blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=7112 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | zgerbiak [ úte zář 29, 2009 7:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Téma ďalšieho kola je vodný mlyn. VertexLimit je 1000. Uzávierka bude o 2 týždne 13.10. Prajem veľa šťastia. |
Autor: | frca [ ned říj 04, 2009 11:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Není 1000 málo? Jenom na kolo padne tak 400 |
Autor: | Vybi [ ned říj 04, 2009 2:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Odhaduju ze to staci bohate...ale ucast neslibuju, uvidime podle casu |
Autor: | frca [ ned říj 04, 2009 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Nj, tak to budu muset pojat jednodušeji, případně udělat mimosoutěžní model |
Autor: | themember [ ned říj 04, 2009 5:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Ja uz som zacal a bude to moj prvy model v blenderi, uz teraz ma scena okolo 700vertexov aj s okolim(154vertex) a to okolie pojde vo finali prec. A to som skoro uz hotovy s modelovanim. Teda mozno prehanam, asi tak v polovici som. Moje koleso ma 352vertexov, takze dobry odhad frca :) a to si myslim ze niekde mam zbytocne polygony(na tom kolese). Ale ak by sa zdvyhol pocet tych vertexov, nenamietal by som. |
Autor: | Vybi [ ned říj 04, 2009 6:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
to uz by nebylo o low poly :) takhle se clovek nauci setrit s vertexi a pouzivat je opravdu tam kde je potreba :) |
Autor: | frca [ ned říj 04, 2009 7:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Jak prosím vás zjistím počet vertexů u vyselektovaných objektů? Když neoznačím nic, tak mi to ukazuje počet vertexů ve všech vrstvách, což nechci. Edit: Tak ne, je to asi jinak. Zmatlo me, ze to zobrazuje vetsi pocet vertexu nez soucet jednotlivych casti v edit modu. Asi trochu tusim, proc to tak je, ale mohl by to nekdo pls erudovane vysvetlit? |
Autor: | themember [ pon říj 05, 2009 1:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Nemal si v edit mode zapnute editovanie edgov alebo polygonov(faces)? Pretoze ak mas jedno z toho zakliknute, zobrazovanie vertexov a edgov(ak mas zakliknute faces) na tej hornej liste zmizne. Tiez sa mi stalo ze pozeram ze to ma zrazu nejak privela vertexov a mal som prave zakluknute edit edge. Inak ja pozeram na pocet vertexov na tej hornej liste, ale da sa to pozriet aj inde? |
Autor: | themember [ stř říj 07, 2009 9:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
ak presvihnem pocet vertexov o 150, este je to unosne? |
Autor: | frca [ stř říj 07, 2009 11:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Mě spíš jde o to, zobrazit nějak počet vertexů v objektovém módu. V edit módu jde totiž najednou spočítat počet vertexů jen u jednoho objektu. |
Autor: | taby [ čtv říj 08, 2009 6:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
To, co vidíš nahoře vpravo v záhlaví je celkový počet faců, vertexů, objektů v jedné vrstvě, jejíž název následuje za "La:", proto, když si dáš to, co chceš počítat, do jedné vrstvy, tak máš okamžitý přehled. Pokud to lze zjistit jinak, tak to nevím. |
Autor: | frca [ čtv říj 08, 2009 11:59 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Aha, tak už asi vím, kde je problém. Je v modifikátoru EdgeSplit. Ten zvyšuje počet vertexů, protože někdy rozdělí jeden vertex na dva a více. A teď by mě zajímalo, jestli se počítají vertexy "rozdělené" tímto modifikátorem jako dva, nebo jako jeden. U mě to tvoří docela zásadní rozdíl v počtu vertexů. |
Autor: | Kapo [ čtv říj 08, 2009 1:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Myslim, ze dolezitejsi je pocet facov, hlavne tych otexturovanych a viditelnych nez pocet vertexov...nejako toto vase pocitanie nechapem, ani neriesim... |
Autor: | themember [ čtv říj 08, 2009 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
Kapo ma tak povediac pravdu, ale chcelo by to skor triangle pocitat ako faces, Pretoze jeden face sa moze skladat s X trianglov. Jedine ze by som si previedol celi mesh na triangle. Ale ked sa pocitaju vertexi, ja ich riesim :). Este som sa zabudol spytat, textura musi byt len jedna? nemozem mat 2 alebo 3? |
Autor: | frca [ čtv říj 08, 2009 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn |
No právě, pravidla se vztahují k vertexům a ne k facům/trianglům. Takže jak to je? Pořád jsem se to nedozvěděl. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |