tak a ted se musim omluvit.
Promin - node neumi bump (alespon nema zatim paletku a vzhledem k jakym vysledkum je schopny dojit tak nevim jestli diky dnesnimu standartu se k nemu v teto podobe bude nekdo vracet). trochu opozdene jsem si vzpomel ze jsem to resil bez uspechu minuly rok.
viewtopic.php?t=4880&highlight=mesic
Tak se jeste jednou omlouvam ujela mi pusa. Proste klasicky material neumi sloucit dve textury pro jeden bump (alespon jsem si nevsiml, ze by material umel do textury nacist zpatky node

a Node neumi bump.
Zkousel jsem to ubejit ale zatim se mi to nedari. Node se taky jenom ucim. Ale vzhledem k tomu jak jde v node zachovat informace o normalech, mapovat textury na objekt a nejaky ten displace v postprodukci (ted uz micham dve veci dohronady) by to snad nejak uklohni jit melo. Vzdyt na vizualizaci bump se pouziva jen neco jako rozjety obraz, kde z jedne strany presahy ztmavuje a druhe zesvetluje.
No kazdopadne jsem Te navezl do neceho na co jsem nenasel odpoved
No mozna jsem podvedome doufal, ze nejakou skulinku najdes
priloha je sice z Photoshopu, ale tak nejak bump obecne funguje, takze bych rekl, ze to mame pred ocima
