Právě je ned říj 21, 2018 1:06 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MTLP+ - 10.kolo - Zbraň
PříspěvekNapsal: sob srp 23, 2008 4:37 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Téma ďalšieho kola je zbraň.
VertexLimit je 200.
Uzávierka bude 30.8. tj. o týždeň.
Prajem vela šťastia.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2008 5:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Asi si všimnete, že sem se nechal inspirovat jednou nejmenovanou hrou :lol:

má to 194 Vertexů

TEXTURA

Více Pohledú

Obrázek


Přílohy:
gun.rar [44.74 KiB]
118 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2008 7:21 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
vacik156 píše:
Asi si všimnete, že sem se nechal inspirovat jednou nejmenovanou hrou :lol:

má to 194 Vertexů

Aaaa starej dobrej quake tenhle raketomet byl ve tretim dile:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2008 7:50 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Kexar píše:
vacik156 píše:
Asi si všimnete, že sem se nechal inspirovat jednou nejmenovanou hrou :lol:

má to 194 Vertexů

Aaaa starej dobrej quake tenhle raketomet byl ve tretim dile:)


jasan...(sice ne přímo tenhle, ale podobnej :lol: ) musel sem ubrat poly a vertexy a takhle to dopadlo.. (už sem se naučil dělat textury tak, jak to má dycky Zgerbiak :D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 6:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
druhej model :) (textura mi dala zabral, ale aspoň sem si procvičil myšovvání v Corelu :D )

Model se zkládá ze tří částí. Zbraň, Zásobník a Granát

TEXTURA GRANÁTU : 128x128

TEXTURA ZBRANĚ : 1024x1024

TEXTURA ZÁSOBNÍKU : 512x512


VÍC POHLEDŮ

Obrázek

Textury jsou hodně kombinovaný z CGTextures a hodně upravovaný (např. u tý textury zbraně jsou všechny "omlácený" rohy dělaný ručně, myší)
tohleto se mi povedlo o dost víc, než ten raketomet :D :) aspoň podle mě..

má to celkem 198 vertexů, z toho GRANÁT 20, ZBRAŇ 140 a ZÁSOBNÍK 38

sem se nějak rozepsal :D:D


Přílohy:
grenade launcher.rar [45.53 KiB]
112 krát


Naposledy upravil Váca dne pát zář 05, 2008 4:57 pm, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 7:26 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
raketomet sa mi paci ovela viac, ja to druhe cudo vobec neviem na co je :D

dole je ze grenades, to je ok, ale co je to druhe, ten valcek? to je tiez raketomet, teda ten valcek zasuniem akoze dnu, a to vystreli potom? usudzujem, ze grenades asi nebude zasobnik, a to velke asi bude zbran, cize ten valcek je asi zasobnik...to prve sa mi paci ovela viac...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pistol
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 10:39 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
Tak já taky přidám svůj výtvor, není to nic moc a nevim, jestli jsem neporušil nějaká pravidla (textura je fotka). Model má 195 vertexů, ale jsou tam ještě nějaký dably (už se mi to nechce upravovat)

Tak jsem pridal texturu a wire, pozde ale prece :oops:


Přílohy:
maraCZ.jpg
maraCZ.jpg [ 33.68 KiB | Zobrazeno 4106 krát ]
wire.jpg
wire.jpg [ 4.16 KiB | Zobrazeno 4015 krát ]
pistol_small.jpg
pistol_small.jpg [ 17.97 KiB | Zobrazeno 4015 krát ]


Naposledy upravil maraCZ dne pát srp 29, 2008 5:26 pm, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 11:04 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vyzerá to na silnú konkurenciu. Budem sa musieť posnažiť. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pistol
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 11:48 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
maraCZ píše:
Tak já taky přidám svůj výtvor, není to nic moc a nevim, jestli jsem neporušil nějaká pravidla (textura je fotka). Model má 195 vertexů, ale jsou tam ještě nějaký dably (už se mi to nechce upravovat)

Hmhm mensi dodatek jestli chces jet podle pravidel priloz ten model+texturu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 8:26 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
je to fajn, že soutěž pokračuje, :) taky se budu muset někdy zase zapojit, ale zrovna teď nemám na modelování a texturování vážně vůbec čas..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 28, 2008 10:12 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
zgerbiak píše:
Vyzerá to na silnú konkurenciu. Budem sa musieť posnažiť. :)
myslíš, že silnou? :) maximálně tak textury mi daly zabrat.. (a už sem se to vcelku i naučil) :) a MaraCZ to má taky pěkný, jen by mohl na texturu přidat hlaveň zepředu..protože to vypadá tak trošku divně ;)

batwin píše:
je to fajn, že soutěž pokračuje, :) taky se budu muset někdy zase zapojit, ale zrovna teď nemám na modelování a texturování vážně vůbec čas..
to by si mohl :) přeci jen sme zatim vždycky jen já, zgerbiak, občas kexar a pak málokdy ti ostatní (jestli vubec)
třeba příští kolo ;)

PS: MaroCZ: přidej model a texturu, nebo se nebudeš moct účastnit ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 12:11 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
vacik156 : ale v lowpoly ide hlavne o tie textúry :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 12:40 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
zgerbiak píše:
vacik156 : ale v lowpoly ide hlavne o tie textúry :wink:
tj a o rozvržení UV mappingu...model je jednoduchej...když to má bejt lowpoly, tak detaily musej dotvořit textury :D a u toho granátometu mi daly dost zabrat ty "oprejskaný" rohy(i když tak asi nevypadaj) ale trefil sem se na ty rohy, to je hlavní :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 10:08 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Ja bych sem klidně muj model dal ale mam problemi s texturou a navic muj model presahl limit tak nwm mozna udelam novej bude nejlepší ale už neni moc času...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát srp 29, 2008 10:50 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
a o kolik přesáhl? tak ho ukaž a řekni, kolik má ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz