Kdyz uz jsem na to tak osklive zapomnel (ve foru se zridkakdy divam tak nizko kde je BGE
)
Tak jsem si aspon vzal 3 podle me nejlepsi prace, coz byla Dlahova, Forsetiho a Vybiho a trosku je zkritizoval.. ;-)
U Dlahy je asi nejvetsi hruza ukladani textur do tga, preci jen bezztratove png dosti postaci, nemluve o tom, ze s takovyma mega texturama by ti brzo dosla RAMka, pokud by ve hre byly na vsem.
Taky delat custom texturu 2048x2048 tam, kde by nam v klidu na stejnou kvalitu postacila mnohonasobne mensi 512x256 je dost spatne rozhodnuti podle me. Jinak se mi libilo provedeni modelu a i to texturovani, ktere ale bylo podle me dost predimenzovane, jak jsem uz rekl.
Pokud by tenhle model mel malou texturu a lepsi normal mapu, tak ma na 100% muj hlas.. skoda.
Forsetiho model je pekny, ty textury jsou fajn, i kdyz opet je podle me 2x 1024x1024 trosku moc na trebuchet. Pokud by tam nebyla bakovana ambient occlusion tak bych taky rekl, ze se da pouzit mnohonasobne mensi textura a to i na obe casti.
Model je take patrne manifold (je mozne, ze se mylim), coz je u modelu, kde prichazi v uvahu animace dosti dulezite. Samotne provedeni je pekne, az na misty pokazene textury, kde jsou cary, co by mely byt rovne, pixelate, ponevadz na texture nejsou horizontalne/vertikalne.
Vybiho model se sklada ze 100 objektu, coz je samo o sobe dost hruzostrasne cislo.. Ty se ale daji spojit, ovsem potom je tu dalsi problem, protoze model neni ani zdaleka manifold.
Textura kol se mi zdala takova dosti moderni, jako by to byla akorat udelana replika v nejake dnesni truhlarske dilne, coz trochu ubira na autenticnosti, ale budiz.
Nebudu radeji komentovat nevyuzite misto na texture ani viditelne opakovani drevenych tramu po modelu a uz vubec ne dojem z textury, ktera vypada jako by byla slatana z nekolika fotek a vubec neni barevne sladena.
Predevsim kolo ze strany se dalo namapovat mnohem setrneji - Resetovat vsechny facy a tim jim dat stejne koordianty.. pokud by na to byla delana textura, tak se to da udelat i bez viditelneho opakovani tim, ze se nahodne ctvrtiny facu posunou na jina mista, ktera obsahuji podobny prvek v texture. Podle meho nejhorsi prace z techto tri..
Hlasoval jsem pro Forsetiho, ponevadz je jeho model nejpouzitelnejsi a take vypada pekne!