nestíhal najít, jestli moc obtěžuju (stačil by link) tak na to zapomeňte. díky za přivítání, zdravím dříve zaregistrované ![]() |
Autor: | Majkl [ sob zář 17, 2005 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Slange píše: 2 Majkl: Tie okenne ramy boli spojene do jedneho modelu a to je porusenie bodu 7. Je to nepatrna zmena, ktora asi nema zadny vyznam, ale ked uz su pravidla, tak nech platia vsade.
jej tak sry, to predelam, se mi jen nechtelo delat kazdej ram zvlast..... |
Autor: | Majkl [ sob zář 17, 2005 1:17 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
tak sem to spravil...
|
Autor: | Slange [ sob zář 17, 2005 1:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, ja len chcem aby sa dodrziavali pravidla. Had_CB píše: k porušení bodu 7 - asi jsem musel hejbnout kamerou při umisťování světla, zkuste mi věřit, že to nebylo úmyslné...
To nic, ja tu kameru dam do spravnej pozicie a upravim povodny prispevok. ![]() |
Autor: | Had_CB [ pon zář 19, 2005 10:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Slange píše: ...
Had_CB píše: k porušení bodu 7 - asi jsem musel hejbnout kamerou při umisťování světla, zkuste mi věřit, že to nebylo úmyslné... To nic, ja tu kameru dam do spravnej pozicie a upravim povodny prispevok. ![]() Díky, způsob, jakým jsi to udělal, možná objevím časem, kdo hledá, najde ![]() |
Autor: | D@vi$ [ úte zář 20, 2005 2:25 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
Eeeeerrrr ![]() ![]()
|
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |