blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
MTLP+ - 10.kolo - Zbraň http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=6074 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | zgerbiak [ sob srp 23, 2008 4:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | MTLP+ - 10.kolo - Zbraň |
Téma ďalšieho kola je zbraň. VertexLimit je 200. Uzávierka bude 30.8. tj. o týždeň. Prajem vela šťastia. |
Autor: | Váca [ pon srp 25, 2008 5:49 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Asi si všimnete, že sem se nechal inspirovat jednou nejmenovanou hrou má to 194 Vertexů TEXTURA Více Pohledú
|
Autor: | Kexar [ pon srp 25, 2008 7:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: Asi si všimnete, že sem se nechal inspirovat jednou nejmenovanou hrou
má to 194 Vertexů Aaaa starej dobrej quake tenhle raketomet byl ve tretim dile:) |
Autor: | Váca [ pon srp 25, 2008 7:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kexar píše: vacik156 píše: Asi si všimnete, že sem se nechal inspirovat jednou nejmenovanou hrou má to 194 Vertexů Aaaa starej dobrej quake tenhle raketomet byl ve tretim dile:) jasan...(sice ne přímo tenhle, ale podobnej ) musel sem ubrat poly a vertexy a takhle to dopadlo.. (už sem se naučil dělat textury tak, jak to má dycky Zgerbiak ) |
Autor: | Váca [ úte srp 26, 2008 6:24 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
druhej model (textura mi dala zabral, ale aspoň sem si procvičil myšovvání v Corelu ) Model se zkládá ze tří částí. Zbraň, Zásobník a Granát TEXTURA GRANÁTU : 128x128 TEXTURA ZBRANĚ : 1024x1024 TEXTURA ZÁSOBNÍKU : 512x512 VÍC POHLEDŮ Textury jsou hodně kombinovaný z CGTextures a hodně upravovaný (např. u tý textury zbraně jsou všechny "omlácený" rohy dělaný ručně, myší) tohleto se mi povedlo o dost víc, než ten raketomet aspoň podle mě.. má to celkem 198 vertexů, z toho GRANÁT 20, ZBRAŇ 140 a ZÁSOBNÍK 38 sem se nějak rozepsal :D
|
Autor: | Kapo [ úte srp 26, 2008 7:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
raketomet sa mi paci ovela viac, ja to druhe cudo vobec neviem na co je dole je ze grenades, to je ok, ale co je to druhe, ten valcek? to je tiez raketomet, teda ten valcek zasuniem akoze dnu, a to vystreli potom? usudzujem, ze grenades asi nebude zasobnik, a to velke asi bude zbran, cize ten valcek je asi zasobnik...to prve sa mi paci ovela viac... |
Autor: | maraCZ [ úte srp 26, 2008 10:39 pm ] | ||||
Předmět příspěvku: | pistol | ||||
Tak já taky přidám svůj výtvor, není to nic moc a nevim, jestli jsem neporušil nějaká pravidla (textura je fotka). Model má 195 vertexů, ale jsou tam ještě nějaký dably (už se mi to nechce upravovat) Tak jsem pridal texturu a wire, pozde ale prece
|
Autor: | zgerbiak [ úte srp 26, 2008 11:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyzerá to na silnú konkurenciu. Budem sa musieť posnažiť. |
Autor: | Kexar [ úte srp 26, 2008 11:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: pistol |
maraCZ píše: Tak já taky přidám svůj výtvor, není to nic moc a nevim, jestli jsem neporušil nějaká pravidla (textura je fotka). Model má 195 vertexů, ale jsou tam ještě nějaký dably (už se mi to nechce upravovat)
Hmhm mensi dodatek jestli chces jet podle pravidel priloz ten model+texturu. |
Autor: | batwin [ stř srp 27, 2008 8:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
je to fajn, že soutěž pokračuje, taky se budu muset někdy zase zapojit, ale zrovna teď nemám na modelování a texturování vážně vůbec čas.. |
Autor: | Váca [ čtv srp 28, 2008 10:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: Vyzerá to na silnú konkurenciu. Budem sa musieť posnažiť. myslíš, že silnou? maximálně tak textury mi daly zabrat.. (a už sem se to vcelku i naučil) a MaraCZ to má taky pěkný, jen by mohl na texturu přidat hlaveň zepředu..protože to vypadá tak trošku divně batwin píše: je to fajn, že soutěž pokračuje, taky se budu muset někdy zase zapojit, ale zrovna teď nemám na modelování a texturování vážně vůbec čas.. to by si mohl přeci jen sme zatim vždycky jen já, zgerbiak, občas kexar a pak málokdy ti ostatní (jestli vubec)
třeba příští kolo PS: MaroCZ: přidej model a texturu, nebo se nebudeš moct účastnit |
Autor: | zgerbiak [ pát srp 29, 2008 12:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 : ale v lowpoly ide hlavne o tie textúry |
Autor: | Váca [ pát srp 29, 2008 12:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: vacik156 : ale v lowpoly ide hlavne o tie textúry tj a o rozvržení UV mappingu...model je jednoduchej...když to má bejt lowpoly, tak detaily musej dotvořit textury a u toho granátometu mi daly dost zabrat ty "oprejskaný" rohy(i když tak asi nevypadaj) ale trefil sem se na ty rohy, to je hlavní
|
Autor: | Kexar [ pát srp 29, 2008 10:08 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja bych sem klidně muj model dal ale mam problemi s texturou a navic muj model presahl limit tak nwm mozna udelam novej bude nejlepší ale už neni moc času... |
Autor: | Váca [ pát srp 29, 2008 10:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
a o kolik přesáhl? tak ho ukaž a řekni, kolik má |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |