blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

MTLP+ - 10.kolo - Zbraň
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=6074
Stránka 23

Autor:  Kexar [ pát srp 29, 2008 12:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
a o kolik přesáhl? tak ho ukaž a řekni, kolik má ;)

Hm tak přesahl jsem o dost asi o 80 vertexu ale dnes sem začal pracovat na fungl novem modelu a ten ma 210 vertexu takže sem přesahl jen o drobek
a textura by taky neměla být žaádný probém...

Autor:  Kexar [ pát srp 29, 2008 1:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pred chvili sem to dodelal.
Obrázek
Wire:
Obrázek
Textura:
Horní část:
Obrázek
Dolní část:
Obrázek

Přílohy:
glock.rar [54.58 KiB]
120 krát

Autor:  Váca [ pát srp 29, 2008 2:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

pěkné, ale ne můj styl sou dvě textury na jednu pistolku moc ;) měl si to spojit na 512x1024 ;)

Autor:  zgerbiak [ pát srp 29, 2008 2:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pekná zbraň.
Len mi príde trochu divné to farebné ladenie.
Vidím 8 zbytočných vertexov zo zadu. :wink:

Autor:  Kexar [ pát srp 29, 2008 2:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak:Barevné ladění se mně taky moc nelíbý pokud zbyde čas dodělam to
Vacik:Hm dvě textury sou z jednoho prosteho duvodu zbraň je složená ze dvou modelů spojených dohromady kvuli animaci při výstřelu.

Jinač díky za coment :wink:

Autor:  Váca [ pát srp 29, 2008 3:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kexar píše:
Vacik:Hm dvě textury sou z jednoho prosteho duvodu zbraň je složená ze dvou modelů spojených dohromady kvuli animaci při výstřelu.
tak to jo ;) já to mám bez animace :D

Autor:  Váca [ pát srp 29, 2008 4:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? :)

Autor:  Kexar [ pát srp 29, 2008 10:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? :)

Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště :wink:

Autor:  Váca [ sob srp 30, 2008 11:21 am ]
Předmět příspěvku: 

Kexar píše:
vacik156 píše:
ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? :)

Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště :wink:

jj, akorát, jestli se to použije, tak to bude větší nárok na grafiku, než kdyby byla 1 textura ;) nevim, jestli to zrovna neřikám obráceně, ale lafisko mi něco takovýho kdysi řikal ;)

Autor:  Forseti [ sob srp 30, 2008 1:08 pm ]
Předmět příspěvku:  BARRETT

textura
Blend

Edit: Omluvám se - přidán náhled 198 vertexů (myslím)

Přílohy:
prev.jpg
prev.jpg [ 13.94 KiB | Zobrazeno 3763 krát ]

Autor:  Váca [ sob srp 30, 2008 1:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: BARRETT

Forseti píše:

a screen?

btw u obojího máš barrett.png ;)

Autor:  Kexar [ sob srp 30, 2008 1:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
Kexar píše:
vacik156 píše:
ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? :)

Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště :wink:

jj, akorát, jestli se to použije, tak to bude větší nárok na grafiku, než kdyby byla 1 textura ;) nevim, jestli to zrovna neřikám obráceně, ale lafisko mi něco takovýho kdysi řikal ;)

Samozřejmně že je to naročnější když se do ram misto jedne textury načítaj dvoje ale ja to pro hru použivat nebudu a kdybich použival upravim to.

Autor:  zgerbiak [ ned srp 31, 2008 5:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Už včera malo byť hotové hlasovanie. Ospravedlňujem sa.
Nejak som nemal čas.
Idem spraviť hlasovanie a pozerám že tu chýba zopár vecí:
vacik156 - chýba ti pri granátomete blend.
maraCZ - chýba ti blend.
Dajte si to na poriadok nech spravím hlasovanie.
Ak nie tento večer, tak zajtra večer.... možno stihnem aj svoj model :lol:

Autor:  maraCZ [ pon zář 01, 2008 7:26 am ]
Předmět příspěvku: 

hm, ja jsem si neulozil posledni zmeny :oops: , takze mam jenom starsi blend, kterej ma jinej unwrap, takze me budete muset diskvalifikovat. priste se polepsim :)

Autor:  zgerbiak [ pon zář 01, 2008 10:13 am ]
Předmět příspěvku: 

maraCZ píše:
hm, ja jsem si neulozil posledni zmeny :oops: , takze mam jenom starsi blend, kterej ma jinej unwrap, takze me budete muset diskvalifikovat. priste se polepsim :)

Máš čas do večera ešte.

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/