Právě je sob lis 23, 2024 2:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Víťazom sa stává....
Anketa končí za čtv srp 27, 2009 9:55 pm
ppk 4%  4%  [ 1 ]
Dlaha 19%  19%  [ 5 ]
frca 0%  0%  [ 0 ]
Forseti 31%  31%  [ 8 ]
Vybi 46%  46%  [ 12 ]
smrq 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 26
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 9:55 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
ppk
Blend
Obrázek

Dlaha
Blend
Obrázek

frca
Blend
Textúra
Obrázek

Forseti
Blend
Obrázek

Vybi
Blend
Obrázek

smrq
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv srp 20, 2009 10:41 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
hlas jsem sice pridelil, ale rozhodovani to bylo nelehke. libi se mi uplne vsechny prace.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon srp 24, 2009 3:46 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
no me se libi Forsetiho vytvor 8-) .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon srp 24, 2009 7:49 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
ppk píše:
no me se libi Forsetiho vytvor 8-) .

Nemuzu si pomoct ale mne taky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon srp 24, 2009 8:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Musim priznat ze me taky. Aji moznost jednoduchyho zakosteni a "namotavani" lan jednoduchym zkracovanim lan. U myho modelu by to bylo preci jen slozitejsi. To namotavani sem ale neresil, skoda ze nebylo v podmince souteze. Treba podminka funkcniho modelu :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte srp 25, 2009 2:05 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Kdyz uz jsem na to tak osklive zapomnel (ve foru se zridkakdy divam tak nizko kde je BGE :?)

Tak jsem si aspon vzal 3 podle me nejlepsi prace, coz byla Dlahova, Forsetiho a Vybiho a trosku je zkritizoval.. ;-)

U Dlahy je asi nejvetsi hruza ukladani textur do tga, preci jen bezztratove png dosti postaci, nemluve o tom, ze s takovyma mega texturama by ti brzo dosla RAMka, pokud by ve hre byly na vsem.
Taky delat custom texturu 2048x2048 tam, kde by nam v klidu na stejnou kvalitu postacila mnohonasobne mensi 512x256 je dost spatne rozhodnuti podle me. Jinak se mi libilo provedeni modelu a i to texturovani, ktere ale bylo podle me dost predimenzovane, jak jsem uz rekl.
Pokud by tenhle model mel malou texturu a lepsi normal mapu, tak ma na 100% muj hlas.. skoda.

Forsetiho model je pekny, ty textury jsou fajn, i kdyz opet je podle me 2x 1024x1024 trosku moc na trebuchet. Pokud by tam nebyla bakovana ambient occlusion tak bych taky rekl, ze se da pouzit mnohonasobne mensi textura a to i na obe casti.
Model je take patrne manifold (je mozne, ze se mylim), coz je u modelu, kde prichazi v uvahu animace dosti dulezite. Samotne provedeni je pekne, az na misty pokazene textury, kde jsou cary, co by mely byt rovne, pixelate, ponevadz na texture nejsou horizontalne/vertikalne.

Vybiho model se sklada ze 100 objektu, coz je samo o sobe dost hruzostrasne cislo.. Ty se ale daji spojit, ovsem potom je tu dalsi problem, protoze model neni ani zdaleka manifold.
Textura kol se mi zdala takova dosti moderni, jako by to byla akorat udelana replika v nejake dnesni truhlarske dilne, coz trochu ubira na autenticnosti, ale budiz.
Nebudu radeji komentovat nevyuzite misto na texture ani viditelne opakovani drevenych tramu po modelu a uz vubec ne dojem z textury, ktera vypada jako by byla slatana z nekolika fotek a vubec neni barevne sladena.
Predevsim kolo ze strany se dalo namapovat mnohem setrneji - Resetovat vsechny facy a tim jim dat stejne koordianty.. pokud by na to byla delana textura, tak se to da udelat i bez viditelneho opakovani tim, ze se nahodne ctvrtiny facu posunou na jina mista, ktera obsahuji podobny prvek v texture. Podle meho nejhorsi prace z techto tri..

Hlasoval jsem pro Forsetiho, ponevadz je jeho model nejpouzitelnejsi a take vypada pekne! :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte srp 25, 2009 2:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
tyjo, od doby co jsem tu byl naposled šla úroveň clekem nahoru:) Mě osobně se nejvíc líbí forsetiho stroj, na tý textruře by ještě šlo zapracovat, ale i takhle pěkný


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 1:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Vybi, vypadá to, že vyhraješ, takže gratuluju.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 2:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
To by bylo poprve a jestli se nepletu tak i poprve co sem se souteze zucastnil. Jak se vyhlasuje dalsi soutez je me teda docela zahada, no kdyztak moje icq asi vsichni znate, pripadne me muzete poslat pm o icq. Napada me uz dalsi tema souteze, pokud teda plati, ze kdo vyhraje vyhlasuje dalsi kolo :-)
Jinak diky za hlasy i za negativi komentar Alfiska. Priste se pokusim pocet objektu zredukovat a nepouzivat metodu prolinani facu ikdyz setri pocet vertexu :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 7:14 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Vybi píše:
Jinak diky za hlasy i za negativi komentar Alfiska. Priste se pokusim pocet objektu zredukovat a nepouzivat metodu prolinani facu ikdyz setri pocet vertexu :-)

Manifold je dulezity u objektu na ktere bude reagovat fyzika (coz katapult urcite je) nebo ktery budou animovany ci v projektech kde jsou pouzite stencil stiny (dnes uz pomerne zastarala a narocna technika).. Obecne by bylo nejidealnejsi vsechno delat manifold, ale na to skoro nikdo nema nervy ani cas a triangle count je pak znatelne vyssi.. Dost problemu to delalo v Oblivionu, kde jim prosvitaly stiny pres patro nebo zdi a podobne hruzy.

Negativni komentar nekdy bohuzel musi byt .. Snad priste bude pozitivnejsi :twisted:.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 9:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Taky nejsem zastance ne-manifold modelovani, ale vzhledem k poctu vertexu sem nemohl jinak. Btw, treba celej interier toho gjs mam manifold, veskery schody atd, to zas ne ze bych to neumel :-) Ale to sem nepatri...no hlasovani jeste chvilku bezi, uvidime jestli se bude konat nejaky napivany zaver :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 11:34 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Výťazom sa stáva Vybi.
Gratulujem!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát srp 28, 2009 9:34 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tak cg :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned srp 30, 2009 3:09 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Návrhy na ďalšiu tému?
Vybi navrhuje vodný mlyn.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned srp 30, 2009 3:10 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
zgerbiak píše:
Návrhy na ďalšiu tému?
Vybi navrhuje vodný mlyn.


jeee, uz sa tesim, vodny mlyn - fajn dufam, ze ppk spravi realtime vodu k tomu konecne :banana:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz